Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Novellen Slavinde for en uge er færdig
30 april 2017, 15:48
Filed under: Uncategorized

For næsten ti år siden begyndte jeg på novellen Slavinde for en uge. Jeg skrev fem kapitler, men blev aldrig færdig. Flere gange i mellemtiden har jeg prøvet, men har enten ikke haft tid eller inspiration til at afslutte novellen.

Nu har jeg endelig fået taget mig sammen og har skrevet de sidste tre kapitler.

Find de enkelte afsnit i menuen til venstre på siden. Det første af de nye kapitler er kapitel 6.

God fornøjelse.

 

4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

uuh glæder mig til at læse det [😃]

________________________________
Fra: Sommerherrens blog om dominans og underkastelse
Sendt: 30. april 2017 16:48
Til: christy89@live.dk
Emne: [Nyt indlæg] Novellen Slavinde for en uge er færdig

Sommerherren posted: “For næsten ti Ã¥r siden begyndte jeg pÃ¥ novellen Slavinde for en uge. Jeg skrev fem kapitler, men blev aldrig færdig. Flere gange i mellemtiden har jeg prøvet, men har enten ikke haft tid eller inspiration til at afslutte novellen. Nu har jeg endelig fÃ¥et”

Kommentar af christinepersson

Tak fordi du skrev den færdig uanset ventetiden

Erik.

Kommentar af erik

Sommerherre, hvor fint at finde de sidste kapitler. Du har ikke mistet grebet om skriveriet, kan jeg se.
Din beskrivelse af ceremonien omkring det at holde en paraply er ganske fascinerende, den kan der tænkes meget over. Holde paraplyen sammenslået, men man indtager ventestilling, holde paraplyen for en Frue eller en Herre, uden selv at være beskyttet af paraplyen. Fine ideer!

Mange hilsener fra Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

Gråskæg. Dejligt at høre fra dig igen. Og at du kan lide de sidste kapitler. Jeg var lidt nervøs for om jeg havde mistet taget.

En fordel ved den lange pause var, at der er dukket idéer op i årenes løb, som jeg har kunnet trække på. 🙂

Hilsen Soher

Kommentar af Sommerherren




Skriv et svar

