Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


2011 set i bakspejlet
1 januar 2012, 19:30
Filed under: Uncategorized

Først godt nytår til alle mine læsere med at håb om at 2012 må blive et godt år for jer alle.

WordPress.com har lavet en rapport med nogle statistikker for min blog i året der er gået. Den kan ikke rigtig bruges til noget, udover at den er sjov at se. Det forbavser mig alligevel at jeg har haft 61.000 besøg i løbet af 2011.

Jeg har valgt at dele rapporten med jer, så her er den. Jeg beklager at den er på engelsk.

Here’s an excerpt:

Madison Square Garden can seat 20,000 people for a concert. This blog was viewed about 61.000 times in 2011. If it were a concert at Madison Square Garden, it would take about 3 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Godt nytår SoHer.

Håber springet ind i det nyt år var godt og at landingen ikke har været alt for hård i dagene efter.

kærligst lilleQ

nb. så godt filmen😉

Kommentar af LilleQ

Tak, LilleQ Jeg håber det samme for dig.

Knus

Kommentar af sommerherren




Skriv et svar

