Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Tre små sadister
5 maj 2011, 21:20
Filed under: poesi

Nu er jeg igen kommet i det poetiske hjørne. Eller måske skulle jeg snarere sige det muntre hjørne. Denne gang er det gået ud over den gamle børnesang “Tre små Soldater”.

Jeg stødte tilfældigvis på sangen fra min barndom, og fik kigget lidt nærmere på teksten. Handlingen er stort set således: En ukendt soldat frier til prinsessen. Prisessen tager ikke stilling, men henviser til sin far. Kongen interesserer sig udelukkende for om soldaten har penge, ikke for om prinsessen synes om ham. Soldaten har penge, og kongen giver ham prinsessen. Når man tænker nærmere over det, er der så den store forskel på dette og så på at sælge en slavinde?   😉

Melodi: Tre små soldater (komponist ukendt).

Tre små sadister
de vendte hjem fra workshop.
Tre små sadister
de vendte hjem fra workshop,
og smæk, klask og hyl
de vendte hjem fra workshop.

Den første af dem
i hånden bar et spanskrør.

Inde i SMil
ved baren sad slavinden.

Lille sadist,
åh, må jeg prøv’ dit spanskrør?

Lille slavinde,
først vil jeg dig så eje.

Lille sadist
så må du spør’ min herre.

Oh, strenge herre,
må jeg få din slavinde?

Lille sadist,
mon du kan hende styre?

Nede i kæld’ren
der her jeg tre små bure.

Det første af dem
er fyldt med reb og lænker.

Det andet af dem
er fyldt med lækre piske.

Det tredje af dem
skal rumme min slavinde.

Lille sadist,
så skal du få slavinden.

Solgt blev slavinden,
og alle de var glade.

Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

