Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Ny novelle: Festen
23 april 2011, 11:04
Filed under: dominans, høje hæle, kjole, påklædning, slavinde, underkastelse

Så er jeg omsider blevet klar med en ny novelle. Den hedder Festen og kan ses i menuen til venstre.

Jeg er ikke rigtig nået videre med Slavinde for en uge, men jeg håber at Festen kan afbøde savnet lidt. *S*

Festen handler som navnet siger, om en fest. En rigtig herre-fest.

2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Tak Sohr, fordi jeg fik mulighed for at komme “med” til Festen. Den var absolut vellykket.
Kh. Irene

Kommentar af Irene

Selvfølgelig skulle du da med, Irene. Jeg kommer jo også meget hos dig.

Jeg er glad for at festen var vellykket, og håber at du fik noget med hjem.

Knus, Soher

Kommentar af sommerherren




Skriv et svar

