Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Forsvundne billeder
26 januar 2011, 14:00
Filed under: Uncategorized

Denne blog startede oprindeligt et andet sted, og blev senere flyttet til WordPress. For nylig slettede jeg den oprindelige blog. Nu har jeg lige opdaget at mine første indlæg mangler de billeder som var så vigtig en del af bloggen. Det må skyldes at de har ligget på den oprindelige blog som nu er slettet.

Jeg skal nok ved lejlighed få sat billederne på igen, så artiklerne kan få deres rette udseende igen. Men det kniber med tiden, så vær lidt tålmodig med mig.

Soher

Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

