Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Vinterbilleder
21 december 2010, 14:56
Filed under: billeder, kjole, nederdel, sne, vinter

I denne kolde tid hvor sneen malerisk smykker landskaberne, synes jeg det var passende med lidt vinterbilleder at varme sig på.

Glædelig jul til alle læsere.

Nu daler julesneen hvid …..

Nogen skal jo rydde sneen

Det går hurtigere når man er flere om det

Juleferien kan jo bruges til at lege lidt med reb

Hvem siger at solbadning hører sommeren til?

En tur i skoven. Den er så smuk på denne tid.

Måske kan man være heldig at se en skovnisse

En tur på snescooter gennem de snelyse skove kan være rigtig hyggeligt.

6 kommentarer so far
Skriv en kommentar

kære Soher,

Nogle hyggelige vinter billeder.:-)

Jeg ønsker dig en glædelig jul og et godt nytår.

Venligst
geisha

Kommentar af geisha

Kære geisha

Tak skal du have. Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig også.

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren

Hej Sommerherre

Fine billeder du har fundet, sætter fantasien igang 🙂

Ville lige spørge om du har tænkt på endnu et kapitel af ‘Slaveinde for en uge’?
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en afslutning på en rigtig god historie.

Med et forsinket glædelig jul og et ønske om godt nytår til dig.

Mvh.
Kasper

Kommentar af Kasper

Hej Kasper

Tak for rosen af billederne og novellen.

Ja, jeg har tænkt på endnu et kapitel mange gange. Og er begyndt flere gange. Men er hver gang gået i stå igen ret hurtigt. At komme videre kræver at jeg har inspirationen og tiden samtidig, og det sker ikke så tit. Men jeg har bestemt ikke opgivet at gøre den færdig.

Tak i lige måde med både jul og nytår.

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren

Hej Sommerherre

Glædelig jul og godt nytår, (her på bagkanten!).

Det er nogle dejlige og inspirerende billeder. Måske man skal til at gå noget mere i skoven?

Venlig hilsen Biskop Absalon

Kommentar af Biskop Absalon

Hej Biskop

Tak i lige måde. Ja, en tur i skoven er altid dejlig. Men jeg giver nu ingen garanti for skovnisser eller tilsvarende smukke syn.

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren




Skriv et svar

