Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Der sker noget i KinkNationen
6 november 2010, 13:59
Filed under: Uncategorized

KinkNationen

Da Kink Republic for nogen tid siden lukkede, startede nogle ihærdige sjæle KinkNationen der skulle tage over hvor Kink Republic slap. Jeg selv var ikke blandt stifterne, men har været med i arbejdet næsten fra starten. KinkNationen  har været gennem en turbulent tid, men er nu ved at finde sit leje. Det er blevet dannet en forening til at drive stedet. Nationen er flyttet til en billigere server, som vi har råd til at betale og der begynder at komme styr på administrationen. Nationen slås stadig med tekniske problemer, men vi håber at finde en løsning på dem, som vi gennem tiden har fået klaret de andre udfordringer.

Nu her til sidst er domænet http://www.kinknationen.com ude af drift. Midlertidigt, regner vi med, da vi stadig ejer domænet. Men KinkNationen lever stadig, bare på www.kinknationen.dk.

KinkNationen er nu blevet et betalingssted, forstået på den måde at du skal melde dig ind i foreningen til den beskedne pris af 150,- kr. om året. Når du opretter en ny profil, har du 7 dage til at se stedet igennem beslutte om du vil være medlem.

Kender du ikke KinkNationen, og har du lyst til at være med, så kik ind på www.kinknationen.dk.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

hej soher
jeg prøver at oprette en profil på nationen som

percy men jag kommer ikke igennem den siger jeg er registreret men jeg kommer ikke ind kan du hjælpe mig

Kommentar af percy

Hej percy

Jeg er ikke helt sikker på hvordan oprettelsesproceduren fungerer. Men jeg mener at din profil skal godkendes før du kan komme ind. Det er sandsynligvis det der ikke er sket endnu.

Prøv at give dem en dag eller to. Hvis du stadig ikke kan komme ind, så skriv til kinknationen@gmail.com.

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren




Skriv et svar

