Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Et ferieeventyr
27 august 2010, 21:53
Filed under: Uncategorized

Min ven Gråskæg har sendt mig en beretning fra en ferie, som jeg synes er så god at jeg vil dele den med jer andre. Med gråskægs tilladelse, naturligvis.

Gråskæg fortæller:

For nogle år siden var jeg på ferie på Cypern. En dag ved stranden blev mit blik fanget af to kvinder, som jeg senere fandt ud af var fra Norge. Den ene var vel sidst i tyverne, klædt i stil med en spadseredragt, men dog i lettere materialer og med fornuftige lukkede sko.

Den anden vel sidst i fyrrerne, måske endda først i halvtredserne, klædt i en stram bluse med rullekrave og lange snævre ærmer med stropper ned omkring langfingeren, så ærmerne ikke kunne glide op. Taljen var klippet helt kort så blusen gik til lige under brysternes runding. Elastisk, så den sad tæt til. Leopardplettet. G-streng trusse, også leopardplettet, og plateausandaler med snører op omkring læggene. Hun var i øvrigt kronraget og havde tydeligvis været det længe, idet hun var solgylden, også på issen, uden antydning af grålig skygge.

Den unge gik forrest, med en lille parasol over skulderen som skygge for solen. Den ældre kom bagefter, med en spånkurv i hver hånd med tæpper, hvidvin med videre.

Den unge pegede på et sted på stranden, og den ældre gik i gang med at brede tæppe ud og rette an med puder, hvidvin osv., så alt var klart til at den unge kunne tage sol. Så holdt hun et stort badehåndklæde op, så den unge kunne klæde sig af i fred til en nydelig bikini, pæn og ærbar.

Da der var skænket hvidvin til den unge, fik den ældre besked om at tage et tæppe til sig selv. Det var af størrelse som et lille gæstehåndklæde og der var kun plads til at hun kunne sidde på knæene ved fødderne af sin ejer, som jeg formoder den unge kvinde var. Der sad hun så mens ejeren nød sin hvidvin og tog sol.

På et tidspunkt blev hun sendt hen for at hente to store isvafler. Den unge spiste sin med velbehag. Den ældre fik ikke lov at spise. Hun sad pænt på knæ med vaflen i to hænder mens den smeltede. Isen løb ned over hendes lår, ned i sprækken mellem de samlede ben og derfra videre ned til knæene og ned i sandet.

Kort efter at de var færdige med isene, den ene var spist, den anden smeltet, brød de op og forlod stranden. Den unge gik igen forrest efter at have klædt om tilspadseredragten igen, mens den ældre samlede det hele sammen i de to kurve. Hun kom bagest med en kurv i hver hånd og benene klistrede af smeltet is og sand.

Nogle dage senere så jeg dem inde i byen. Jeg så først den ældre kvinde, som jeg nu betragter som den yngres slavinde. Hun løb på stien i en lille park inde nær centrum. Hun var iført samme trøje som på stranden, et par løbeshorts, også leopardplettede, meget korte og ekstra slidset op i sømmene udvendigt på lårene, løbesko og korte ankelsokker. Cyperns kraftige sol brændte på stien, og jeg kunne se at hun svedte. Hun løb igen og igen rundt om en lille plæne. Jeg kiggede mig rundt for at finde hendes ejer. Rigtigt, den unge kvinde sad i skyggen på en lille fortovsrestaurant med et glas hvidvin. Efter at hun i ro og mag havde tømt glasset, rejste hun sig og gik tværs over plænen forbi slavinden. Hun knipsede med fingrene og slavinden fulgte efter hende. De forsvandt ned ad gaden. Et lækkert syn.


9 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Stakkel var mere min tanke😉

Kommentar af Zehn

Det tror jeg såmen ikke at du skal tænke. Jeg er sikker på at hun gør det frivilligt. Så noget må hun vel få ud af det. 😉

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren

Jeg trækker lidt på smilebåndet og er ikke vildt misundelig..🙂

Kommentar af hanne

Hej Hanne

Jeg regnede heller ikke med at det lige var din stil. 😉

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren

Hej SommerHerren,

Jeg nød…virkelig NØD at læse din vens beretning omkring hans oplevelse på hans ferie. Jeg synes, det var nogle meget stærke scenarier, han har været vidne til. Jeg er selv slavinde og har en Herre, som også er min partner. Vi køre det ikke 24/7 vil jeg sige…men vi prøver langsomt med små skridt at få elementer af ejerskab, kontrol og dominans ind i hverdagen. Vi bor stadig hver for sig (jeg er lige færdig med min uddannelse og søger arbejde og er derfor rykket fra kollegieværelse til egen lejlighed), men det ligger fast, at vi skal flytte sammen på et tidspunkt i fremtiden, når jeg er klar til det.
Vi er begge meget fascineret af specielt O’s Historie og Danse danse dukke min. Dette er også de to bdsm-romaner, som har sat sig mest fast i mit sind, og som betyder helt ekstremt meget for mig. Blandt andet fordi jeg kan identificere mig så meget med begge hovedpersoner. Men selvfølgelig er der andre romaner også…jeg har en stor passion for litteratur, så jeg sluger jo alt, hvad jeg kan finde af den slags ; ) Også filmen Natportieren har sat sig meget meget dybt i mig. Jeg finder det underliggende i deres forhold, deres kærlighed, ders “leg” med hinanden meget smukt og dybt.
Nå kom vidst ud på et sidespor *nedsænket blik, rødmmer*. Men ville bare sige, at jeg virkelig fandt din vens beretning fascinerende. Også fordi det er noget fra den virkelige verden. Jeg kunne helt klart se mig selv i den position, som den ældre havde overfor den yngre. I de helt samme situationer og med den samme ydmyge, lydige og respektfulde væremåde : )

Kommentar af Carina

Jeg vil også sige, at jeg har læst din novelle “Slavinde for en uge”. Den er så sindssyg hamrende god! For helvede mand! Jeg er helt vild med den…slugte den over to omgange og kun fordi jeg ikke havde mulighed for at læse den helt færdig over én omgang pga. nogle praktiske ting i hverdagen.
Du har nogle virkelig smukke og fede elementer med i den hele vejen igennem. Klart noget jeg kunne se mig selv i.
Glæder mig til og håber meget på, at der snart kommer en fortsættelse ; )

Må jeg egentlig spørge om noget angående lige den historie, som jeg har tænkt en de over, side jeg læste den?
Er der nogle af elementerne i den som du kun kan se dig selv være med til i fantasien som herre, eller er det hele noget, som du godt kunne tænke dig realiseret i forhold til dig selv og en kvinde? Og skulle det så være med en kvinde, der kun var din slavinde, eller skulle det også være din partner?
Jeg tænker bare i forhold til mig selv også. At der f.eks. er mange ting, som jeg finder virkelig smukt i de forskellige historier, jeg læser rundt omkring, men hvor det ikke er alle, jeg er parat til nu, samt at der ved nogle som jeg slet ikke kan forholde mit til. Det er smukt i fantastien og jeg ville ønske, jeg kunne det som slavinde…men at gøre det eller indføre det i virkeligheden; nej. Men…der er jeg jo ogåså igang med min egen personlige udvikling som slavinde og menneske så….der er mange ting jeg efterhånden har måtte indse, at det kan jeg godt alligevel *forlegent smil*. Også fordi min tankegang langsomt udvikler sig, hvis du forstår mig. Så derfor blev jeg bare nysgerrig mht. dig som person i forhold til din novelle.

Mange hilsner

Carina

Kommentar af Carina

Jeg skulle måske lige sige, selvom det måske giver sig selv, det ved jeg ikke, at jeg er til den psykiske domimans og underkastelse. Også til smertedelen…hvis den del ikke var der, ville der mangle noget. Men det er helt klart det psykiske i det, der beyder noget for mig; som er det essentielle i det for mig. Derfor betyder ydmygelses-aspektet i det ogaå meget for mig…samt tingsliggørelsen. Vi eksperimentere f.eks. med udlåns- gangbang- og prostitutions-tanken. Som jo kun er nogle få eksempler på ydmygelse og tingsliggørelse ; ) Men vi er stadig meget nye i hele det her univers, så…et trin af gangen : )

Carina

Kommentar af Carina

Kære carina,
dejligt at høre, at du tænder på beretningen om min ferieoplevelse. Det var ganske rigtigt et par stærke oplevelser, som jeg siden ofte har tænkt tilbage på.
Jeg har nogle tanker, som jeg gerne vil dele med dig, blandt andet omkring indretning af din lejlighed, så har du lyst er du velkommen til at sende mig en mail.
greymasterdk@hotmail.com
Jeg håber at høre fra dig.

Gode tanker til dig fra Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

Kære Carina

Jeg er glad for at du har nydt både Gråskægs oplevelse og min novelle. Jeg synes faktisk at de to falder fint i tråd. Situationerne er forskellige, og det der sker, er forskelligt, men dominansen udtrykt ved tingsliggørelse og ydmygelse er i bund og grund den samme.

Tak for de meget flotte ord om min novelle. Den er først og fremmest en fantasi. Men mange af de enkelte elementer kunne jeg godt have lyst til at realisere. Lidt ad gangen. Og enkelte af dem har jeg prøvet. Hvad der er realiserbart, afhænger meget af den kvinde der skal deltage.

Det vil absolut være det bedste hvis min slavinde også er min partner og kæreste. Nogle af tingene kunne godt lade sig gøre uden. Men jeg tror at det vil være meget svært fastholde den nødvendige spænding for begge parter. Prøv at gennemtænke novellen. Tænk på hvor meget tid der må være, hvor hun ikke har noget at lave. Mon ikke hun kommer til at kede sig?

Til sidst vil jeg ønske dig held og lykke med din fortsatte udvikling som kvinde og slavinde og ønske at du vil få mange gode oplevelser i dette fantastiske univers.

Hilsen
Soher

Kommentar af sommerherren




Skriv et svar

