Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Kreativ Blogger award
20 marts 2010, 12:51
Filed under: award

Jeg har modtaget en Kreativ Blogger award fra Laura.  Med begrundelsen “fordi han på sine egen spidsfindige måde fortæller os kvinder hvordan vi bør se ud”. Jeg er meget glad for denne anderkendelse. Det er lidt tid siden at jeg fik den, men jeg har først haft tid til at skrive noget nu.

Kreativ Blogger

Den ene betingelse der følger med awarden, er at jeg skal skrive 7 ting om mig selv.

  1. Jeg går ind for lighed, men forskellighed. Jeg kan lide at der er synlig forskel på kvinder og mænd. Jeg kan lide at der er synlig forskel på etniske folkeslag i gadebilledet. Jeg er glad for at nogle synes om en slags arbejde og andre om en anden slags arbejde. Jeg kan lide at vi alle har forskellige interesser og hobbier. Jeg kan lide at årstiderne skifter.
  2. Jeg skal helst bruge mit hoved. Jeg kan slappe af med en bog, til en god film eller ved computeren. Jeg hader at ligge og blomstre ved en strand eller at udføre aktiviteter der ikke kræver speciel tankevirksomhed.
  3. Jeg kan lide at skrive, især når nogen gider at læse det.
  4. Jeg kan lide at færdes i naturen.
  5. Jeg kan lide at rejse til fremmede lande og se hvordan mennesker der lever.
  6. Jeg har 10 tommelfingre når jeg skal lege håndværker.
  7. Jeg hører sjældent musik, men ofte P1.

Hvis du vil læse flere små punkter om mig, så se her.

Den anden betingelse der følger med awarden, er at jeg skal give den videre til 7 andre. Og her må jeg så melde pas. For det første synes jeg at det er lidt for kædebrevsagtigt. For det andet så spreder awarden sig med en sådan hast at mange af de blogs jeg følger med på, allerede har fået den. Måske endda flere gange. Jeg har ikke overblik hvem der allerede har fået den, så jeg vil tillade mig at af bryde kæden her.

På trods af at jeg ikke sender den videre, er jeg alligevel meget glad for at have modtaget den.Tak til Laura.

Soher


6 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Fra en ellers tavs læser, tillykke med awarden og lige et spørgsmål.. kommer der snart flere inspirerende ord fra dig?

LilleQ

Kommentar af LilleQ

Tak skal du have, LilleQ. Jeg ved ikke hvornår der ellers kommer noget fra mig. Der sker så meget i mit liv lige nu, at jeg ikke har så meget tid til bloggen.

Soher

Kommentar af sommerherren

Gratulerer så mye med Awarden.

Kommentar af painsub

Tak skal du have, painsub.

Kommentar af sommerherren

Tillykke. Du fortjener den og lever til fulde op til begrundelsen for tildelingen af Awarden😉

Kys fra pebbles

Kommentar af pebbles

@pebbles: Tak skal du have, min egen. Ja, jeg er ikke i tvivl om at du synes det.
Kys

Kommentar af sommerherren




Skriv et svar

