Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


En anden måde at fejre nytår på
6 januar 2010, 17:11
Filed under: Uncategorized

Ud over at skrive på min egen blog, følger jeg også med i en del andre blogs som jeg finder interessante. Mest danske, men også et par udenlandske.

En af disse udenlandske er Diary of a Latex Lady, om en kvinde der udelukkende går i latex tøj og som for det meste er indhyllet i en latex burka. Ofte gagged eller med andre restriktioner under burkaen.

Latex Lady i hvid burka

Latex Lady i hvid burka

Hun har netop skrevet en beskrivelse af hendes nytårsaften og nytårs dag. I mine øjne en helt fantastisk beskrivelse. Hendes liv strækker sig langt ud over hvad jeg ville forlange af en slavinde, sikkert også ud over hvad der ville være praktisk muligt for de fleste danskere. Men der er elementer i det som jeg synes om, og jeg synes at det er meget spændende læsning.

Du kan jo tage et kig og se hvad du selv synes. Find indslaget her: http://latexlifestyle.blogspot.com/2010/01/new-year-and-lot-of-activity.html

Soher

2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Har læst lidt på hendes blok……… Og hold da op hvor vi kan træffe forskellige valg her i livet……..Det er så “far out” for mig , at jeg ikke engang kan blive provoleret af det :).
nynne

Kommentar af nynne

Hej Nynne

Ja, det er ekstremt. Ikke noget jeg vil anbefale, men interessant læsning. Synes jeg i hvert fald.

Soher

Kommentar af sommerherren




Skriv et svar

