Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Godt nytår
2 januar 2010, 11:36
Filed under: Uncategorized

Et år er forbi. Vi skriver nu 2010. Et årti er forbi. Vi er ude af nullerne og inde i tierne. For mit eget vedkommende er en epoke i mit liv slut, og en ny skal til at begynde.

Jeg blev skilt i 2009. Et forhold er overstået. Et forhold som startede godt, men som langsomt løb ud i sandet. Hvor vi ikke kunne leve op til hinandens forventninger, hvor forskellene til sidst blev større end det samlende. Hvor kærligheden forsvandt.

Alt dette har jeg lagt bag mig. Nu ser jeg fremad. Jeg ved hvilket liv jeg gerne vil leve. Nu vil jeg prøve at finde en at leve det sammen med. En af de sjældne kvinder som har de samme værdier som jeg har. Som ønsker at leve sit liv underkastet en mand, men stadig som en selvstændig kvinde. Som ønsker at være kvinde, og være det i samspil med en mand.

Jeg ønsker et godt nyt år for mine læsere. Et år der må blive som du ønsker det, et år hvor dine drømme må gå i opfyldelse.

Godt nytår,
Soher


14 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Godt Nytår, Soher

Held og lykke med det nye liv.. Håber du må finde hende som sammen med dig kan danne det liv I begge ønsker.

/hanne

Kommentar af hanne

Også et godt nytår til den Herre🙂

Jeg har været præcis det samme sted i livet som du, og det er en gave at have afklaret med sig selv, at man ikke længere vil nøjes med….

eden

Kommentar af eden

@hanne: Tak skal du have. Du har altid været en ven.

@eden: Tak for din kommentar. Det er i en utrolig lettelse at være kommet hertil.

Soher

Kommentar af sommerherren

Godt nytår Sohr, jeg har med lige dele fornøjelse, forargelse *S* og fascination læst dine sider igennem en tid, uden at give mig til kende. Men nu har jeg åbnet min egen blog – igår- og umiddelbart ser det ud til at jeg i mit ægteskab skal igang med samme kamp som du har været igennem – dog har jeg en stor tro på at min mand og jeg med lidt øvelse vil falde i hak som dominant og submissiv…. og det er den udvikling jeg vil skrive om… så jeg håber du vil læse med.
Bedste hilsen
Irene

Kommentar af Irene

Kære Irene. Tak fordi du har givet dig til kende. Og tillykke med at du og din mand ser ud til at finde ud af tingene.

Jeg vil meget gerne læse om din udvikling. Jeg tror at det kan blive en rigtig spændende blog, som jeg nok skal følge med på.

Det link du angiver fører ikke nogen steder hen. Du har måske lavet en stavefejl. Kan du ikke prøve at skrive linket til bloggen igen.

Bedste hilsen og held og lykke med din nye udvikling
Soher.

Kommentar af sommerherren

Kære Sohr, det vil glæde mig meget, hvis du vil læse med.
Mit websted hedder http://www.mildekvinde.wordpress.com
Irene

Kommentar af Irene

Og godt nytår til dig Soher……

Håber det nye år vil bringe dig hvad du ønsker….
og måske bringe os en ny novelle:)

varme hilsner nynne

Kommentar af nynne

Kære Nynne

Tak for dine gode ønsker. Jeg er flere gange begyndt på fortsættelsen af novellen. Men gået i stå hver gang. Jeg ved ikke rigtig hvorfor. Men jeg kommer ikke rigtig i det skrivehumør der er nødvendigt. Jeg har dog ikke opgivet håbet endnu, jeg mangler bare inspirationen.

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren

Hallo “S”!!
Følger skam stadig med på siden!!
Godt nytår og held og lykke med jagten på: “den perfekte lille husmoder”, “slavinde” mm.
Kærligste og varmeste hilsner
Loulou

Kommentar af Loulou

Kære SommerHerren.

Et smukt ønske du har for det nye år. Jeg håber du finder hende, den smukke kvinde, der forstår at værdsætte, og nyde, livet med en Mand der har modet til at være mand, og modet til at lade hende være kvinde.

De varmeste tanker
fannie

Kommentar af fannieskriblerier

Hej Soher, jeg prøvede at lægge en hilsen igår, men tror ikke den gik igennem.
Jeg har læst din blog on and of i et stykke tid, og er ked af at høre om din skilsmisse.
Håber du bliver ved med at skrive, som ny tøs er det en stor hjælp med blogs som dine, og får meget inspiration.
Jeg er selv sprunget ud i at skrive, hvis du har lyst at følge med så er det her:
http://toessetanker.blogspot.com/
Held og lykke med at finde den kvinde der passer lige til dig.
Hilsner toess19

Kommentar af toess19

@LouLou:
Tak skal du have. Dejligt at du stadig er med mig. 🙂

@Fannie:
Tak for dine gode ønsker og tanker. Jeg nyder at følge med på din blog.

@toess19:
Du skal ikke være ked af min skilsmisse. Det er det bedste der er sket mig i årevis. Jeg skal nok fortsætte med at skrive, men det bliver nok stadig med store mellemrum. Jeg skriver kun når jeg har noget på hjertet.
Jeg glæder mig til at læse din blog. Den vil jeg i gang med, så snart jeg har svaret på alle de dejlige kommentarer der har samlet sig sammen.
Tak for dine gode ønsker.

Tak til jeg alle for jeres interesse.
Knus, Soher

Kommentar af sommerherren

Kære Sommerherre,
og godt nytår til dig. Jeg glæder mig til stadighed over din blog – og over at møde dig andre steder.
Jeg håber, du i det nye år finder lige præcis dét, som du ønsker.
Kærligst,
H.K.

Kommentar af Hans Kvinde

Kære Hans Kvinde

Mange tak skal du have. Jeg glæder mig også over måde din blog og når vi ellers mødes.

Knus, Soher

Kommentar af sommerherren




Skriv et svar

