Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Illustrationer til novellen Slavinde for en uge
29 oktober 2009, 17:55
Filed under: høje hæle, kjole, nederdel, novelle, slavinde

Jeg ved at I har været holdt hen længe med hensyn til et nyt afsnit af Slavinde for en uge. Jeg er ved at tage mig sammen igen, men der vil stadig gå nogen tid før et nyt afsnit er klar til offentliggørelse.

I mellemtiden har jeg lavet en side med illustrationer. Det er nogle billeder af det tøj som jeg forestiller mig at hun går med i novellen. Om ikke andet, så vil det måske hjælpe nye læsere på vej.

Du finder siden i menuen til venstre.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Vil der stadig komme en afslutning på slavinde for en uge?

Kommentar af christy

Jeg kan desværre ikke svare på om der kommer en fortsættelse og afslutning. Det er bestemt min tanke. Men jeg har flere gange forsøgt at starte på en ny episode, og er hver gang hurtigt gået i stå. Så det er spørgsmål om jeg på et tidspunkt har den nødvendige tid, inspiration og stemning samtidigt.

Kommentar af sommerherren




Skriv et svar

