Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Billeder 5
Kyskhedsbælte

Kyskhedsbælte

Et kyskhedsbælte er en måde at udvide kontrollen over sin submissive.  Ét er at hun altid skal være til rådighed når du får lyst til hende. Noget andet er at fjerne muligheden for at andre kan forlyste sig med hende. Eller at hun kan lege med sin egen krop. Som jo altså ikke er hendes længere. Man fratager hende rådigheden over sin krop på en helt anden måde end hvis man blot forbød hende at lege med sig selv eller andre. Ikke alene er hun forpligtet til at bede om lov hvis hun ønsker adgang til sit skød. Hun er nødt til det! Det er ikke længere hendes skød, hun bærer blot rundt på det.

Dette billede er måske det mest viste billede af et kvindeligt kyskhedsbælte på Nettet. Og ikke uden grund. Det er smukt komponeret. Det er et smukt bælte på en smuk kvinde. Det er et rigtigt kyskhedsbælte, ikke et stykke legetøj. Billedet viser tydeligt bæltet med lås og ekstraplade foran skødet. Det viser at bæltet er af metal så det ikke bare kan klippes i stykker. Og at det er kantet med gummi, så det kan bæres i lang tid uden at gnave.

Fikseret og tilgængelig

Fikseret og tilgængelig

Dette billede er ikke valgt på grund af skønhed og estetik. Det er ikke et specielt smukt billede, men det har nogle elementer jeg kan lide.

Kvinden på billedet er udstillet og tilgængelig. Hun er fikseret så hun ikke kan gå nogle steder og stort set ikke kan bevæge sig. Hendes ben er spredt så hendes skød er fuldt tilgængeligt. Hendes arme er fikseret bag hendes ryg, så hun ikke har mulighed for at værge for sig. Den smule tøj hun har på, har udelukkende til formål at gøre hende smukkere. Det yder hende på ingen måde hverken beskyttelse eller tildækning. Det snarere fremhæver hendes nøgenhed. Og det er meget feminint: hofteholder, nylonstrømper og højhælede sko.

Hendes bryster er bundne, så de bliver mere følsomme, både for kærtegn og pisk. Hendes skød og inderlår er fuldt tilgængelige, igen både for kærtegn og pisk.

Hun kan ikke foretage sig andet end at stå og tage imod hvad man byder hende. Eller vente, hvis man ikke byder hende noget som helst. Uden at vide hvor længe hun må vente eller hvad der skal ske med hende.

Full fashioned nylonstrømper

Full fashioned nylonstrømper

Det sidste billede er til gengæld valgt fordi det er smukt. Og fordi det viser noget som jeg synes er meget smukt, men sjældent ser: Et par smukke dameben i et par full fashioned nylonstrømper. Fremhævet af et par højhælede sko.


9 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Kære SommerHerren.

Du rammer, for mig, en kerne.
Det er ikke længere hendes skød, hun bærer blot rundt på det.
Denne tænkning, denne overtagelse, er for mig enormt dragende, nærmest insisterende lækkert.
Jeg ønsker ikke at eje mit skød, endsige mine bryster, min krop, min sjæl. Alt dette har jeg overgivet til Herren min. Uforståeligt for mange, men smukt for de få.
Jeg betages af skuet, både af kyskhedsbæltet, men måske endnu mere af kvinden der er udstillet. Den følsomhed, den ydmyghed der er over hende, gør hende smuk.
Strømperne.. ja jeg må blot savle… de er så smukke.

Varme tanker
fannie

Kommentar af fannieskriblerier

..*s*..

Dejlige billeder.. og strømperne..!!! wauw..
Jeg overvejer at købe en hofteholder..

Kommentar af Hanne

Tak for jeres kommentar, begge to.

@fannie:
Du har ret i at der er noget ydmygt og smukt over hendes ansigt, som hun står der.

@Hanne:
Det synes jeg at du skulle. Jeg har også fra pålidelig kilde at de skulle være lækre at gå med. Og det er i hvert fald noget som kan få de fleste mænd op på mærkerne. Men sørg nu for at få en der kan holde et par strømper oppe, ikke en af de billige onsdag-lørdag-modeller fra supermarkederne.

Soher

Kommentar af sommerherren

meget smukke strømper – men de koster kassen og sikke en udgift at gøre det dagligt *S* Jeg håber at virkelighedens Sér er rige ligesom dem man læser om i bøgerne *S*

Kommentar af ~laura~

@SommerHerre..

Jeg køber ikke den “slags” i supermarkeder. Om ikke andet er jeg for blufærdig..*g* Men faktisk mest fordi de gange jeg har prøvet noget har det været en elendig pasform.. eller også er det min.. form..*s*

Kommentar af Hanne

Hanne – femme fetal i studiestræde har kvalitets vare og hofteholder der kan holde….

Kommentar af ~laura~

Tak for tippet, laura..
jeg vil holde en shoppedag i Kbh. og besøge butikken..*s*

Kommentar af Hanne

Tak for link til Calzessa Soher – og hej🙂 Det er godt nok længe siden, jeg sidst var omkring din blog – men jeg kan altså stadigvæk finde herind. Håber du har det godt og trives🙂

Kommentar af submilla

Hej igen, submilla. Dejligt at høre fra dig igen. Det er ganske rigtigt længe siden.

Jeg er glad for at du kunne bruge linket til Calzessa.

Jeg har det godt, tak. Bedre end jeg har haft i lang tid. 🙂

Soher

Kommentar af sommerherren




Skriv et svar

