Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Awesome girl award
23 oktober 2009, 22:07
Filed under: award

Jeg er blevet tildelt en “Avesome Girl Award” af Erna Lola. En pige-ting som man kan undre sig over er blevet givet til mig. Men det er den altså. Så jeg vælger at tage udfordringen op. Det går ud på at skrive 10 ting som man mener er værd at dele med andre, eller som man selv synes fortæller lidt om en selv. Og så skal awarden sendes videre til en der har fortjent det.

Awesome girl blog award

Awesome girl blog award

Mine 10 ting er:

  1. Jeg er en mand i begyndelsen af 50’erne. Født i 1950’erne. Barn i 1960’erne. Teenager i 1970’erne. Usikker i 1980’erne. Først rigtig voksen omkring år 2000. Jeg er single, men søger den rigtige kvinde.
  2. Jeg tror på at kvinder og mænd er ligeværdige og bør have lige muligheder. Herunder muligheden for at vælge den livsstil der passer til én selv. Jeg arbejder lige godt sammen med kvinder som mænd, og jeg er ligeglad om min chef er en kvinde eller en mand.
  3. Jeg tror på at kvinder og mænd ikke er ens. At der er både fysiske og psykiske forskelle. Jeg foretrækker at mænd opfører og klæder sig som mænd, og at kvinder opfører og klæder sig som kvinder. Jeg ynder de traditionelle værdier med den galante mand og den elegante kvinde.
  4. Jeg kan lide at dominere og kontrollere en kvinde. Vel at mærke en kvinde der nyder at blive domineret og kontrolleret.
  5. Jeg følger gerne med i hvad der sker i samfundet. Jeg vil gerne sætte mig ind i tingene. Jeg vil hellere undlade at tage stilling, end tage stilling til noget som jeg ikke har sat mig tilstrækkelig ind i.
  6. Jeg kan lide at færdes i naturen.
  7. Jeg kan lide en god film i fjernsynet eller biografen. En spændende triller, ikke en tju-bang-film. De fleste underholdningsudsendelser i TV finder jeg uinteressante. Jeg kan lide aktiviteter der beskæftiger mit hoved. Jeg hverken dyrker eller ser på sport.
  8. Jeg kan lide at tage på ferie til fremmede egne og opleve hvordan befolkningen der lever. Jeg kan lide at tage på ferie og opleve naturen. Jeg gider ikke bruge en ferie på at dovne ved en eller anden strand.
  9. Jeg har ikke noget mod musik, men jeg gider ikke høre på det hele tiden. Jeg foretrækker ofte stilhed, jeg stiller ikke noget krav om baggrundsstøj. Jeg elsker naturens lyde.
  10. Aktiviteter hvor jeg ikke skal bruge mit hoved, keder mig.

Jeg giver prisen videre til Fannie, som med en både underholdende og interessant weblog har givet meget af sig selv. En kvinde som kan og vil udleve sit liv som hun ønsker det. En pige med ben i næsen som fortjener anderkendelse. En virkelig “awesome girl”.


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

.. et godt valg.. Soher.. *s*

Kommentar af Hanne

Kære SommerHerren.

Tak… et lille ord.. alt for lille i forhold til at du har rørt mit hjerte.
Jeg bliver rørt over den gestus du viser mig, ved at give mig prisen og de ord du har skrevet til det..
Jeg vil læne mig lidt tilbage, nyde den for en stund, tænke over hvem jeg med hjertet kan give den videre til …
Igen, Kære, tusinde tak..

Bøjer mig..
fannie

Kommentar af fannieskriblerier

[…] Hvis du vil læse flere små punkter om mig, så se her. […]

Pingback af Kreativ Blogger award « Sommerherrens blog om dominans og underkastelse




Skriv et svar

