Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Billeder 4
22 september 2009, 22:27
Filed under: billeder, dominans, lænker, restriktioner, slavinde
Slavinden lænket i hjemmet

Slavinden lænket i hjemmet

Billedet her viser en slavinde er der lænket i hjemmet. Hun er iført et halsbånd der er låst fast til en kæde der igen er sat fast i loftet. Kæden er forholdsvis tynd så den ikke vejer for meget, men den er solid nok til at hun ikke kan bryde den.

Jeg forestiller mig at kæden er sat fast ca. midt i hjemmet og er lang nok til at hun kan nå at gøre rent over det hele. Men hun kan ikke forlade lejligheden eller huset. Måske er hun også forhindret i at nå herrens arbejdsværelse eller andet som hun ikke har behov for. Hun kan udføre sit arbejde og ikke så meget andet.

Rengøring med forhindringer

Rengøring med forhindringer

På dette billede er den samme slavinde i gang med at gøre rent i herrens køkken. Hun er stadig lænket fast, men ikke længere ved halsbåndet. I stedet er hun iført håndjern og en kæde bag ryggen. Noget der gør rengøringsarbejdet væsentligt mere besværligt. Og får det til at tage væsentligt længere tid. Alt sammen noget der ikke betyder noget, hvis ikke herren har brug for hende til noget andet. Og herren kan more sig over hendes anstrengelser for at udføre et godt job trods restriktionerne.

Hobbleskirt

Hobbleskirt

En kvindes bevægelsesfrihed kan begrænses med lænker og kæder som set ovenfor.  Den kan også begrænses ved at iføre hende bevægelseshæmmende tøj. For eksempel et hobbleskirt som vist her. Nederdelen på billedet synes jeg er utrolig smuk. Og den begrænser bæreren til at tage bitte små skridt.

Jeg synes at en kvinde er smukkest i feminint tøj. Og at det smukke understreges efter min mening hvis tøjet enten gør hende sårbar eller begrænser hende på en eller anden måde. Og når jeg ikke har brug for at min slavinde skal udføre fysisk arbejde, vil jeg hellere have hende smuk og hendes frihed begrænset.

15 kommentarer so far
Skriv en kommentar

… her kunne Hjemmeserviceordningen være “handy”.
Hvem gider mase med kedelige husopgaver længere end nødvendigt..*s*

Kommentar af Hanne

Selv elsker jeg husligt arbejde. Jeg kan sidde i timevis og se på det. Hvis det foregår på den rigtige måde. *G*

Tror du at jeg kan få hjemmeservicefirmaet til at optræde i den mundering? Nå ja, måske hvis hun er på timeløn. Men sæt nu de sendte en mand! Uf!

Soher

Kommentar af sommerherren

Smukke og inspirerende billeder.

Har selv tidligere efterladt min tøs hjemme en hel dag, med lænker om hals, håndled og ankler. Kæderne til håndleddene og ved anklerne var forholdsvis korte så hendes bevægelser var hæmmet.
Af sikkerhedshensyn havde jeg dog efterladt nøgler til hængelåsene i en forseglet konvolut.
Den var (naturligvis) ubrudt da jeg kom hjem.

Venlig hilsen Biskop Absalon

Kommentar af Biskop Absalon

Hej Biskop

Tak for rosen. Interessant at I har prøvet det i praksis. Jeg kan forestille mig at hun havde en interessant dag. 🙂
Fornuftigt med den forseglede kuvert.

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren

hm.. ja, den forseglede kuvert er ret smart. Når det nu skal være..*s*

Soher.. jeg må tilstå at der inden i mig er en djævel… og jeg ville sikkert også gerne se på det i timevis.. også selvom det er en mand..*g*

Kommentar af Hanne

Tak for billederne, min man fornøjer jeg i forvejen ofte i hundeburet i soveværelset, men jeg kan da godt se ham som lænkehund med en kæde om halsen og evt. et par korte lænker i anklerne.

I morgen skal min fyr ordne haven, og dine billeder har givet mig den tanke at det kan han gøre gagget og i lænke i morgen mens jeg er på arbejde, så i morgen tidlig får han ble og gummibukser på og bliver lænket med hundelænken i haven, der har sådan en længde at han kan ordne hele haven, men ikke gå ind i huset.

Han bliver kun iklædt ble og gummibukser, gag og lænken så han kan nyde sommersolen mens han gør sit arbejde i MIN store gamle have!

Kommentar af Pia

Hej Pia

Det lyder som om du har godt styr på din mand. Hvis I har haft samme vejr i dag som vi har haft, så har han haft en interessant dag. 😉

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren

Hej Soher
Tak for din aften hilsen, min fyr havde en god dag, men desværre misbrugte han min tillid, ved ikke at passe og pleje haven, men istedet drive den af, så det tager jeg en snak med ham om senere.

Han blev vækket i morges kl. 06.30 hvor jeg låste et kotøjr om halsen på ham, og gav ham ble og gummibukser på inden jeg kneblede ham med en gummikneble, som jeg bandt stramt bag nakken på ham.

Han fik besked på at være en spand vand ud i haven, og så lavede jeg en stor skål havregrøds til ham som blev sat ud i haven ved siden af hans vandspand.

Derefter fandt han haveredskaber, trillebørre og græsslåmaskinen ( der selvfølgelig er den gamle slags der skal skubbes ) frem og jeg lænkede så den anden ende af kotøjret til vores store smukke gamle rødbøg og befalede ham at haven skulle være fri for ukrudt og velfriseret når jeg kom hjem.

Da jeg kom hjem kl. 19.00 lå han og sov under rødbøgen og det var tydeligvis ikke meget have arbejde han havde lavet i det ellers gode havevejr.

Jeg blev selvfølgelig stik tosset over han havde svigtet aftalen om at arbejde, så derfor løsnede jeg kæden fra træet og befalede ham at stille alle haveredskaberne ind i redskabsrummet.

Da han havde gjort det tog jeg lænken og låste hans hænder fast til kæden op til halsen og brugte den sidste del til at lænke hans fødder sammen så han ikke kan stikke af.

Jeg lossede ham ind i redskabsskuret hvor jeg har fortalt ham han skal være i nat sammen med de redskaber han ikke har brugt, og i morgen vil jeg så bestemme hvordan han skal straffes for ikke at passe min have!

For at nedværdige ham totalt har han stadig sin ble og gummibukser på, så hvis han har gjort i bukserne fremfor at arbejde, så er det hans problem og det han nu straffes for.

Jeg er virkelig ærgelig over jeg ikke kunne stole på min kæreste, og derfor vil jeg i nat sove på hvad han fortjener.

Kommentar af Pia

Hej Pia

Det lyder som om redskabsskuret var en passende straf. Og må jeg så foreslå at du gentager opgaven på alle fridage indtil han er færdig med den. Så kan kan måske se en interesse i at passe sit arbejde!

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren

Hej igen Soher og andre her på siden
I har ikke hørt noget nyt fra mig da jeg i den sidste uge har været på den første uge af min 3 ugers sommerferie.

Min mand har ikke været med på ferie med mig, da han mistede sin ferieRET på grund af hans dovenskab den sidste dag i sidste måned ved ikke at passe og pleje MIN have en enkelt dag.

Jeg købte foder til en uges hjemme arbejde til ham som jeg satte i køleskabet, så han i ugens løb selv måtte klare madlavningen.

Hans nosser har jeg låst inde i et kyskhedsbælte så han ikke lavede sidespring i ugens løb, eller legede med sig selv.

Omkring begge ankler har jeg låst en stor motorcykel lås kæde, så han kun kan gå med små skridt og omkring halsen har jeg låst et stål kotøjr der er 20 meter så han kan gå rundt i hele huset og haven, som et fatslåst til en stor betonklods jeg har lånt fra en god ven hos vejvæsnet.

På ryggen og bryster har jeg bundet ham ind i en sømmåtte, så han kun kan sove på siden, for hvis han lægger sig på maven eller ryggen presses de spidse søm ind i kroppen på ham som en fakirseng.

Han har fået 3 opgaver der skal løses i min første uge af ferien.

Alt græs i haven skal være nyslået og alt ukrudt fjernet.

I huset skal alle gulve og vægge samt lofter være afvasket, og han må ikke hverken tale i telefon eller med gæster.

Jeg har sat webcamera op, så hele området overvåges, og hvis han ikke efterkommer mine ferieønsker så falder mors hammer endnu værre i ferieuge 2.

Hvordan det er gået ved jeg ikke endnu da jeg lige er hjemkommet og ikke har vurderet hans arbejde og kontrolleret video båndene der er optaget af alt hvad han har begået i ugens løb.

Jeg håber han får lidt ferie også i de 3 uger sammen med mig, men det er HELT op til ham selv om han får det, for lystrer han ikke får han er rigtig “GRUM” arbejdsferie i sommeren 2010.

Kommentar af pia

Jeg glæder mig til at få jeres kommentarer til ferien.

Kommentar af pia

Hej søde Pia
Jeg har også i sidste uge været på ferie uden min fyr, som hver måned skal op til en ferie prøve hvor han skal bestå mine listige påfund.

Han må højst have 3 forkerte løsninger på et helt år, og efter hver opgave fortæller jeg ham KUN hvad han skulle hae gjort bedre, men ikke om han er ytt eller inn.

En dag om måneden kaldes han til prøve, dag, tidspunkt og hvad han SKAL gøre ved han aldrig, da jeg er den straffe sagkyndige der totalt bestemmer den ene dag i hver måned.

Jeg blev lidt bange da du skrev du tog på ferie med din mand gående i lænker der hjemme, kan han låse sig fri hvis der sker noget helt alvorligt, og kan han bruge telefonen hvis han får brug for det?

Det skal være hårdt og grusomt at være i fangeskab, men også sikkert, så derfor syntes jeg at den ide der står i et andet indlæg med en forseglet kuvert er god.

Vi skal jo gerne kunne bruge dyret igen når vi vil!

HUSK altid lænkedyret skal også gerne overleve og være glad for sin opdragelse og afretning – og husk et dyr skal opdrages gennem hele livet kosekvent, retfærdigt og hårdt uden NÅDE.

Glæder mig til at høre fra dig om din ferie.

Min var fed, jeg boede på en lækker 4 stjernet campingplads på Fyn, helt fri for min fyr og hvor jeg 100% kunne gøre hvad jeg ville kun til glæde for MIG selv og mig selv og mig.

Kommentar af lotte

Lotte – jeg havde lagt en mobil telefon + nøgle til låsen til halskæden i en forseglet kuvert, så skulle der ske noget MEGET alvorligt kunne han få både hjælp og komme fri, MEN straffen ville være super hård hvis han gjorde det uden det var 100% nødvendigt.

Arbejdet var bestemt ikke godt nok, så i aftes blev han lukket ind i redskabsskuret, og i weekenden kommer han så på arbejde for at rette tingene op.

Han skal nok lære det, for jeg bliver ved med at kontrollere hans arbejde ned til mindste detalje, og er der noget der ikke er godt nok, så står den på arbejde i lænken.

Lotte hvad lavede din fyr mens du var på ferie?

Kommentar af pia

Tak så er jeg rolig Pia.

Min fyr havde 4 fejl sidste år, så han var udlånt som slave til en bonde hvor han var i tvangsarbejde i en uge med 4 timer om dagen.

Han blev afleveret iført et seletøj, så han i ugens løb kunne være hest og trække harven, tromlen, hestevognen og store træer der var fældet og skulle slæbes ud fra skoven til bunkerne ved vejen.

Efter de 4 timers arbejde blev han spulet med koldt vand og fik dagens ret, inden han blev låst ind i en mørk hestetrailer hvor han stod opstaldet resten af tiden.

Han måtte ikke tale med nogen i hele ugen, og ikke stille spørgsmål, men blot arbejde hårdt med at trække de gamle landbrugsmaskiner og ellers slæbe træer.

Jeg hentede ham da jeg kom på ferie, og så fik han lov til at trække hestevognen hjem til os med mig siddende i vognen sammen med bonden, ligesom en hest gik bag vognen så den kunne spændes for vognen da vi var hjemme og køre bonden tilbage.

Den flinke bondemand har tilbudt at leje slaven næste år til at samle sten op på marken, som skal bruges til et nyt stendige.

Kommentar af lotte

@Lotte og Pia:

Tak for beretningen om jeres og jeres mænds “ferier”. Ganske interessant. 🙂

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren




Skriv et svar

