Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Billeder 1
11 september 2009, 22:48
Filed under: dominans, Kønsroller, slavinde, underkastelse

Det er ikke så forfærdelig meget jeg får skrevet for tiden. Jeg har derfor besluttet mig for ind imellem at vise nogle billeder som siger mig noget. Og samtidig forklare hvorfor jeg kan lide netop det billede. Billederne er ikke udvalgt ud fra et æstetisk synspunkt, men ud fra indholdet. Med andre ord, der er ikke nødvendigvis smukke billeder.

Jeg vil starte med de to billeder som jeg længe har vist på min profilside.

Herren vartes op

Herren vartes op

Det første billede viser den nøgne slavinde der serverer for sin herre. Billedet viser på mange måder forholdet mellem de to. Hun er nøgen, mens han er fuldt påklædt. Hun serverer hans mad (som hun sandsynligvis selv har lavet),  han bliver vartet op. Hun bøjer ydmygt i knæene for ham. Han spiser nu, mens hun ikke skal sidde med ved bordet. Måske spiser hun i køkkenet, måske spiser hun senere. Ved hans side ligger som det naturligste i verden en tawse, så han omgående kan straffe hende hvis hun ikke lever op til forventningerne.

Familiehygge

Familiehygge

Det næste billede viser i mine øjne meget af det samme. Omend ikke så ekstremt. Her er alle tækkelig påklædt, men hun serverer stadig for herren, denne gang sammen med en anden mand. Også her er rollerne veldefinerede. Hun serverer, han vartes op. Også her er rollerne understreget af påklædningen. Hun er ikke nøgen, men hun er tydelig klædt som kvinde.

Spanking

Spanking

Det sidste billede jeg vil vise i denne omgang er et regulært spankingbillede. Jeg forestiller mig at slavinden har været ulydig, og derfor straffes af sin herre.

At jeg har valgt netop dette billede mellem de myriader af spankingbileder der findes på nettet, har flere årsager. For det første virker det ægte. Det er ikke at af de billeder hvor straffen modtages med et stort smil om munden. Eller med et ligegyldigt ansigtsudtryk. Hun er klædt ægte feminint som jeg kan lide det. Kjolen er trukket op og trusserne ned. Hofteholderen og de rigtige nylonstrømper (ikke selvsiddende) sidder som de skal. Hendes bagdel er godt rød. Vi kan ikke se hendes ansigt, men hendes bevægelser antyder at dette gør ondt. Det er en straf, ikke en leg.

Det var alt for nu. Jeg regner med at vende tilbage med flere billeder senere.

5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Kære Soher
Ikke overraskende er de to billeder som viser typiske gammeldags kønsrollemønstre. De passer til det billede jeg har af dig.
Jeg er nu ret splittet – rødstrømpen i mig stritter over den slags idealer. Det er altså svært at se bort fra.. *s*

Kommentar af Hanne

Kære Hanne

Ja, gammeldags kønsroller passer fint til mig. Dominaer og mandlige slaver har uden tvivl et andet ideal, men mig passer det fint. *S*

Jeg kan forstå din splittelse. Vi er opdraget til ensartethed mellem kønnene. Men rødstrømpen harmonerer ikke særlig godt med slavinden, så du er nok nødt til at finde ud af hvor du står.

Soher

Kommentar af sommerherren

Kære Hanne,

Det er sjovt, jeg fornemmer jeg er yngre end dig (31) og på mig virker billederne slet ikke sådant. For mig er de helt naturlige og om end en lille smule kedelige, selv om jeg sagtens kan forholde mig til Sommerherrens grund til at poste dem.

Kære Sommerherre – sjovt nyt initativ med at lægge billeder ud..

Knus
Laura

Kommentar af miteventyr

Ja Soher
Du har ret. Jeg arbejder på sagen..*s* hm.. Eller også forsøger jeg at finde en smutvej? Det må jeg lige overveje..

@ Laura
Din fornemmelse er rigtig jeg er 17 år ældre end dig – og det er måske hele forklaringen. Da jeg var stor pige og teenager var det perioden hvor der var fokus på rødstrømperne og det var forventet og accepteret af samfundet.
Siden er det jo forsvundet i baggrunden.

Kommentar af Hanne

Hanne,

jeg mener der er et ordsprog om at rødstrømper ikke er så stride, når først de får strømperne af.
Godt at se dig igen.

Mange hilsener og gode tanker til jer alle tre fra Gråskæg

Kommentar af Gråskæg




Skriv et svar

