Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Slavinde i bur
31 maj 2009, 11:55
Filed under: bur, dominans, ejerskab, slavinde

En tanke som jeg finder pirrende, er at kunne sætte min slavinde i bur når jeg ikke har brug for hende. Jeg synes at det er en spændende tanke, som understreger at hun er min ejendom som jeg kan bruge når jeg har brug for hende, og sætte til side når jeg ikke har.

Slavinde i bur

Slavinde i bur

Desværre er det nok ikke særligt foreneligt med en travl hverdag. I de fleste familier er der nok at gøre i hverdagen, og det virker som lidt spild af en god slavinde at hun skal lave ingenting. Men måske kan det alligevel lade sig gøre at bruge buret. Selv en slavinde skal jo slappe af en gang imellem, og i et bur er hun da dejlig fri for forstyrrelser. Måske kunne jeg sætte buret ved siden af fjernsynet. Så kan jeg anbringe hende i det når vi skal se en god film. Så kan jeg skiftevis nyde synet af filmen og af hende. Der er selvfølgelig nogle ulemper ved denne løsning. Først og fremmest at hun ikke er inden for rækkevidde. Jeg må altså nøjes med at se og ikke røre, med mindre jeg bevæger mig hen til buret. Hvor jeg jo til gengæld ved at jeg kan finde hende. Jeg må også selv hente min kaffe, men det overlever jeg jo nok. Der er selvfølgelig og også det at hun så ikke kan følge med i filmen, idet hun kun får lydsiden. Men det har hun vel heller ikke krav på.

Stående slavinde i bur

Stående slavinde i bur

Jeg kunne jo også bruge et bur hvor hun var nødt til at stå op. Så kunne jeg iklæde hende lidt smukt lingere og hun kunne stå til pynt.

Slavinde i bur

Slavinde i bur

Eller jeg kunne lade hende sove i buret om natten. Igen med den ulempe at hun så ikke var inden for rækkevidde. Og at hun ikke kunne stå op først om morgenen. Hmmm…. Jeg tror at jeg undlader den mulighed. Morgenmenneske er jeg ikke, og jeg bryder mig bestemt ikke om at jeg skal først op for at servicere hende, om det så kun betyder at lukke hende ud. Måske jeg kunne finde et bur med et tidsstyret lås.Det er måske værd at overveje.

Så jeg vil lege videre med tanken om hvordan jeg kan få brugen af et bur passet ind i en hverdag.

En anden form for bur

En anden form for bur


20 kommentarer so far
Skriv en kommentar

“Spild af god slavinde” *G* Jeg kan fint følge din tankerække – der er så mange fordele og ulemper ved at have sin slavinde i bur, men jeg tror altså at den mentale fordel er det hele værd.

Jeg melder mig gerne hvis du har brug for en forsøgskanin når du skal ud og shoppe bur *S*

Kommentar af ~Laura~

*s*… Soher.. det er ikke 1. gang jeg hører om burer og deres fordele. Jeg vil undlade at gå for meget ind i det, men synes godt nok det er groft hvis hun skal stå i bur ved SIDEN af tv’et. Det må være muligt at lade hende få billeder med..*g*

Kommentar af tøseliv

@Laura:
Tak, Laura, jeg skal huske dit tilbud hvis det bliver aktuelt. *S*
Jeg tror også at den mentale fordel er det værd. Jeg tror dog at det er nødvendigt at både herre og slavinde tænder på buret. Ellers beholder man nok ikke sin slavinde særlig længe. *S*

@tøseliv:
Er det virkelig nødvendigt? *G*
Hvad er vigtigst? At herren kan se hende eller at hun kan se tv? Nå, jeg er sikker på at der kan findes en løsning på det, som på så meget andet.

Soher

Kommentar af sommerherren

tøseliv,
jeg mindes en diskussion, hvor der var tale om en skrivepult, anbragt på væggen ved siden af fjernsynet, så højt, at hun skulle stå på tæer eller i høje sko for at kunne nå at skrive.
Naturligvis ved siden af fjernsynet, så hun ikke kan se sin yndligsserie, mens hun skriver linjer. 25 linjer på hver side, med fyldepen, med smuk skrift og helt uden fejl.
Kommer der en fejl skal siden skrives færdig, men den tæller ikke med, da der er en fejl på aiden.
Hvad angår Herren, så kan Han jo nyde synet af sin nøgne ejendom, eller kigge på komaakvariet, som Han nu ønsker.

Håber at I alle har haft en god pinse, vejret har i hvert fald været godt.

Gode tanker til jer alle fra Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

*GISP*… Gråskæg!!!.. jeg håber ikke “han” læser med her. For nyligt fik jeg til opgave dagligt at skrive en sætning 100 gange. Jeg var ved at blive sindssyg – endda helt uden at stå på tæer ved siden af tv’et med min ynglingsserie kørende..*g* Hvis også jeg skulle skrive fejlfrit og nydeligt var jeg da blevet indlagt.*s*
Hvis der er noget der er kedeliiiigt.. ..

p.s. Fik i øvrigt seneskedehindebetændelse ret hurtigt*g*

Kommentar af tøseliv

Spændende🙂

Kommentar af eden

eden,

buret eller skrivepulten? *s*

Kommentar af Gråskæg

I forlængelse af din fantasi, SommerHerre, kan jeg fortælle om en der ligger tæt op af – og dog en tak “værre”. Ikke min fantasi, den er tyvstjålet ..
Du hænger din slavinde(r)op på en slags bøjle og i en pose – du ved, ligesom man gør med sit jakkesæt når man skal ud og rejse. Derefter kan hun hænges i skabet – til senere brug. *s*
Ja, så kan du godt nok ikke se hende, men det kan da være “praktisk”.. *g*

Kommentar af tøseliv

trine (tøseliv),
jeg husker ideen, her er den i hele sin udstrækning:

Stoffet er en kraftig ccowboykvalitet, alm. blå denim. Med en løbegang i taljen, med god vidde og med længde til cirka knæet.

Hele vejen rundt langs underkanten placeres en række messinghuller, som i en presenning.

I løbegangen i taljen ligger en kæde, så nederdelen kan låses med en lille hængelås, så tøsen ikke selv kan tage den af.

Nederdelen kan bruges ganske normalt, uden der er noget usædvanligt at se på den.

Det spændende ligger i at tøsen ikke kan tage den af, samt messinghullerne langs kanten.

Der kan købes en hængelås med en specielt lang bøjle. Den passer til at sætte igennem alle messinghullerne, efter at man har løftet nederdelen op over tøsens hovede. Det betyder, at hendes arme er fanget inden i nederdelen, hun kan ikke se noget og er ret så forsvarsløs. Hun er lige klar til en endfuld, eller til at blive brugt seksuelt.

Hun kan også placeres i sofaen ved siden af sin Ejer (eller en anden) som et kæledyr.

Hun kan også hænges ud i garderoben i en tilpas stærk krog i loftet, sammen med den øvrige bagage.

Der er mange muligheder, som man kan sidde og fryde sig over.

Mange hilsener fra Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

… Gråskæg.. fantasien har ingen grænser..*s*

Kommentar af tøseliv

Trine og Gråskæg:
Det er nogle interessante fantasier I har. Jeg kan nu godt lide Gråskægs nederdel. Måske ikke lige til brug i garderoben, men måske i så mange andre sammenhænge. F.eks. ville en kort kæde i de nederste ringe forvandle den til et hobble skirt. Som stadig ikke kan tages af.

Og låst over hovedet og fæstet til loftet vil hun være dejlig tilgængelig for straf eller leg. *S*

Tak for ideerne.
Soher

Kommentar af sommerherren

Nedlægger en protest.. det er IKKE min fantasi.. sorry.. *s*

Kommentar af tøseliv

Buret kan jo også være usynligt!!
Jeg har det på hver dag!
Jeg kan godt gå rundt, jeg kan betragte og begære kvinder og mænd – for jeg kan se ud mellem tremmerne.. Jeg kan også række dem hånden og de kan ae mig og nå mig!! Men de kan ikke FÅ mig – Thi det er kun min Herre der har nøglen til buret – hvis han tillader det kan jeg komme ud!!
Der er så trygt derinde, så længe jeg er i hans varetægt er jeg rolig og stolt! Men igår fik jeg en besked, at Loulou må sættes fri til sommerglæder… eftersom hendes Herre skal på ferie !!
Sættes fri – spændende og skræmmende!
“Fri som fuglen” er jo rart, men alt for fri er ukendt og farligt!!
Tror heller ikke han vil synes om hvis fuglen var fløjet, når han kom hjem igen!! SMil….
God varm sommer til alle ikke mindst Soher!
Lurer nu alligevel på KR – jævnligt!!;-)

Kommentar af Loulou

“De burhøns”
Så igår – en ny musikvideo med sangerinden Shakira!!
Fræk hoftevridende og en del af videoen var hun i et gyldent bur!!!
Så Britney i Parken for nylig – hun var også i et gyldent bur!!
Det er altså den nye store dille!!!;-)
Loulou

Kommentar af Loulou

Kære LouLou

Det var da en interessant trend! Gad vide om den spreder sig? Hver familie sit gyldne bur. Nøglen i en snor om halsen på husets herre. Buret kan også stå ude i haven, så naboerne kan se at man er med på moden.

Ikea og andre store forretninger har en børneparkering hvor forældrene kan efterlad deres små poder mens de shopper. Måske kunne værtshusene have en “koneparkering”, et bur ved indgangen hvor manden kunne efterlade konen mens han fik en øl med vennerne. Eller måske en række bure hvor man fik nøglen ved at indkaste en mønt. Som boksene på hovedbanegården.🙂

Tak for denne lille reportage fra den nye modedille.

Knus, Soher

Kommentar af sommerherren

Hos os er det mig der er “buraben”, jeg er selv smed og blev beordret til at lave et bur i hjørnet af soveværelset, som såmænd bare består af en låge med hængsler der er skruet ind i den ene væg ved hjørnet og i den anden side går lågen over til et låsebeslag på den anden væg, så det er et trekantet bur.

Når jeg skal i skammekrogen stilles jeg ind i hjørnet og lågen lukkes til, så jeg hverken kan sætte mig ned eller lege med mig selv.

Hvis min kæreste ikke vil se på mig trækker hun et mørkt forhæng hen foran lågen, så jeg ikke kan ses, ligesom jeg ikke han se hende når hun ind imellem hygger sig i vores seng med en anden elsker.

Siger jeg er ord propper hun straks en gagg i munden på mig, og værst af alt jeg ved aldrig hvor mange timer jeg skal stå i hjørneburet ude af stand til at gøre det mindste.

Kommentar af Christian

Hej Christian
Det lyder som en fed skammekrog du har lavet i soveværelset.

Jeg har købt et stort hundebur, som står i vores soveværelse. Her har min kæreste sit fristed, hvor han lukkes ind i når jeg har besøg af min ex-fyr. Det har den størrelse så min fyr hverken kan lægge eller stå almindeligt i buret, så han lægger sammenkrøllet i buret.

Brokker han sig gagges han med min ex-fyrs Adidas strømpe og hænderne snørres sammen på ham, i buret, med min ex-fyrs læderbælte så min fyr lærer at jeg og min ex kæreste ejer min nuværende fyr når han sidder i buret ved siden af sengen hvor vi hygger os.

Når han skal have en hel nat – eller dag – i buret har han ble og gummibukser på, så han kan lade sit vand og lort i den store ble.

Min ex-fyr og jeg har det fint med at min nuværende kæreste behandles som en ren køter, og hvis han brokker sig, så sørger den store sok fopr at vi ikke kan høre klynke køteren.

Kommentar af Pia

Jeg har fået lavet en trådramme i samme størrelse som min seng, som lægges over min tyr når han lægger på ryggen i sengen, og så låset trådrammen stramt fast over ham, så han ligner en liggende abe i sengen.

Når han lægger der totalt hjæleløst indelukket kan jeg sætte min røv over hans hoved så han kan slikke min fisse, eller jeg kan lægge fissen over hans pik så jeg får en gang sex med hans stådyr.

Når trådrammen låses fast kan det gøres så stramt at han overhovedet ikke kan røre sig under trådrammen, så han er totalt fastspændt liggende i sengen med trådrammen spændt fast på hans krop.

effektivt og virkelig dejligt at se ham lægge udstrakt sådan på sengen!

Kommentar af lotte

Hej Lotte

Det lyder som et interessant “bur” du har fået lavet der. Originalt fundet på! 🙂

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren

PUHA Lotte
Min kæreste faldt for leden over dit sengebur, og jeg blev staks sat til at lave en ramme på samme måde til hendes seng.

Men hun var desværre meget vred så madrassen blev fjernet og så fik jeg besked på at slå 100 spidse søm op igennem bunden på sengen.

Jeg blev herefter komanderet til at lægge mig på ryggen på de spidse søm, og din grusomme opfindelse blev lagt over mit bryst og hele kroppen og låst stramt fast til bunden af sengen, så jeg lå hjælpeløst i sengeburet med de spidse søm stikkende ind i min ryg, arme, lår og ben uden at kunne røre mig det mindste.

Da jeg brokkede mig blev jeg kneblet med en sok som Pia skrev om, og jeg blev blændet så jeg ikke kunne se noget og fik så lov at lægge i det grusomme sengebur med sømmadras.

Hvor længe jeg lå der ved jeg ikke, men jeg var glad da rammen blev låst fri, og jeg blev sendt over i mit gamle bur i skammekrogen hvor jeg fik lov til at stå yderligere nogle timer.

For pokker i må love ikke en anden gang at skrive så åbent om jeres opfindsomheder, for min hersker vil gerne gøre alt værre end hvad andre har prøvet!

Kan i have det ømt godt alle sammen

Kommentar af Christian




Skriv et svar

