Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Nye links
18 april 2009, 9:27
Filed under: hofteholder, korset, nylonstrømper

Jeg har oprettet et afsnit med links til butikker. Her har jeg tilføjet et par butikker der handler med strømper, hofteholdere og korsetter. Jeg har gjort det fordi det er noget som ikke eller kun i meget begrænset omfang kan købes i de lokale butikker rundt om i landet. Jeg tilføjer muligvis flere links senere, men jeg lover at det ikke tager overhånd.

Selv om det ikke lige er årstiden til at tænke på den slags, så bemærk at Calzessa har et pænt udvalg af vinterstrømper. Det er altså ikke nødvendigt at ty til lange bukser eller strømpebukser for at holde varmen i den kolde tid.

Vinterstrømper

Vinterstrømper


9 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Kære Soher

Du gør en indsats for sagen; “væk med lange bukser til kvinder”.. *s*

Kommentar af tøseliv

Ja, det er min mission her i livet. 😉
Tak for kommentaren.

Kommentar af sommerherren

Kære SommerHerren..
Tak for dine links… de er absolut kærkomne hos en total strømpe elsker som jeg.
Og ja, hvad skal kvinder dog i lange bukser og strømpebukser… intet er så feminint, så sexet, så dejligt som at mærke de smukke silkestrømper glide op over knæet og på plads..

fannie

Kommentar af fannieskriblerier

Kære fannie

Og det er skønt kærtegne et nylonklædt pigeben. Eller at lade hånden glide op ad låret og til sidst møde det bare lår over strømpen.

Og så er det jo ufattelig smukt med strømper.

Soher

Kommentar af sommerherren

Ih, sikke et fint link ( det der ikke er femme fatale). Jeg går selv kun i nederdele/kjoler og strømper, men det er skisme alligevel ikke nok, at strømperne kun er varme fra lårene og ned, desværre (stræmpebukser er en ond, ond realitet, hvis man vil undgå blærebetændelse og andet godt). Men måske er de varme nok til det lune forår! I hvert fald tak for linket, og fedt du er tilbage

Kommentar af zenoida

Kære zenoida

Jeg ville have troet at varme strømper var nok kombineret med varme skørter og varme trusser. Men jeg kan jo ikke prale af at have personlig erfaring, så jeg må bøje mig for eksperterne.🙂
Men om ikke andet så må varme strømper kunne indskrænke den tid hvor de grimme strømpebukser er nødvendige.

Tak for din kommentar.

Soher.

Kommentar af sommerherren

Jeg tror det er meget forskelligt hvad der er nok…

For mig er det nok med de lidt ekstra tykke strømper om vinteren, når jeg kombinere disse med gode varme nederdele og gerne støvler..

Trusser og strømpebukser er yderst sjældent på min liste over påklædning…

Jeg elsker det stykke med bart, elsker at mærke forskellen på strømpen og på benet…

fannie

Kommentar af fannieskriblerier

Kære fannie

Tak for din kommentar. Rart at høre at der ikke er noget der endegyldigt gælder for alle. Det lyder som om din herre har styr på sin kvindes påklædning.🙂

Jeg elsker også stykket med bart samt at mærke forskellen på strømpe og ben. Og at mærke en hofteholderstrop gennem en nederdel, det er heller ikke at foragte. 🙂

Soher

Kommentar af sommerherren

Herren og jeg har lige været en tur i København Femme fatale er et besøg værd der er strømper for enhver smag det er ikke sidste gang vi kommer der.

Slavinde Freja

Kommentar af Freja




Skriv et svar

