Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Slavindetræning
18 oktober 2008, 14:28
Filed under: dominans, høje hæle, påklædning, slavinde, træning

Er du herre, og har du en slavinde, så har du måske lyst til at opdrage hende til at være den perfekte slavinde. Er du slavinde, så har du måske lyst til at blive trænet i discipliner som din herre ønsker at du skal mestre. Der er selvfølgelig mange aspekter i dette. Ét af disse kan være træningsprogrammer.

Det kan være en god ting at herren lader sin slavinde gennemføre forskellige træningsprogrammer. Der er to formål med træningsprogrammer. Det ene er resultatet af træningen, at slavinden bliver i stand til eller bedre til at opføre sig som herren ønsker. Mindst lige så vigtigt at imidlertid selve træningsprocessen. Ved at lade slavinden gennemføre træningen viser herren at han interesserer sig for hende og at han bruger tid på at tilrettelægge et træningsprogram for hende. Ved at gennemføre træningen viser slavinden at hun gerne vil yde noget for sin herre og ønsker at blive den bedst mulige slavinde for ham.

Hvad skal træningen så gå ud på? Ja, det er jo helt op til hvad du som herre mener at hun har brug for. Hvad du ønsker hun skal kunne, sammenholdt med hvad hun allerede kan, sammenholdt med hvad du tror at hun kan lære. Der vil altid være noget som hun kan blive bedre til. Her er nogle forslag som jeg måske selv kunne finde på at træne min slavinde i.

Høje hæle. Jeg kan godt lide at se på kvinder i højhælede sko. Derfor vil det være naturligt at træne min slavinder i at bære højhælede sko. Træningen kunne dels bestå i en minimum hælhøjde til hverdag og dels et træningsprogram med højere hæle. F.eks. lange gåture i rigtig høje hæle eller kortere ture på knap så høje hæle i vanskeligt terræn. F.eks. på brosten.

Skørter. Jeg foretrækker min kvinde i kjole eller nederdel. Hvis jeg får en ny slavinde som har været vant til kun at gå i bukser, så kan det være nødvendigt med et træningsprogram for at få hende til at opføre sig naturligt i skørter. Træningen kunne bestå i at lade hende gå i mange forskellige slags skørter i mange forskellige situationer. Med fokus på de mere vanskelige situationer. Det kunne være lette luftige skørter i blæsevejr, stramme nederdele når hun skal med bussen, cykling i lårkort eller i lange flagrende skørter (også på herrecykel) eller graciøst at gå ned i knæene for at samle noget op fra jorden iført en lårkort kjole. En særlig træning kunne være at sidde pænt på en stol i lårkort enderdel. Enten sidde med pænt samlede ben i længere tid eller at sidde med korslagte ben og så skifte til det modsatte ben uden at vise sine trusser. Træningen kan ske ved at hun bliver sat på en spisestuestol et par timer med et videokamera placeret foran hende i knæhøjde. Så kan herren bagefter hurtigt spole videoen igennem for at se om hun har gjort det pænt.

Holdning. En kvinde med en rank holdning er et smukt syn, specielt hvis hun er i højhælede sko. Det kan derfor være en god idé at træne sin slavindes holdning. Det kan være den traditionelle med at gå med en bog på hovedet. Det kan også udvides med at samle noget op fra gulvet, stadig med bogen på. Eller sætte sig og rejse sig op. Eller spise med en bog på hovedet og en under hver arm.

Tålmodighed. En slavinde bør være tålmodig. Hun skal kunne vente på herren uden at vise utålmodighed så længe der er behov for det. Hvis det ikke er naturligt for hende, må herren træne hende i tålmodighed. Simpelt hen ved at at lade hende vente. Herren bestemmer så om hun må sidde mens hun venter eller om hun skal stå i retstilling, knæle eller stå med ansigtet mod væggen eller hvordan hun skal vente. Træningen bør dog indeholde at hun venter stående, da hun ikke altid vil have mulighed for at side ned. Træningen bør også indeholde både udendørs og indendørs venten og venten i offentlighed.

Fysisk træning. Min slavinde bør være i god form så hun kan servicere mig bedst muligt. Fysisk træning kan også hjælpe med at holde kiloene fra sidebenene. Så en form for fysisk træning er absolut en mulighed. Hun kan måske beordres til at løbe en bestemt afstand hver dag, uanset vejret. Hun kan løbe på tid så jeg langsomt kan øge afstanden eller nedsætte tiden til rådighed. Naturligvis med straf for at komme for sent. F.eks. i form af yderligere løbetræning. Eller jeg kan anskaffe en kondicykel og forlange at hun kører et antal kilometer hver dag. Der er mange muligheder for fysisk træning.

Der kan også være færdigheder som jeg ønsker at min slavinde skal have. For eksempel ville det være dejligt hvis hun kunne sy tøj efter mine anvisninger, da jeg har nogle ideer til tøj der ikke kan købes i forretningerne. Så hvis jeg får en slavinde der ikke er god til at sy, ja så kunne jeg finde på at melde hende til at aftenskolekursus i kjolesyning. Eller et kursus i erotisk dans, så hun kunne danse for mig om aftenen.

Som al anden træning vil også slavindetræning bestå af gentagelse på gentagelse. Og gentagelse kan være kedelig. Dette betyder ikke noget for slavindens vedkommende, da hun naturligvis skal være parat til at yde noget for sin herre, også selv om det er kedeligt. Eller måske gør ondt. Men det er naturligvis ikke meningen at herren skal kede sig. Derfor må træningen tilrettelægges så det ikke sker. Det kan ske ved at slavinden træner alene og herren blot kontrollerer resultatet. Det kan ske ved at træningen overvåges med et videokamera eller et webcam. Det kan ske ved at træningen henlægges til stuen hvor hun kan træne mens herren ser en film i fjernsynet og samtidig overvåger hende. Det kan sikkert også gøres på mange andre måder. Nogle træningstimer er måske så interessante at herren gerne ser på.

Alt i alt er træningen ikke kun et spørgsmål om at opnå nogle færdigheder, men først og fremmest en måde for såvel herre som slavinde at vise et kommitment og en interesse i forholdet og derved forstærke kærligheden mellem dem.


12 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Kære SommerHerren,
Dejligt indlæg.

Jeg er så heldig, at jeg for tiden træner holdningstræning. Det kan virkelig være sin sag for disciplinen at vedligeholde. Især fordi min træning har ligget på nogle rigtig dumme tidspunkter, i forhold til min hverdags gang. Den bliver så heldigvis ændret nu, så jeg bedre kan træne, uden at være træt, og stresset.

I min holdningstræning, finder jeg også tålmodighedstræning. For hvor er det frustrerende at træne noget, man føler man fint kan håndtere, og egentlig trænger til mere udfordring, vel vidende om at det er Herren der bestemmer, hvornår der skal udvides/laves om på træningen. Men det er også dejligt, at mærke utålmodigheden trænge sig på, og mærke, hvor svært det egentlig er at være tålmodig. Jeg er ikke et særlig tålmodigt menneske!!

Jeg træner 2×15 minutter om dagen, gående og siddende, med og uden noget på hovedet. Jeg har også smugøvet mig lidt i at neje med noget på hovedet. DET er svært. Jeg nejer ikke blot med et ben bag det andet og et lille nik.. jeg nejer dybt og længe, og så bliver det virkelig en udfordring at holde ryg og nakke rankt nok til at bogen stadig balancere.

jeg er forundret over HVOR stille jeg kan sidde, og HVOR stille jeg kan gå!

Træning i det hele taget, siger også en hel del om Herren. At Han gider bruge tid på det. Tilrettelægge programmet. Følge op på det. Overvære træningen. Rette til, give udfordringer osv osv.

Det får mig til at føle mig værdsat, at Han gider bruge tiden på det.

Der var engang hvor jeg ville tage det som en personlig fornærmelse. Som om.. “Du er ikke god nok og skal laves om”. I dag ser jeg det mere som en kæmpe gestus ala “Du har et godt fundament at bygge på”.. Det er da et godt kompliment… *stort smil*

Og så lige et spørgsmål… Når nu man, som jeg, langt fra er overvægtig.. Hvad skulle træningen så bestå i? Lækker mad fra Herrens side hver aften? Med dessert med flødeskum? *fnis*

Jeg ønsker Dig en dejlig dag!

Kommentar af LilleKvinde

Kære LilleKvinde

Tak for din kommentar. Interessant at høre om din træning. Og om at den får dig til at føle dig værdsat. Nøjagtigt som jeg synes at det skal være.

Jeg synes at din måde at neje på er den helt rigtige. Det lille kniks er den moderne bekvemmelige måde. Det glæder mig at du dyrker denne disciplin. Måske har du bemærket at der er en nejende kvinde på mit forsidebillede. Det er i øvrigt Liz Tailor.

Og så til dit spørgsmål. Hmmm. Et rigtig godt spørgsmål. Du kunne selvfølgelig fyldes op med silikone. Men det kræver jo ikke træning. Måske bodybuilding? Nej, det er for grimt. Det må jeg vist tænke lidt mere over. *S*

Kommentar af sommerherren

Kære SommerHerren!
Som du kan, hvilken fantasi….. skøøønt!!….. måske skulle du starte et træningshold for alle tøserne – så vi kunne møde hinanden;-)

Dejligt LilleKvinde, med skabelon på den rigtige måde at neje på..
Har næsten glemt, hvordan man nejer – selvom jeg elskede det som barn, brugte det flittigt og var ganske koket – måske ligefrem lidt “smånuttet” – synes nogen!!!
Har tænkt over noget: måske er man opdraget til at være sub?? – det tror jeg faktisk jeg er……
min mor “var mester i netop dette” kan jeg se i dag!! Det mest underdanige, elskelige og yndige lille menneske man kan tænke sig….. der var INGEN der kunne sætte et ondt ord på hende..
Hun døde desværre tidligt!! Når jeg nu tænker godt efter var min far vist “D”!!! Hmmmm.
– æblet falder måske alligevel ikke langt fra stammen!?
Kh. LegeTøsen
ps. Ved nogen hvor man lærer erotisk dans?? Hva´ kære SommerHerre?? De der sykurser, med koncentration på Hubbleskirts, er det et sted i provinsen??😉
Har ikke set dem aftenskolerne:i FOF, LOF eller hvad de nu hedder…

Kommentar af Legetøsen

Hihi.. Legetøsen
FOF LOF eller….? Nej jeg tror ikke der er hobbleskirtsyning. Men måske kan man kreere sit eget kyskhedsbælte på et aftenskolekursus i at mestre læderets finesser.

Æblet falder vist ikke altid langt fra stammen. Jeg ved ikke hvad min mor og far var sammen. Men jeg er ret sikker på min mor er sub med sin nye mand. (der er ikke skyggen af dom i min Far).

Til gengæld… Er min mormor sub ud til fingerspidserne, og min morfar er Dominant med stort D. Uden tvivl!!

Kommentar af LilleKvinde

Hmmm…. Et træningsholdning for alle tøserne. Ingen dårlig idé. Det ville jeg gøre med stor fornøjelse. Gad vide om man kan få tilskud efter aftenskolelovgivningen? Og jeg ville være sikker på energiske deltagere, da manglende entusiasme naturligvis ville blive straffet. Men I er desværre spredt noget ud over landet. Rejse tværs over landet hver onsdag aften for at gå til slavindetræning er måske lidt meget at forlange.

Citat fra LOF – Faaborgmidtfyn:

Syning – tilskæring. Vær velklædt og moderigtig! Sy smart tøj til dig selv og din familie. Der arbejdes frit med individuelle opgaver ud fra de ønsker og forudsætninger, hver enkelt deltager har, under kyndig vejledning af en specialuddannet håndarbejdslærer.
Så du kan sagtens lære hobbleskirtsyning i provinsen.🙂 Det kunne være morsomt at se de andres ansigter.🙂

Måske kunne du også sy et andet af mine designs: En ærmeløs kjole. Altså ikke sådan en hvor der er huller til armene i stedet for ærmer. Men en hvor armene må blive inde i kjolen. Med bælte og lynlås i ryggen. 😉

Lillekvindes mormor og morfar som D og s. Sikkert helt uden at vide det og uden at kende begreberne. De opførte sig bare naturligt.

Kommentar af sommerherren

Aha, nu ved jeg, hvorfor alle fruerne i den lille landsby i Jylland, hvor jeg voksede op – gik til skindkursus!!!!!
Her gik jeg og troede de syede “husholdningspunge”, meeen det var sikkert andre mere spændende sager…..😉 De er måske i virkeligheden mere frække ude på landet???

Spændende kjole, den må vi da få sat i produktion!! Mon ikke vi kan finde en lille systue, der kan behandle vores ønsker
(Ups nej, Herrens ønsker – UNDSKYLD) med diskretion…
Der kunne jo også være en anden variant af kjolen Kære “S”…
Hvis nu ærmerne er overdrevent lange, så kan de jo bruges som bondage et par gange rundt!! Så holder hun sig nok i ro….:-)
Godaftenknus…

Kommentar af Legetøsen

Heller ikke nogen dårlig løsning, Legetøs.🙂

Kommentar af sommerherren

Kære Sommerherre

Dejligt at se din fantasi ikke har taget skade under din pause..*sMiler*

Som du ved er mine fantasier langt fra dine.. *s*, men grundsubstansen er nu den samme.

knus trine*

Kommentar af tøseliv

Kære trine*

Næh, min fantasi har ikke taget skade. Sjovt nok, når jeg skrive her så ender jeg altid ude i ekstremerne. Her er der ikke nogle praktiske hensyn der skal tages, så her får fantasien frit spil. Det ender nok med at jeg får ry for at være så krævende at ingen tør komme i nærheden af mig. Hvis jeg ikke allerede har det! *S*

Knus S.

Kommentar af sommerherren

*host*

Ry? Naa.. hvor får Du den idé fra! *host*
Nej nej.. Du er jo menneskelig, det er da også set, så jeg tror ikke der er nogle der blive skræmte. Lige bort set fra Laura og løbetræningen😉

Kommentar af LilleKvinde

lille kvinde: *LOL*

legetøsen: http://www.powerprinesse.dk – der gik jeg og det var vildt fedt.

Sommerherre: Jeg vil gerne give dig at træning gør perfekt og at enhver slavinde som modtog træning skulle værdsætte det *S*

God weekend til alle

Kommentar af ~laura~

Kære Laura!!
1000 Tak, hvor er det sødt af dig!!
Har allerede været inde og checke det ud, lyder meget spændende!!
Har lige luret på nogle flere steder også….;-)

Kære S!
Det ender jo med vores Herrer løber tør for idéer, når du kommer dem i forkøbet… he he…

Faktisk dansede jeg afrikansk rumpedans for min Herre allerførste aften jeg så ham…. Tror det vakte hans interesse og at tror han kunne li´ måden jeg gjorde det på!!;-)
Lige til jeg skvattede i hans gulvtæppe!!!!! Knapt så yndefuldt!!
Så jeg kan vist godt trænge til noget øvelse!!!

God søndag kære venner!

Kommentar af Legetøsen




Skriv et svar

