Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Nye omgivelser
17 oktober 2008, 16:12
Filed under: Uncategorized
Denne blog er oprettet ved at jeg har overført min gamle blog hertil. Alle indlæg med kommentarer burde være overført. Men skulle der mangle noget eller være mærkværdig formatering i nogle indlæg eller være andet der ser underligt ud, så skyldes det nok at alt har været igennem en eksport/import eller en manuel flytning.Velkommen til min blog.
Sommerherren

14 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Selv velkommen i de nye omgivelser!
Glæder mig til ord fra Din hånd igen.. Du har været meget savnet!

God weekend!

Kommentar af LilleKvinde

Tak skal du have. Nu er jeg så omsider tilbage igen.

Kommentar af sommerherren

Ahh så fandt jeg dig🙂
Ser frem til at følge med – igen *S*

/s

Kommentar af sandra

Nå, var jeg så svær at finde? Jeg synes da at jeg havde lagt et pænt spor. 🙂
Nå, men nu er det bare at komme i gang med at læse.

Kommentar af sommerherren

SommerHerre,
godt at se dig igen. Der er som altid mange gode tanker og ideer i dit skriv om træning. Jeg er enig emd dig i at det er helt uden betydning om træningen for slavinden synes kedelig, Gentagelser øger træningen og får det indlærte til at sidde bedre fast. Drejer det sig om fysisk træning, så øger gentagelser endda udbyttet af træningen.
Jeg ser frem til at læse mere fra dig hånd, måske endda dag 6, som vi før har talt om.

Gode hilsener til dig fra Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

Dejligt du er retur – men nøj jeg er glad for jeg ikke skal trænes af dig *G* Gider bare ikke løbe…! *B*

Kommentar af ~laura~

Tak skal I have. Det kommer nok til at trække ud med novellen, jeg har ikke været i stemning til at skrive på det sidste.

-laura-: “Gider ikke”, hvad er det for en holdning?! *G*

P.S. Hvad betyder *B*?

Kommentar af sommerherren

*griner* Laura altså… hihi..
Jeg tror faktisk, nærmere jeg vil sige.. SommerHerrens slavinde kommer ALDRIG til at kede sig😉

Tænk hvis Han ønsker hendes færdigheder som værende, syning (til at sy kjoler), Ridning (styrke bækkenbunden), faldskærmsudspring (højder), Udenlandsk mad (kokkeskole) og lignende, og sender hende på aftenskole hele tiden. Ih hvor herligt😉

Kommentar af LilleKvinde

P.S. *B* betyder “blink”.. Sådan.. blinker med det ene øje.. ligesom denne smily
😉

Kommentar af LilleKvinde

Tak for forklaringen, LilleKvinde. Og tak for rosen. Øh…, hvis det altså er en rose. *B*

Kommentar af sommerherren

Tillykke med din nye blog kære “S”!!!
Velkommen tilbage fra pause…

Kommentar af Legetøsen

Det var så absolut en rose, SommerHerre *smil*

Kommentar af LilleKvinde

“gider ikke” er måske ikke en passende holdning, men jeg bryder mig altså ikke om løb, så hellere ridning som lillekvinde så klogt anbefaler *G* Det giver i øvrigt en god balance og styrke til at sidde på hug længe *S*

*B* = blink

Kommentar af ~laura~

Lillekvinde,
du nævner et ønske om at komme på aftenskole. Deet satte mine tanker i gang. Din Herre finder et hold og melder dig ind. Du ved ikke på forhånd hvad det er for et hold. Det viser sig at det er et studieforberedende hold, næsten ene helt unge mennesker. Lærerinden på 28 er en kvinde, som din Herre kender, uden at du ved noget om det. Du møder op og forundres lidt over alderen, føler dig måske lidt forkert placeret. Du bliver modtaget af lærerinden og får et antal sider med regneopgaver, som skal skrives af på kvadreret papir og udregnes. Addition, subtraktion, multiplikation og division. mange opgaver, så mange, at du ikke kan nå dem på den tid der er til rådighed. Du afleveres til lærerinden, som beder dig vente efter at resten er gået hjem. Hun kontrollerer dine resultater, retter med rødt, sætter streget hvor skriften ikke er acceptabel, giver dig karakterer beaseret på hvor mange du nåede, hvor mange rigtige du havde og hvor pænt det ser ud.
Mens hun kontrollerer dine opgaver sidder hun ved katederet, mens du står foran hende.
Da hun er færdig smækker hun et stort stempel på opgavepapiret med teksten “Skal underskrives af forældre eller værge”
Husk at aflevere dette hjemme og tag det så med næste gang, så jeg kan se at det har været forevist i hjemmet.
Du går hjem med røde kinder, bange for hvad din herre vil gøre ved dig.
Du har også røde kinder ved tanken om næste gang, hvor du skal fortælle lærerinden, hvad din herre gjorde ved dig i anledning af dine karakterer.

Hvad synes du om denne ide?

Mange hilsener og tanker fra

Gråskæg

Kommentar af Gråskæg




Skriv et svar

