Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Tegninger jeg synes om
18 august 2008, 10:16
Filed under: tegninger

Jeg har lavet en lille samling af tegninger som jeg synes om. Dem er jeg begyndt at lægge på en side beregnet til det samme. Se kolonnen til højre.

Siden er slet ikke færdig endnu. Der vil komme flere tegninger til de næste dage. Men du kan jo nyde dem der allerede er uploaded, hvis du ellers nyder den slags.

Cykelpige

27 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Laver du stavefejl på min blog, Legetøs? Så skal du vist en tur over knæet.
Men tak for kommentarerne. Jeg kan kun tilslutte mig opfordringen med cyklerne. 🙂

Kommentar af Sommerherren

-uhhh,Lyder ellers dejligt…..
Men skal nok prøve, at lade være alligevel…..;-)
Godaften Den Herre!!

Kommentar af LegeTøsen

Tak kære Sommerherre!!!!!!!;-)

-nej, hvor er hun yndig!
Måske en til inspiration for alle os Tøser til, at klæde os mere feminint!!!!!!!
Hun ligner virkelig en der kan varte en mand op!
– Op på cyklen piger og lad skørterne flyve lidt!!
Godaften knus..
LegeTøsen

Kommentar af LegeTøsen

P.s. Helt vild med dine samling af tegninger!!!!!!!
Jeg tilhører vist medre den retning, end “den sammensnørede, pircede truttelet med bjældeklang”!! Ha Ha..
Vil hellere komme med morgenbakke og varme hjemmeskoene!
-og belønnes, hvis jeg er rigtig heldig;-) eller få smæk i den bare, hvis ægget ikke er kogt ordenligt!!!!!!!!
Kh. LegeTøsen

Kommentar af LegeTøsen

– ups, der sneg sig et “d” ind i ordet: mere!!
“LT”

Kommentar af LegeTøsen

Pudsige tegninger.. grænsende til nuttede..*s*

god dag.. Sommerherre

Kommentar af trine*

Hvad søren, LK, er du imod ligestilling? Nu har drengene endelig fået mulighed for at vise kavalergang! Nej, jeg er enig med dig. Det ser rædselsfuldt ud!

I øvrigt tror jeg godt at du kunne cykle igennem København sådan uden at blive arresteret. Du kan da ikke gøre for at det blæser. Men du ville nok være til fare for trafiksikkerheden. 🙂

Så ja, dejligt at vi kan lave vores egen verden.

Kommentar af Sommerherren

Der er lagt nye tegninger på siden.

Kommentar af Sommerherren

Kære SommerHerren,
Det er altså nogle fine tegninger nogle af dem.

Ligestilling.. Det er nok et af de værste ord nogensinde opfundet. Måske lige bort set fra “fyr”. Ja jeg er imod! Fuldkommen! Som sandra nok så fint skriver andet sted, “we are not the same, therefore not equal” eller noget i den stil…

Jeg tror faktisk det ville, efter eftertanke, være bedre at cykle gennem kbh i kjole, på en blæsedag, end det ville være at gøre det i en lille provinsby som jeg bor i 😉

Jeg er i øvrigt så vild med den med golftasken, at jg har lagt den på mit skrivebord. Hvilken fornøjelse det ville være at gå med sådan en taske (sagt med lidt forsigtighed *host*)

Kommentar af LilleKvinde

SommerHerre,

jeg kan godt lide mange af tagningerne, men en af de bedre er tøsen, der tramper af sted på motionscyklen, mens man aner vægten i forgrunden. Det giver tanker om kontrolvejninger og straf ved afvigelser fra vægtprogrammet.

Jeg kan godt lide at hun har sko på, cykelsko ed clips, så fødderne sidder fast på pedalerne.

For at gøre ydmygelsen fuldkokmmen, så brde hun nok bruge cykelhjelm også.

Måske med en metronome foran sig til at holde takten.

Gråskæg

Kommentar af gråskæg

Gråskæg… Du er et ondt ondt menneske *smiler*

Kommentar af LilleKvinde

Der skal naturligvis også være en vandflaske på cyklen, så hun kan holde til at køre i lange perioder. Efter fornøden træning, naturligvis.
Smiler.

Gråskæg

Kommentar af gråskæg

@LilleKvinde
Jeg er faktisk også selv imod ligestilling. I hvert fald når det betyder “ensartethed”, hvad det vel gør i den sammenhæng hvor det bruges.

Pas på hvad du siger med golftasken. Sæt din herre læser med! 🙂
Har du lagt mærke til billedet med den lille pige der har været ude at købe spanskrør.

Kommentar af Sommerherren

Jeg ville have skrevet: I hvert fald når det betyder “ensartethed”, hvad det vel gør i den sammenhæng hvor jeg brugte det her.

Kommentar af Sommerherren

@Gråskæg
Tegningen er faktisk tyvstjålet fra en novelle med netop det emne. Den med cykelhjælmen kan jeg godt lide. 🙂

Bemærkningen med vandflasken viser hvor hensynsfuldt og betænksomt et menneske du er. 😉

Kommentar af Sommerherren

Kors i knaldhytten.. I forskruede hjerner.. *g*

Godt nok velgennemtænkte.. *s*

Der er et enkelt deja vû..

Kommentar af trine*

🙂

Kommentar af Sommerherren

SommerHerre

hvor finder jeg den novelle?

Gråskæg

Kommentar af gråskæg

Gråskæg

Den finder du desværre kun hvis du kan få fat i et gammelt engelsk spanking blad, Janus nr. 88.

Det er rent faktisk ikke en novelle, men et læserbrev. Jeg tvivler dog på ægtheden af disse blades læserbreve, derfor kaldte jeg det for en novelle.

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

SommerHerren,
Jeg vil ikke reklamere på Din blog, uden Din tilladelse. Men måske Du kunne invitere Gråskæg ind på “det der nye sted”?

Og nej det bed jeg ikke mærke i, det med køb af spanskrøret. Den er da sød!!

Og jo, jeg tænkte godt det der med hvem der læser med herinde 😉

Kommentar af LilleKvinde

Jeg er ret enig med trine*

Kan jeg virkelig nøjes med at skrive det? Det ligner mig ikke! Selvfølgelig kan jeg ikke det!! Nej må skrive noget mere. jeg kan godt li tegningerne! Specielt symbolikken i hende med golf tasken 😉

Det der er herligt ved tegninger, er at de kan vises som tegneren ønskede de skulle ses. men hvis hende på cyklen, kørte gennem kbh, ville hun blive anmeldt for prostitution eller noget.. det er bare SÅ forbudt.

Modsat, og uforståeligt, må “drenge” godt vise røvrevne (hader det). Synes desværre det hele har taget en grim drejning. Men men, for een gangs skyld kan jeg med god samvittighed skrive at det er samfundets skyld!

men så er dte godt at vi kan skabe vores egenverden, og jeg kan i det mindste sykle på gårdspladsen i den mondering hvis det passer mig! 😉

Kommentar af LilleKvinde

Jamen det gør jeg da gerne!

Gråskæg, nogle af os mødes på et nyt sted der hedder Kink Republic og findes på http://www.kinkrepublic.com/.

Selv er jeg lidt i tvivl om stedets værdi, men jeg hænger på og ser hvad der sker.

Kommentar af Sommerherren

Jeg glemte at skrive at du selvfølgelig er velkommen.

Kommentar af Sommerherren

Gråskæg, steder er forholdsvis yt, men virker på mig ganske seriøst og gennemført. Men jeg er lidtlige så uvidende som SommerHerren på det punkt (og nok kun på det punkt ;-))

Jeg tænker også, nu Du ikke har en blog, at jeg gerne ville nyde mere fra Dig og Dine onde ideer 😉

Kommentar af LilleKvinde

Jeg går ud fra at du mener nyt, og ikke yt. 🙂
Det er ikke helt det samme. 😉

Jeg tror at du har ret i at Gråskæg kunne tilføre det noget spændende.

Kommentar af Sommerherren

Åh, hvor er jeg glad for at se der er flere her der laver stavefejl!!
Der, er vist mange der skal over knæene..;-)
-Sikken en trafik på din blog SommerHerre!!!

Kommentar af LegeTøsen

p.s.
Er absolut vild med alle tegningerne…
a propos pin-ups:
Jeg har lige foræret min Herre italienske sodavand fra Irma, med søde, kinky pin-ups på!!!
Måske begrænset lager, så skynd jer, hvis det interesserer nogen!! 15kr. stk….
Godaften fra LegeTøsen

Kommentar af LegeTøsen




Skriv et svar

