Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Bør en slavinde gå med trusser?
24 maj 2008, 3:24
Filed under: dominans, påklædning, trusser

Bør en slavinde gå med trusser? Det er der forskellige meninger om. Mit svar er: Det er op til hendes Herre. Det efterfølgende er mine tanker om hvilke krav jeg selv ville stille til en slavinde. Det er ikke et forsøg på at fortælle andre hvad der er rigtigt eller forkert.

Trusseløs

 

 

 

Trusseløs
Det er en pirrende tanke at slavinden altid er trusseløs og tilgængelig under kjolen. Det gør også at hun er nødt til at være mere omhyggelig med hvordan hun sidder og bevæger sig. Det vil minde hende om at hun er ejet og under kontrol.

Men der er nogle ulemper ved en sådan regel. Blandt andet at man kan udsætte udenforstående, herunder børn, for at se noget som de ikke ønskede at se. Det vil sige at udenforstående ufrivilligt at blevet indraget i vores univers. Og det er naturligvis ikke acceptabelt.

En anden ulempe er at det faktisk kan gå hen og blive en vane og dermed trivielt, både for Herren og slavinden. Jeg foretrækker derfor at det er mig der bestemmer hvornår hun har trusser på og hvilke trusser hun har på. Så bliver det ikke en vane, og man kan også bruge det som en del af spillet. F.eks. beordre hende til at tage trusserne af på en restaurant. Eller sende hende i supermarkedet uden trusser.

 

G-Streng

 

 

 

G-streng
Som nævnt så skal jeg nok bestemme hvilke trusser hun skal have på. Om sommeren vil G-streng helt klart være en favorit. Den dækker ikke mere end nødvendigt. Hendes baller er tilgængelige for en afstraffelse, blot kjolen løftes op. Hun viser også sin bare numse frem, hvis vinden løfter hendes nederdel. Samtidig er det en acceptabel beklædning i dag, så ingen kan tillade sig at føle sig stødt. Og hendes skød er stadig tildækket, hvis et barn kommer til at se op under kjolen. Ikke alle kvinder bryder sig om at gå med G-streng. Måske føler hun sig blottet, måske kan hun ikke lide at have en snor mellem ballerne. Men heldigvis er det ikke noget som hun bestemmer, så det betyder ikke noget.

Nederdel i vintervejr

 

 

 

Vintertrusser
Om vinteren har hun brug for noget til at holde sig varm og forhindre at hun bliver syg. Nogle Herrer tillader lange bukser om vinteren. For mig virker det forkert at forbyde trusser, men tillade lange bukser. Hvor er så tilgængeligheden? Eller det feminine?

Jeg vil hellere holde hende varm på en anden måde. Nederdele af varmt stof med foer, flere lag underskørter, lange nederdele, varme støvler eller støvletter, evt. overtræksstrømper og naturligvis varmere trusser, måske flere par.

Varme trusser

 

 

Så om vinteren vil jeg vælge nogle varme solide trusser til hende. Måske to par over hinanden. Men stadig nogle feminint udseende, gerne med blonder eller anden pynt. Der må gerne være korte ben i trusserne om vinteren. Dog vil jeg nok holde fast i kravet om et lille stykke bart lår mellem strømper og trusser. Det kan ikke få hende til at fryse under en varm nederdel og et eller flere underskørter.

41 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hilser SommerHerren.

Trusser, sjovt som det emne ofte er oppe at vende.

Anyway, det hun ville skrive var: Trusser er fint nok – vel at mærke når Herren ønsker det – trusser er tilladt, ind imellem, nogen gange er de ikke.
Et er at de er tilladt – noget andet er at han også bestemmer hvilke der er tilladt.
Og dermed er beslutningen ude af slavens hænder – og dermed opstår dominansen – trusser eller ej!
Og det er hovedpunktet – set herfra – at det er hans valg, og ikke hendes.
Det er så derfor også mindre vigtigt om det er tilladt eller ej – så længe det er hans beslutning – hans valg.

Personligt, ja så foretrækker hun ingen trusser – nederdele, kjoler eller bukser – det er ligegyldigt.
Set med hendes øjne er trusser en overflødig beklædningsgenstand – og tja i den størrelsesorden hvor hendes Herre syntes om dem, så er de ikke til at holde en varm med, alligevel… griner.

Det må resten af påklædningen klare.
Og som du skriver, flere lag nederdele, unerskørter og så videre – så kan det fint lade sig gøre også om vinteren.

Nå, må vidst hellere stoppe her…

Med ønske om en god dag.

sandra{C}

Kommentar af sandra{C}

Kære SommerHerre

Som Sandra{C} skriver.. trusser eller ej er ligegyldigt.. så længe det er Herrens valg.

Og som du skriver, SommerHerre.. så bliver det en vane, hvis man altid er trusseløs. Men de fleste Herrer foretrækker nok hende trusseløs og i nederdel i deres nærhed.. for tilgænglighedens skyld.

Har prøvet at mødes med en Herre, som havde gjort meget ud af at beskrive helt præcist hvilken slags trusser, jeg skulle bære ved mødet.. Han overraskede næsten øjeblikkeligt.. ved at kræve dem udleveret i en hotelhall.
Væsentligt mere frækt end at møde op “bundløs”.

Kommentar af tøseliv

P.S..Iøvrigt kommer det vel også an på omstændighederne… Den Herre som førte mig ind i dette univers, krævede jeg altid var trusseløs. Uanset tid og sted..og hvad jeg ellers havde af beklædningsgenstande.
Det blev aldrig en vane.. for jeg klæder om sammen med andre i forbindelse med jobbet. Det betød at det to gange dagligt gav mig spekulationer. På den måde var jeg altid bevidst om de forhold jeg levede under.

SommerHerre.. naturligvis er vi enige……… tit..*g*

Kommentar af tøseliv

tøseliv..

undrer mig over hvilken slags Herre,der giver ordre om trusseløs omklædning på jobbet!!!!!

Er heldigvis ikke stødt på en af slagsen……..endnu..
aftenhilsner
Nynne

Kommentar af Nyne

@sandra{C}

En overflødig beklædningsgenstand? Gad vide hvor mange kvinder der vil give dig ret i det? *S*
Men ellers vil jeg da godt give dig ret. Bortset fra at det er en god sikkerhed mod at genere udenforstående hvis du er i lårkort. Og så er det jo et middel til at udøve dominans. *S*

@trine*
Trusseløs og i nederdel i min nærhed for tilgængelighedens skyld er bestemt rart. Men jeg kommer så til at mangle fornøjelsen ved at trække trusserne ned før en afstraffelse. *G*
Man må vælge. 😦 *s*

Interessant overraskelse den Herre havde planlagt.

@begge
Det ser ud til at vi alle er enige om at det vigtigste er, at det er Herren der bestemmer. Der var også mit pointe.

Kommentar af Sommerherren

Nyne

Jeg fik ikke ordre på “trusseløs omklædning” sammen med andre.
Det var blot en konsekvens for at efterkomme hans krav om tilgængeligheden. Det var ikke hans problem.
End of story..*s*

Kommentar af trine*

Kære SommerHerren,
Trusser…. Jeg er glad for dem om vinteren. Det er måske et lille stykke stof/blonde, men uanset, så varmer de. Det mærker jeg tydeligt. Mine små 55 kg og fedtfri krop, der skal ikke meget til jeg fryser, og jeg kan rent faktisk mærke meget forskel på om jeg har trusser på eller ej. Jeg har meget svært ved at takle at fryse.

Jeg er nu også glad for dem om sommeren. De forhindre tit pletter bag på kjolen, og på stolen, når mit stemningsleje stiger. En ting jeg virkelig ikke bryder mig om, når jeg kan efterlade “spor”, og det forhindre trusserne, i en hvis udstrækning. (hvad gør andre for at undgå det?)

Jeg kan li, ikke at bære dem, fordi det kan ses.. Og det kan jeg jo godt li 😉

Jeg føler også klart, når jeg er uden trusser, at jeg endnu mere, skal tænke over hvordan jeg bevæger mig, af hensyn til mennesker omkring mig.

Personligt, bryder jeg mig ikke vildt meget om g-streng. De viser for meget, synes jeg. OG, der kan altså komme nogle flotte mærker ud af slag på et par blondetrusser, så man er nu temmelig meget tilgængelig alligevel, selvom det ikke er g-streng!

Men nu handler det heldigvis ikke om hvad jeg synes. Blottet eller ej. Våd eller ej (shyyy). Med eller uden trusser, bliver det aldrig trivielt, det tror jeg ikke. Jeg ved det egentlig ikke, men det er vel også lige meget, hvis Han vil det trivielt, så er det, det der gælder.

Får et billede for tankerne, lange skørter, flere lag, og en lækker blondetrusse indenunder.. Der er noget med det der med skørter om vinteren.. Det er frækt synes jeg, især med flere lag..

Ønsker Dig en fortrinlig dag!

Kommentar af LilleKvinde

En slavinde bør vel gå med trusser hvis det er ønsket af hende….
Personligt er det sjældent jeg har dem på… og har jeg.. ja så kan det være alt fra g-streng, blondetrusser, små shorts og det sidste nye.. knaldrøde mamelukker…
Jeg tænder ikke rigtigt på trusser.. men det er jo som andre skriver.. så uvæsenligt.

LK… tjaah… jeg ved det ikke.. undgår sjældent.. pletter bare lidt i flæng…(rødmer)

fannie

Kommentar af fannie

Hejsa.
Jeg vil blot fortælle, at jeg finder din blog interessant og er i gang med at læse: “slaveinde for en uge”.

Jeg har tilladt mig at linke til dig på min egen blog, så jeg kan vende tilbage og læse mere :o)

Kommentar af The secret girl

@trine*

Du har helt ret i at det afhænger af omstændighederne. Det med at være permanent trussløs, uden hensyn til tid, sted og påklædning er da bestemt pirrende. Og det har virket godt i din situation. Jeg har bare valgt at prioritere anderledes.

“Jeg fik ikke ordre på “trusseløs omklædning” sammen med andre. Det var blot en konsekvens for at efterkomme hans krav om tilgængeligheden. Det var ikke hans problem. End of story.”

Jeg kan godt lide din holdning, trine. *s*

Og ja, vi er som regel enige. *s*

Kommentar af Sommerherren

@LilleKvinde

Igen et eksempel på at det afhænger af omstændighederne. Du har nok mere brug for trusser i den kolde tid end mere “polstrede” kvinder. Det er naturligvis Herrens ansvar at tage højde for den slags.

Du bryder dig ikke om G-streng fordi den viser for meget. Netop min begrundelse for at vælge den. *S* Du føler dig udsat samtidig med at jeg har beskyttet udenforstående.

Det med smæk på blondetrusser har jeg ikke prøvet. Det må jeg prøve. Tak for tippet. *S*

Jeg er helt enig med dig i at det ikke handler om hvad du synes. *g* Og jeg kan bestemt følge dig i at det med flere lag skørter om vinteren er frækt. Med eller uden trusser. Men gerne med et lille stykke med bart (indenunder). *s*

Kommentar af Sommerherren

@fannie

Tillykke med dit nye navn og den nye blog. Jeg har ikke haft tid til blogging de sidste dage, men jeg skal have kigget på den.

Med hensyn til trusser, er det afgørende som du skriver, at slavinden går med det som hendes Herre ønsker. Hverken mere eller mindre. Og uanset hvordan han ønsker at de skal se ud.

Kommentar af Sommerherren

@secret girl

Velkommen til. Jeg håber at du nyder min novelle. Du er meget velkommen til at linke til mig. Jeg skal også have kigget på din blog når jeg får lidt overskud igen.

Kommentar af Sommerherren

Trusseløs

Jeg forventer ikke min tøs skal være betingelsesløst uden trusser. Som tidligere påpeget, kan det meget let gå hen og blive en vane og således miste den pirrende værdi – ”de kan ikke se det, men skulle bare vide”. Bliver det en vane, bliver det ligeså udvandet som den naturlighed det er at bade topløs eller nøgen fra en strand. Er det først blevet naturligt, skal der mere til, for at bringe en udfordrende situation frem, der enten er kompromitterende og ydmygende, hvis det er det der vil opnås.

Tanken om den lettere ekshibitionisme, der ikke er drevet af tøsen selv, men af omstændighederne, eller kontrolleret af hendes Herre, er langt mere fremmende end det selvforanstaltede. Går man skridtet videre, kontrollerer man også hvordan tøsen ellers skal klæde sig. Der hersker nok ingen tvivl om, at en tøs i skørt, er mere feminin og således attraktiv i min verden. Skørtets udseende, stoffets beskaffenhed og farve er i sidste ende medvirkende til graden af opmærksomhed fra Herren som for omgivelserne de færdes i. Naturligvis skal der tages fornødent hensyn til mindreåriges uskyldighed. Men når det er sagt kan en tøs blufærdighed godt blive sat på en prøve, med stor succes.

Forleden var jeg ud og køre med min extøs. Om hun bemærkede det eller ej skal være usagt, for hun reagerede ikke i situationen. Vi holdt tilbage for rødt lys, da en yngre kvinde på cykel netop krydsede vejen og en let brise – nærmere stærk blæst, for på det sted på landkortet blæser det altid – fik det unge kvindemenneskes skørt til at blæse op og i et kort øjeblik afslørede hendes blottede skød. En ligeså hurtig hånd, men noget akavet, idet hun samtidig skulle styre forsvarligt over krydset, fik skørtet ned igen. En varm tanke slog op i mig, at hun enten var på vej til sin udkårne eller blot var i et lystigt humør. Absolut et dejlig situationsbestemt incident, der blot sætter associationerne i gang – hvorfor og hvad hun ville opnå. Hvor er det dejligt at det er blevet sommer.

Fra trusseløs til andre muligheder.

Uagtet en kvindes andre attributters størrelse eller form, en erkendt svaghed hos mig, så har jeg til gengæld en regel om, at tøsens brystvorter aldrig må være tildækket af det lingeri hun måtte bære. Hun er selv bevist om i hvilket omfang en bh er en nødvendighed og i så fald, at den så skal være indrettet således at hendes brystvorter aldrig er tildækket, eller om hun vælger helt at undlade bh’en. I min terminologi er der tre former for bh’er. Der er kone bh’er, de pikante og de kriminelle. Sidstnævnte har et naturligt faremoment indbygget, at de nemt kan skabe samme virkning som skørtet der ukontrolleret blæser op.

Jeg kendte for et års tid siden en varm kvinde, der lige var begyndt at snuse til denne verden og dets pirrende udfordringer. Hun var langt fra ekshibitionistisk anlagt og mere genert end stolt over sin meget store barm. Hun var ganske enkelt ikke nået til den erkendelse, at hendes attributter godt kunne virke stimulerende på hendes omgivelser.
Over tid blev denne generthed forvandlet til en form for tilfredsstillelse, som tøser ofte efterstræber, at nyde andres tilfredsstillelse. Hun var som sagt nybegynder og i mangel på respekt overfor mine præferencer, måtte hun mærke saksen mod sin hud, da den omhyggeligt formede hendes kone bh til en kriminel en af slagsen, der for eftertiden altid skulle bæres når vi skulle mødtes i det offentlige rum. Og jo, kvalerne var store, men tilfredsstillelsen større og større med tiden, som hun kun oplevede nysgerrige og smilende blikke når det gik galt. Spændingen, i forbindelse med det lille stød eller på anden måde bevægelse, der medførte at bh’en mistede kontrollen og barmen ganske stille og roligt forlod de trygge blonder, virkede både pinlig men også stimulerende på hende.

Apropos påklædning, så står det tøsen frit for, at klæde sig som hun vil. Det er selvfølgelig flot sagt, når hun samtidig ved, hvad mine præferencer på området er og da min tøs’ ultimative mål er at behage mig, vil hun altid tænke sig godt om inden hun kaster sig ud i alt andet end det der bedst understreger det kvindelige i hende. Hun ved jeg forventer at jeg med stolthed kan vise hende frem, oftest som den anstændige og stolte kvinde hun er – Madonnaen. Men at skøgen i hende ligeledes forventeligt skal kunne komme til udtryk, gør hendes valg mere komplekst. Dog har denne verden efterhånden udtænkt rigelige måder hvori dette kan kombinere Madonnaen og skøgen, og jeg stoler således på min tøs’ vid og kreativitet og belønner hende for hendes valg, når hun har tænkt sig om.

Kommentar af Officer and a Gentleman

Officer and a Gentleman

Tak for en spændende kommentar. Jeg er meget enig med dig langt hen ad vejen. Jeg foretrækker også skørter frem for bukser, som jeg har beskrevet i et tidligere indlæg.

Dejligt lille indslag med cykelpigen. *s*

Den regel med at brystvorterne ikke må være tildækket har jeg ikke tænkt på. Men jeg kan godt lide tanken. Og jeg kan lige forestille mig din ex-tøs da du klippede i hendes bh. *S*

Det lyder som en dejlig tøs du har. Hold fast i hende.

Kommentar af Sommerherren

Kære SommerHerre

Det kom måske til at lyde lettere end det var.. Men det blev som han ville have det, selvom jeg forsøgte mange krumspring..
Som sub tager er man jo nødt til at tage det sure med det søde..*s*

..Og ja.. vi er tit enige.. men jeg ville næppe leve op til dine krav.. trods alt..*s*

Kommentar af tøseliv

tøseliv/trine*

Jeg kunne godt læse ud af din første kommentar at det ikke var let. Men du gjorde det! Og det synes jeg var flot.

Så er det jo heldigt at du ikke skal leve op til mine krav. *s* Det tror jeg nu godt at du kunne, hvis det havde været aktuelt. Jeg har indtryk af at du har ben i næsen. *s*

Kommentar af Sommerherren

SommerHerre.. tak for de rosende ord.. *s*

Kommentar af tøseliv

Kære SommerHerre

Er der liv i dig ???!!!!

*s*

Kommentar af Nynne

Kære SommerHerre

NU .. kom nu… *s*

Kommentar af tøseliv

Jo, jeg er skam levende endnu. *S* Men jeg har ikke rigtig været i skrivehumør på det sidste, der har været så mange andre ting. Så der er heller ikke sket mere på novellefronten.

Men jeg kan da altid ønske god sommer til alle! *S*

Kommentar af Sommerherren

Kære Sommerherre

suk..*s*..

God sommer til dig også.. *s*

trine*

Kommentar af tøseliv

D’herrer Sommerherre

Du ønskes ligeledes en od sommer.

Officer and a Gentleman

Kommentar af Officer and a Gentleman

Officer and a Gentleman

Tak. Der mangler et bogstav, jeg formoder at det skal være et “g” og ikke et “n”. *S*

Kommentar af Sommerherren

Sommerherren har helt ret… god som i fremragende og inspirerende… SMiler

Kommentar af Officer and a Gentleman

Tak, LK. Jeg håber at det går fremad og glæder mig til at høre fra dig igen.

Kommentar af Sommerherren

Kære SommerHerre,
Jeg vil blot pippe ind, og ønske Dig nogle forrygende sommeruger de kommende uger.

Trods en del stilhed, vil jeg nu trække mig helt tilbage og hellige mig sommerens lune briser. Jeg kommer snart igen!

Tanker herfra!

Kommentar af LilleKvinde

Kære Sommerherre.

Jeg skal snart i sommerhus med en Fyr jeg holder meget af, og det er også gengældt.

Vi har snakket meget om at prøve at jeg er hans slavinde.

Tanken pirre mig meget.
Jeg ved noget om det.
Men jeg er lidt usikker på hvad det virkelig indebære at være slaveinde.

Kommentar af Kyv

Kære Kyv

Det lyder da dejligt, tillykke med det. Nu får du jo oplevet hvad din ven mener at det indebærer at være slavinde. Hvis I ikke har snakket så meget om detaljerne, så har du også forventlingens og usikkerhedens glæde, som er en meget stor del af det dejlige ved at være slavinde.

Det er meget individuelt hvad det indebærer at være slavinde. Nu får du at se hvad din ven lægger i det. Det du selv kan gøre, er at være ydmyg og lydig. Forkæl din herre og sæt hele tiden hans behov over dine egne. Gør livet så bekvemt for ham som muligt.

Det lyder som om du kender din ven rigtig godt. Hvis det ikke er tilfældet, bør du tage nogle sikkerhedsforanstaltninger. Fortæl nogen, f.eks. en veninde, hvor du er. Aftal at du skal ringe på faste tidspunkter. Den slags.

Dette var en ultrakort version af noget der kan skrives (og er skrevet) bøget om.

God tur!
Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

Kære sommerherre

Mange tak for hjælpen.

Hilsen Kyv

Kommentar af Kyv

trine,

helt enig!!

Gråskæg

Kommentar af gråskæg

hm… jeg gætter på SommerHerren er skolelærer..
Der er ikke andre faggrupper med SÅ lange ferier.. *g*

SommerHerre.. nu får du altså snart smæk.. *s*

Kommentar af trine*

Joh, folketingsmedlemmer. Men jeg er nu ingen af delene. 🙂

Jeg har nok taget en forlænget orlov fra skriverierne. Jeg har andre ting i hovedet i for tiden. Men skriverierne er ikke opgivet.

I øvrigt dejligt at høre fra jer begge igen.

Kommentar af Sommerherren

Gråskæg.. igen!!!.. *s*

Kommentar af trine*

Kære SommerHerre!!
Må man reklamere på din blog????
Beskeden er nok mere til tøserne og måske til Viggo;-)

OBS! OBS! Det er sidste udkald, hvis nogen skal på udsalg i Agent Provocateur!!!!
-Jeg har købt fede:
hofteholdere, trusser, push-ups og stockings i dag med op til 70%… pigerne er supersøde til at hjælpe og guide med størrelser og måske lidt koldt vand -mens du prøver!!
Afsted, hvis din Herre lige skal se dig i lidt lækkert eller måske er det alligevel til Herrene, hvis de skal med… det er jo også en oplevelse;-)
Knus til alle!!

Kommentar af LegeTøsen

Kære LegeTøs

Ja, når det er så relevant som dette, så er det i orden. 🙂

God fornøjelse!

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

Jeg gætter på at Sommerherren er selvstændig… ingen ferie og smaddertravlt. Havde han blot været skolelærer eller folketingsmedlem, så kunne det være at han havde haft tid til at provokere eller underholde… SMiler

Kommentar af Officer and a Gentleman

Ja, eller måske har SommerHerren mindre børn, der først skal lægges i seng, puttes og læses godnathistorier for – inden hans eget voksenunivers kan begynde….
Dejlige godnathistorier for voksne “S”!!!!!
Godnat fra LegeT.

Kommentar af LegeTøsen

Kære Soher!
Slut med Agent provocateur, jeg må ikke gå med trusser mere for min nye Master, så sikke mange penge jeg sparer, stakkels, stakkels Agent Provocateur!!!!
De var ellers fede de gangsterhipsters!! Suk! 😉
Knus LegeTøsen/ Vulva

Kommentar af LegeTøsen

Kære Vulva

Det var da sødt af din herre at spare dig for alle de penge. Herrer kan faktisk være meget hensynsfulde.

Og hvis du mangler blonder, så vil han sikkert ikke have noget mod en sød hofteholder. 😉

Knus, Soher

Kommentar af sommerherren

Kære Soher!
Nej, hofteholdere er ok!!!
og Herre Tak for det da… ellers gik Femme Fatale, da også snart bankarot;-)
Aldrig har jeg fået så mange dejlige mails og sms´er af en partner!
Jeg nyder oppmærksomheden – så længe den varer ved!!
Sov godt!
Gode aftenhilsner til alle de søde piger, som flittigt læser med på
Soher´s blog!!
Knus Vulva

Kommentar af LegeTøsen




Skriv et svar

