Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Et dejligt syn
20 maj 2008, 6:13
Filed under: nederdel, påklædning

 

Jogging i nederdel

 

I forlængelse af mit indlæg om forår, kan jeg lige fortælle om noget som jeg så i dag, og som varmede mit hjerte.

På vej hjem fra arbejde så jeg en kvinde/pige løbetræne iført nederdel. Det er første gang jeg har set det. Og det glædede mit gammeldags hjerte at der igen er kvinder der ønsker at optræde feminint, også når hun dyrker motion.

Det er ikke pigen på billedet. Billedet er blot et jeg har fundet frem fra arkivet, men situationen kunne godt minde om den på billedet (bortset fra hunden).

7 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Kære SommerHerre

Det ender med du får startet en bevægelse for fremmelse af feminine beklædningsgenstande.. *s*

Kommentar af tøseliv

Uhhh…., det ville ikke være så tosset. *S*

Kommentar af Sommerherren

Uhhh…., det ville ikke være så tosset. *S*

Kommentar af Sommerherren

Ups! Et klik for meget var nok. Sorry.

Kommentar af Sommerherren

Velkommen til, patience. Jeg må vist lige tage et kig på din blog også.

Tja, om man kan få en speciel spinningnederdel ved jeg ikke. Men du kan med garanti få masser af nederdele som er velegnede. *S* Og væsentlig kønnere end cykelshorts. *S*

Kommentar af Sommerherren

Gad vide om man kan få spinning/cykel nederdel ?….
Men ja, det er da super feminint at være iført nederdel/kjole.. men at løbe.. hmm
Nå men dejligt at finde denne blog.. glæder mig til at fordybe mig lidt mere i den ;o)

Kommentar af patience

Åh ja, eller er kønnere end cykel shorts.. men de er voldsomt praktiske.. især for min sarte lille mås… de har nemlig skumfidus indlæg, der beskytter mig mod slid, og lige det… det ville jeg mangle i en spinning-nederdel.. Griner.. men jeg må jo igang med at sy..

Og du skal være så velkommen på min blog ;o)

Kommentar af patience




Skriv et svar

