Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Forår
14 maj 2008, 4:45
Filed under: kjole, nederdel, påklædning

 

Sommerpiger 2005

Foråret er over os. Med sommerlignende temperaturer. Hermed er vintertøjet endelig pakket væk.

De seneste år har jeg med glæde bemærket at kjoler og nederdele er blevet mere fremherskende end de var år tilbage. Det er mig en glæde at se, da jeg har den holdning at der gerne må være forskel på kønnene, også i påklædningen. Jeg kan godt lide når kvinder er feminint påklædt, og det er i mine øjne først og fremmest kjoler og nederdele.

Lad mig udtrykke et ønske om at tendensen holder. Der er håb om det, da det i høj grad er yngre kvinder der klæder sig feminint. Jeg håber da at tendensen til at alt skal være gråt og kedeligt dør med min generation.

16 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Kære Sommerherre

Selvom jeg ikke høre til den yngre generation, men derimod er vokset op med cowboybuksen limet til popoen siden 70’erne…*g*, må jeg jo “tilstå” at moden også præger mig. Det bliver mere og mere naturligt at bruge nederdele og kjoler.. så måske er dit fromme ønske ikke utopi..*s*

Kommentar af tøseliv

trine*

Ih hvor det glæder mig at høre. Jeg tilhører også cowboybuksegenerationen og det glæder mig virkelig at høre at nogen på min egen alder (vi er ca. lige gamle) har det på den måde.

Sommerherren

P.S. Dejligt at se liv på din blog igen.

Kommentar af Sommerherren

Gråskæg

Tak. Ja, er det ikke dejligt når noget udvikler sig den rigtige vej.

Du har læst afsnit 5 flere gange. Det er også rart at høre. Så må du jo have nydt det. *S* Det kommer nok til at trække ud med afsnit 6. Dels kniber det med tiden, dels har jeg ikke fået det på plads i hovedet endnu.

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

SommerHerre,

smukt billede du der har fundet. Deler din glæde over udviklingen. Lækkert med de sorte sandaler med ankelremmen.

Har i øvrigt nydt afsnit fem, indtil flere gange.

Gråskæg

PS Også hilsener til trine

Kommentar af gråskæg

Gælder bar røv og trench coat? 😛

Jeg er glad for jeg læste denne tråd, for vidste ikke der var liv hos trine* igen!

Kommentar af Frække Rikke

Hov, så var det måske relevant at sige, at jeg er her igen: frikke.wordpress.com

Kommentar af Frække Rikke

Hej Rikke,

Bar røv og trenchcoat? Ja, hvis der er klippet hul i lommerne, og hænderne er bundet fast til lårene, genem hullerne i lommerne, så vil det være acceptabelt.
Umiddelbart er der ikke noget at se, en pige med hænderne dybt begravet i lommerne, men underssøger man sagen nøjere, så kan hun ikke tage hænderne op af lommerne. Det vil sige, at man kan knappe hendes trench coat op, og nyde synet af hende, uden at hun kan gøre noget til at hindre det. Spændende og ret så ydmygende for hende.

Mange hilsener fra

Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

Velkommen igen, Frække Rikke! Jo vist gælder bar røv og trenchcoat. I hvert fald for mig. Så længe du lader os se yndige pusselanker og ikke gemmer dem i et par grimme bukser, så er jeg tilfreds. Jeg ville blive endnu gladere hvis du også tog et par nylonstrømper og et pat højhælede sko på, men man kan jo ikke få alt.

Klædt sådan inviterede jeg dig da gerne i byen, og jeg skulle nok være den perfekte gentleman og tage din frakke. *G*

Men Gråskægs version er selvfølgelig endnu mere spændende, det må jeg da indrømme.

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

LK

Jeg nyder også foråret hvor pigerne klæder sig, mere end den varmeste sommertid.

Men den der med “for varmt til høje hæle”, den må du forklare. Jeg vidste ikke at der var varme i høje hæle. *S* Måske kan jeg så kompensere en slavinde for at hun skal gå i nylonstrømper om vinteren, ved at lade hende varme sig på et par tårnhøje hæle. *G*

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

Forår!
Lige præcis denne tid, er den tid jeg holder mest af. Det er nemlig den tid hvor man kan klæde sig. Det er ikke for koldt til kjoler, og det er ikke for varmt til høje hæle.

Årstiden er helt perfekt, for at klædeskabet virkelig kan folde sig ud.

Højsommeren, ja det er skønt med alle de smukke bare kroppe. Men jeg finder det meget mere tiltalende, at man kan klæde sig.

Jeg nyder denne tid, og jeg hepper med på, at kjoler, nederdele, skørter vil fortsætte sit indpass i moden.

LK

Kommentar af LilleKvinde

God Formiddag SommerHerren,
Der er nærmest indbygget varme i de rigtig høje hæle. Jeg ved da i hvert fald at mine fødder ikke fryser når jeg spankulere rundt i dem på 14/16 cm 😉

Derimod, når det er rigtig varmt udenfor, så hæver fødderne. Mine gør i hvert fald. Jeg kan faktisk ikke passe nogle af mine høje sko.

Mine høje høle, de rigtig høje, de skal passe perfekt. De må ikke være for store, så er de svære at styre. Derved bliver de for små, når vi rammer de 30 grader udenfor. Så er dte jeg trækker i de forfærdelige klipklapper 😉

Hvilket egentlig får mig til at indse, jeg må ud og købe et par eller to, der er for store lige nu! 😉 Så de kan passes når det bliver rigtig varmt! Nej ikke klipklapper…

Kommentar af LilleKvinde

LilleKvinde,

god ide!! Husk nu at de er ekstra raffinerede, hvis de er med ankelrem.

Hilsen fra Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

@LilleKvinde

Åh, det var forklaringen. Jo, jeg synes da bestemt at du skulle købe nogle højhælede til sommerbrug, så du slipper for de kedelige klipklapper. Men mon ikke du skal vente til du står med problemet, så du kan prøve om de sidder ordentligt?

Kommentar af Sommerherren

trine*

Heldigvis er det jo uden betydning hvad du er mest til. Det er jo hvad din Herre holder af, der betyder noget. *S*

Kommentar af Sommerherren

hm.. elsker altså mine klipklapppere.. Men jeg er jo også mest til “nøgen og barfodet”.. *g*

Kommentar af trine*

SommerHerre.. joh.. *s*

Kommentar af tøseliv




Skriv et svar

