Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Slavinde for en uge – 5. del
19 april 2008, 12:30
Filed under: novelle, slavinde, udstilling, ydmygelse

Så er der nyt på novellefronten igen. 5. del af Slavinde for en uge er nu færdig.

Jeg har ligget brak på grund af en gang inflenza, hvilket ikke helt fremmer den erotiske stemning. Og uden at være i stemning kan jeg ikke skrive. Men nu er jeg altså så klar at jeg har kunnet gøre kapitlet færdigt.

Selv om jeg nu synes at en vis frøken næsvis (trine*) ikke helt har fortjent en belønning. Du trænger vist til lidt opdragelse, min pige. *S*

Og jeg kan lige så godt sige med det samme at jeg ikke lover noget om hvornår 6. del foreligger. Hidtil har jeg haft rimeligt klart i hovedet hvad de enkelte kapitler skulle handle om, men jeg har ingen idé om hvad kapitel 6 skal indeholde. Nå, det kommer nok. Sådan havde jeg det også en gang med kapitel 5.

Jeg håber at du nyder 5.del. Og lad mig endelig vide hvis der er noget du synes om.

17 kommentarer so far
Skriv en kommentar

iiiiih tak SommerHerre
Naturligvis trænger jeg til opdragelse..*g*..

Kommentar af tøseliv

Javel ja.. SommerHerre. Så skriver jeg det rette sted..*g*

Den der med “Hvor der er vilje er der vej”.. gælder ikke altid.. Men måske i dette tilfælde.

Jeg venter et par dage før jeg hepper på 6. del. *g*

Kommentar af tøseliv

Nej, det er rigtigt. Det gælder ikke altid. Men prøv at tænke over hvad det er hun oplever i novellen. Er det så fysisk krævende at det ikke kan lade sig gøre? Bliver hun offentlig udstillet, så hun kan få et forklaringsproblem bagefter? Lider hun fysisk overlast? Jeg mener det ikke. Dermed ikke være sagt at det hun oplever appellerer til alle. Der er vi så forskellige. Men jo, jeg tror at du kunne holde til det hvis du ville. Med mindre, selvfølgelig, at der er nogle forhold som jeg ikke kender til.

Og så må jeg vist til at lære dig noget tålmodighed. *s* Der er måske nogle øvelser i novellen som kan bruges. *G*

Kommentar af Sommerherren

Hilser den Herre.
Hilser alle andre Frie
Hilser slaverne.

Har læst med på siden et stykke tid – og tænkte om hun kunne få lov at kommentere lidt her…

Novellen er ganske godt skrevet – da hun ikke selv er masochist – har hun dog lidt svært ved at forstå smerte, der tilføres af andre grunde end af straf…

Om det er fysisk krævende?
Personligt så vil hun sige – nej ikke mere end hvad der er normalt (vel at mærke for hende)… Den beskriver meget godt hvordan det er at leve som slave – som hun kender det – forskellen er blot at her er det aftalt for en uge, og for hende er det 24/7/365…
Det handler mere om viljen til at ville det end om noget andet – hvis ikke viljen og lysten er der – så er det vel et helvede på Jord…
Men er lysten og viljen der – så er det jo en himmel at få lov at tjene Herren…smiler…

SommerHerren, takker fordi Du vil dele den med os læsere…

Ser frem til 6.del.

Ønsker alt godt til alle.

sandra{C}

Kommentar af sandra{C}

Hej sandra

Velkommen til og tak for din kommentar. Du er mere end velkommen til at kommentere. Jeg er altid glad for kommentarer, og det er forfriskende med en ny læser.

Jeg kan forstå at du selv er 24/7 slavinde, og at du nyder det. Tillykke med det!

Er der noget i det jeg skriver, som du kan genkende fra din egen tilværelse?

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

hm.. Tålmodighed!!!! Kan det spises?.. *g*

Kommentar af tøseliv

God aften SommerHerren,
Jeg har læst, og følt!
Jeg vender tilbage med en kommentar.. ville blot lade Dig vide den var læst, og med nydelse..

tøseliv… hold op, det må vi opfinde.. tålmodighed i pilleform eller noget! Fantastisk.. for nej lige nu kan det vist ikke spises!! Med mindre det serveres af Ham… ik…

Kommentar af LilleKvinde

*host* Ingen kommentarer trine* 😉

Kommentar af LilleKvinde

Hej SommerHerren,
Ja jeg skulle som altid lige synke Din historie inden jeg kan komme med en kommentar.

Først vil jeg sige, at jeg nød den. Igen!

Jeg er dog stadig lidt i modsatrettede følelser, fordi.. Jeg kan så godt følge det hele, og mærke det. Som før skrevet, kan selv min vejrtrækning blive påvirket når jeg sidder og læser det, og samtidig bliver jeg revet ned på jorden når jeg ved, hun ikke elsker Ham.

Det skal jeg se bort fra… Og kun føle det der er 😉 Jeg ville ALDRIG kunne gøre de ting, med en jeg ikke elsker. Aldrig i livet om jeg ville spise i en kælderskakt for en der ikke elsker mig! Jeg er ydmyg, jeg er alt muligt, men jeg er ikke dum 😉

Nå men… noget af det jeg virkelig godt kan li, er den milde “mindfuck” hun bliver udsat for, og kontrasten hun får i oplevelserne. F.eks. bydes hun hele tiden nogle ting, der får den nuværende situation til at se mildere ud. SÅ hun faktisk ønsker sig “tilbage” til det der var “før” selvom det jo var slemt da hun var der.

Det udvider jo hele tiden hendes grænser, og jeg tror ikke helt hun opdager det! Ret raffineret.

En anden ting jeg virkelig kan føle, fra mine “tidlige dage”, er hendes selvcentrering. Hun er enormt fokuseret på sig selv (det håber jeg Han får pillet af hende). Hun er helt sikker på ALLE ser ALT, og i virkeligheden ser de ikke ret meget. Ai hvor kan jeg huske det! Det er meget meget lettere at deale med tingene når jeg er nået derhen, hvor kun Han er i centrum, og jeg selv fader hen. Een ting er at adlyde blindt, en anden ting er at adlyde og føle.. at følelserne også adlyder. Jeg ønsker for karakteren, at hun kunne føle, men det er nok lidt svært når det blot er for en uge.

Det er lidt sjovt at læse det, fordi jeg ved det bare er en historie… At det rammer så plet alligevel.. på mig.

Så er der hendes kamp om anstændighed. Jeg synes Du er lidt ond ved hende! Hun kan jo tydeligvis slet ikke deale med at være uanstændig hehe.. Det gør hende faktisk lidt sød synes jeg…

Alt i alt ender hun nu alligevel med at glemme alt om anstændighed, selvcentrering og pli, når hun tvinges til at overgive sig piskens smerte og Din kontrol over hende.

Jeg måtte ind og læse nogle af de andre dele igen, og så tilbage til del 5, fordi lige denne del, ikke står godt alene. Selvom jeg kan huske de andre dele, så måtte jeg have dem gentaget, for at meningen med det hele skulle falde på plads.

Så jeg fik lige brugt et par timer her ved Dine ord, det var dejligt! Tak for endnu en del, og selvom Du skriver Du ikke ved hvornår del 6 kommer, har jeg vel lov til at se frem til den alligevel?

LilleKvinde

Kommentar af LilleKvinde

LilleKvinde… Jo og jeg kan sluge en del, hvis det serveres på rette vis.. af Ham..*g*

Kommentar af trine*

Kære Lillekvinde

Tak for din lange og detaljerede kommentar.

Jeg kan sagtens følge dig med kærligheden. Men jeg har lyst til at skrive om dominans, ikke om kærlighed. *s*
Hvis du tænker dig i hendes sted, så prøv at forestille dig at den som du elsker, og som elsker dig, har givet dig en prøveuge for at du kan prøve om slavindelivet er noget for dig. Det vil måske hjælpe.

Jeg er meget glad for at du skriver det med hendes selvcentrering, og at du kan huske det. Jeg skriver jo ikke ud fra egen erfaring, men ud fra hvordan jeg forestiller mig at hun må tænke. Så jeg er da glad for at høre at jeg har ramt plet her.

Og den selvcentrering bliver ikke pillet af hende i løbet af ugen. Som du selv skriver, så bliver det meget lettere at deale med tingene, hvis den gør. Og det ønsker jeg ikke af hensyn til novellen. (Ondt ikke! *G*)

Selvfølgelig må du se frem til del 6. *s*
Men jeg er ikke startet på den endnu, så du må spise noget tålmodighed.

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

Gråskæg.

Tak for din kommentar og de pæne ord. Det er netop intentionen langsomt at flytte hendes grænser.
Og tak for dine forslag. Jeg noterer dem ned, som jeg også har gjort med dine tidligere forslag. Jeg mangler stadig at sætte de sidste dage sammen.

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

Sommerherre,

dejligt at se dig igen og “endelig” at kunne læse del 5. Du kan noget med ord og detaljer, som er helt fint. Jeg kan godt lide den måde, du langsomt presser hende længere og længere ud over grænserne, uden dog at gøre det urealistisk. Fint.

Også en god måde du får anvendt rummet ved kældertrappen på *s*. Jeg håber at du også finder anvendelse fdor den ugenerte terrasse i haven, måske endda i regnvejr *s*

Nok en gang, tak for del 5.

Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

Godaften SommerHerren,

Se der ramte du mig lige i hjertet!! Du skriver..
“Hvis du tænker dig i hendes sted, så prøv at forestille dig at den som du elsker, og som elsker dig, har givet dig en prøveuge for at du kan prøve om slavindelivet er noget for dig. Det vil måske hjælpe.”

Nu er jeg nød til at læse det hele forfra!! For det er en helt anden indgangsvinkel. Og en rigtig god en. Jeg ved godt Du vil skrive om dominans, og ikke kærlighed. Men de to ting hænget unægteligt sammen. Men på den måde Du har skrevet her, så er det noget helt helt andet. TAK!

Selvcentreringen.. Jo Du er lidt ond! Men det er jo det der er ret så godt ved det hele.. ik! Selvcentrering, er faktisk et rigtig godt element, til at blive pillet lidt fra hinanden..

Jeg spiser lidt tålmodighed!

Kommentar af LilleKvinde

Lillekvinde

Åh, hvor surt. Så er du nødt til at læse det alt sammen igen. Stakkels dig! *S*

Hilsen fra den onde mand

Kommentar af Sommerherren

Kære SommerHerre

Jeg har nu taget konsekvensen og udskrevet de fem dele om “slavinde for en uge”. (Gosh.. mange sider, men glæder mig til at genlæse dem).
Vil læse dem som jeg læser andet som jeg vil have “samling” på.. mere koncentreret end når jeg sidder foran skærmen her.

Meeeen.. SommerHerre.. jeg HAR gjort plads til den 6. del..*g*

Kommentar af trine*

trine*

Tak skal du have. Så må den da være værd at læse. Læs den nu langsomt og omhyggeligt, jeg har nemlig ikke været inspireret til at skrive novelle på det sidste. Men det skal nok komme igen.

Kommentar af Sommerherren




Skriv et svar

