Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Høje hæle
17 marts 2008, 11:46
Filed under: dominans, høje hæle, påklædning
Gang i højhælede sko

Gang i højhælede sko

Jeg har tidligere fortalt at jeg er glad for dameben. Af den grund (og af andre) ønsker jeg at min kvinde går i kjole eller nederdel, så jeg kan se hendes ben. Af samme grund ønsker jeg at hendes ben skal være pænt pakket ind i et par dejlige nylonstrømper. Det sidste element der fremhæver et par kvindeben noget så dejligt, er højhælede sko. Dette indlæg skal handle om høje hæle.

Højhælede skoJeg er meget glad for højhælede sko. De fremhæver kvindeben på den dejligste måde. Benene får et smukkere svej og kvinden en rankere holdning og en smukkere gang. Endelig er der den dejlige klik-lyd når hun går på et hårdt gulv.

Der er også en anden grund til at jeg godt kan lide højhælede sko. Afhængigt af hælenes højde og tykkelse begrænser de bærerens muligheder for at løbe, gå på ujævnt terræn eller foretage andre handlinger. Der er altså en form for bondageeffekt indbygget i skoene. Gang på høje hæle og specielt stiletter kræver en mere bevidst gang. Hvis grunden til at hun har højhælede sko på er at jeg har forlangt det, er dette samtidig en konstant påmindelse om at jeg kontrollerer hende. At hun er under min kontrol selv om jeg ikke er tilstede.

Højhælede sko på en trappeHøje hæle er derfor et vigtigt led i min opdragelse af en kvinde. I starten vil høje hæle gøre at hun bliver øm i ben og fødder. Og når hun er vænnet mere til dem, vil længere tids brug have samme effekt. Igen noget der gør hende opmærksom på at hun ikke er en fri kvinde, men er under kontrol. Selvfølgelig vil jeg ikke starte med 12 cm stiletter. Afhængigt af om hun i forvejen er vant til højhælede sko, vil vi starte et fornuftigt sted. Og jeg vil heller ikke forlange tårnhøje hæle 24 timer i døgnet. Der er også en hverdag der skal passes. Men graduerede krav efter situationen og roligt stigende hælhøjder skulle give det ønskede resultat.

Forhindringsbane

Forhindringsbane

Måske er der behov for deciderede træningsprogrammer. I stedet for blot at forlange at hun skal gå med hæle i hverdagen hvor hun har travlt med så meget andet, kunne jeg også finde på at hun skal gennemføre træningsprogrammer. Disse programmer vil naturligt nok være ubehagelige for hende. Præcis som når soldaten skal gå marchture med fuld oppakning. Det finder han aldrig behageligt, men med tiden bliver han i stand til at gå længere og længere. På samme måde kan jeg træne min kvinde med lange ture i højhælede sko. Eller ved krævende øvelser i stiletter. Som at skulle passere diverse forhindringer. Eller jeg kan installere et løbebånd i stuen. Så kan jeg sidde og se fjernsyn og samtidig iagttage at hun går det befalede antal kilometer. Uovervåget træning kan ske ved at anskaffe sko eller støvler, der kan låses på. Så kan hun ikke tage dem af når det begynder at blive ubehageligt.

Låsbare støvler

Låsbare støvler

Hæltræning på løbebånd.

Hæltræning på løbebånd.

Et særligt kapitel er de såkaldte balletsko. Kaldet sådan fordi de tvinger bæreren op på tåspidserne. Disse sko er ikke beregnet til dagligdags brug, men derimod til leg. Iført sådant fodtøj kan hun kun gå meget langsomt og usikkert. Og kun med træning. Men de er velegnede til når jeg skal fornøje mig med min slavinde. More mig over hendes hjælpeløshed. Eller som straf. F.eks. hvis hun ikke har passet sin hæl-træning.

"Balletsko"

Endemålet er naturligvis at hun bliver i stand til at foretage så mange af dagligdagens opgaver som muligt iført højhælede sko. At hun kan bevæge sig frit og naturligt i høje sko under alle normale gøremål. Til glæde for mit øje. Og at hun til stadighed bliver mindet om at hun er under min kontrol. Til glæde for os begge.

Vanding af haven

Madlavning og opvask

Vintervejr

Støvsugning

Cykeltur

Links til sites med billeder og film af høje hæle. Mange af billederne her på siden er fra Celinas Heels.

Celinas Heels

Heikes Heels

ShoeRepublic

22 kommentarer so far
Skriv en kommentar

trine*

Tak skal du have. Hmmm… for mageligt anlagt? Så må du hellere passe på når du vælger Herre. Sæt din tilkommende ikke ønsker sin ejendom mageligt anlagt! *G*
Men selvfølgelig, så er der jo noget at opdrage på. *S*

Kommentar af SommerHerren

SommerHerre..

Man skal aldrig give ALT hvad man har fra start af..
Det er bedre at sætte niveuet lidt lavt.. og dermed imponere med sin udvikling sidenhen..*g*

Kommentar af tøseliv

Kære SommerHerre

Kors.. du er en krævende mand.. *s*

Jeg er ikke “stiletkvinde”, men jeg forstår dine tanker bag..og du har ret.. Det ser nydeligt ud.

(Måske er jeg for mageligt anlagt.. eller bare høj nok..*g*)

I øvrigt.. dejligt at du er på banen igen..*s*

Kommentar af tøseliv

Snedig taktik! *S*

Kommentar af SommerHerren

Den overvejelse foretager jeg jævnligt..*s*

Og jo jeg har da..*s*

Kommentar af tøseliv

Den slags udtalelser og tanker burde få mig til at oveveje, hvorvidt underkastelse er noget for mig..*g*

Kommentar af tøseliv

Tænk, det troede jeg at du havde overvejet.
Mon ikke du har drømt lidt om at blive tvunget til noget du ikke synes om. *s*

Kommentar af SommerHerren

Tja, jeg reagerer som vanligt på dine indlæg *S* – med voldsom trods og lyst. Jeg er åbenbart dømt til disse evindelige, modsætningsfyldte reaktioner og følelser.

Uff, hvor jeg dog ville hade de sko, men til gengæld nyde … nej, jeg vil ikke engang indrømme det højt. En ting er sikkert, jeg ville ha’ ondt – og ikke bare i fusser og ben.

Men hold da op, hvor var det i grunden dejligt at høre livstegn fra SommerHerren igen *S*

Rigtig god påske.
submilla

Kommentar af Submilla

submilla

Jeg har bare ikke været så meget hjemme de sidste uger. Det er dejligt at være tilbage igen.

Jeg tror at de modsætningsfyldte reaktioner er en del af det at være submissiv. Du er ikke alene med den slags følelser.

God påske til dig også, submilla. Og i øvrigt til alle andre som læser dette.

Sommerherren

Kommentar af SommerHerren

Hej SommerHerren,
Vel tilbage efter en ordentlig gang lungebetændelse og lidt andet, er det da dejligt at se der er liv i Din blog!

Høje hæle. Ja! Jeg er enig i mange af Dine betragtninger, og må tilføje at det kun gælder for de kvinder der rent faktisk kan gå i dem. Der er bare nogle kvinder, der ikke kan lære at gå i høje hæle, og som ser fuldstændig akavet ud i dem, og giver dem en modsat effekt i form af bl.a. holdning og “stavren”.

Jeg er vant til almindelige høje hæle, den slags der passer til det daglige jakkesæt f.eks. Men sættes jeg i et par på 8 cm eller derover, så kræver det virkelig noget! Jeg skal koncentrere mig og kontrollere hver eneste bevægelse jeg foretager mig.

Jeg er utrolig bundet i sådanne høje hæle, og får rigtig ondt i læggene efter længere tids brug. Jeg bliver trodsig og kæmper med mit indre, for jeg kan jo egentlig godt li den effekt det har på mig, men samtidig irritere det mig fordi det er en svær opgave når de er SÅ høje. Jeg havde også mine reaktioner på Din historie, slavinde for en uge, på hendes tur til springvandet 😉

Jeg ønsker Dig en dejlig aften!

LK

Kommentar af LilleKvinde

Hej LilleKvinde

Det var da en væmmelig omgang. Jeg håber at du er kommet til hægterne igen. Det er også dejligt at høre fra dig igen.

Som i alle andre forhold skal man tilpasse sine krav til situationen og til den kvinde der skal udføre dem. Og der er sikkert kvinder hvor det ikke er rimeligt at forlange at hun går på høje hæle.

I dit tilfælde ville jeg nok holde dig i moderat høje hæle det meste af tiden. Og så bruge de rigtig høje i specielle situationer hvor jeg ville understrege min dominans. Det at du er nødt til at koncentrere dig, vil også gøre at du tænker på din Herre. Jeg kunne også bruge 8cm’erne som træning, for med tiden at opøve dig til at mestre endnu højere hæle.

Når du reagerer på det jeg skriver, må du meget gerne skrive det til mig. Enten i en kommentar eller direkte til mig. Jeg er altid glad for at høre hvordan andre reagerer på mine skriverier. Det er med til at opmuntre mig til at skrive.

Jeg har været meget ophængt på det sidste og har derfor ikke fundet tid til at læse dine noveller. Dem vil jeg gemme til jeg har tid til at nyde dem. *S*

Sommerherren

Kommentar af SommerHerren

Godaften Sommerherren,
Jo, og tak! Jeg er ved at være helt ovenpå igen 🙂

Jeg synes høje hæle er enormt smukt! Og jeg kan kun ønske at jeg bliver sat til træning til de helt høje! Det bærer også en hvis stolthed, at mestre de høje hæle.

Du skal være hjertelig velkommen på mine skriverier! Jeg vil til hver en tid sætte pris på Din kommentar, og dermed sagt, jeg vil give mine reaktioner til kende, også 🙂

God aften, fra en der efterhånden ser meget frem til del 5 af Slavinde for en uge!

Kommentar af LilleKvinde

Godaften lillekvinde

Du har bestemt ret til at være stolt over at mestre de høje hæle. At det gør dig smukkere og at det glæder din Herre (når du mår dertil) er grund nok til stolthed i sig selv. At det kræver en indsats at mestre dem, kan kun gøre stoltheden mere berettiget.

Om du bliver sat til at træne med de helt høje, er helt op til din fremtidige Herre. Det har du og jeg ingen indflydelse på. Men i mine øjne ville han være et skarn hvis det ikke var tilfældet. Jeg kan da lave dig et træningsprogram mens du venter på ridderen på den sorte hest, hvis du er interesseret. *s*

Del 5 er undervejs. 🙂

Kommentar af SommerHerren

Kære SommerHerre

Dejligt at høre del 5 er undervejs.. var lige ved at sende en “røffel” til dig..*g*

Kommentar af tøseliv

Lige siden jeg var hm femten – har jeg i al hemmelighed spankuleret rundt i min mors høje hæle, som symbolet på kvindeighed – og ikke uden sanselige reaktioner til følge – meget skønt at læse om – kildren i maven og diverse andre steder – gør det endnu – med glæde når jeg skal gøre mig klar til eventyr med min elskede… den begrænsende effekt – den kildrende følelse af at være lækker og til rådighed på hans præmisser …. himmelsk – hm og vidunderligt at sparke af “bagefter” blive nusset og kysset og værdsat – at være hans

Kommentar af Svalen

tøseliv
hæhæ.. ja der ventes også spændt her 😉

SommerHerren,
Jeg vil da rigtig gerne afprøve et træningsprogram!! Det kan jo kun gavne mig! Uanset om jeg ender med at skulle bære dem eller ej. Men mon ikke.. Så kunne jeg også få lidt at fokusere på i disse heftige dage jeg holder mig!!

LK

Kommentar af LilleKvinde

Hej Svalen

Dejligt at høre fra dig. Og dejligt at høre om dine følelser og gode oplevelser med høje hæle.

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

Nu kommer du altså snart over knæet, SommerHerre..*s*

VENTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*g*

Kommentar af tøseliv

Så, unge dame. Kom du hellere i gang med at læse i stedet for at sidde der!

Kommentar af Sommerherren

javel.. *s*

Kommentar af tøseliv

hm.. kunne da ikke finde mulighed for at kommentere den 5. del..*s*

Men tak SommerHerre.. den var værd at vente på. Du er udspekuleret.. Jeg ville nok ikke holde en halv dag med den behandling.. men jeg ville ønske det..
Det er ophidsende..*s* Frækt.. sexet.

Godt at høre du er ovenpå igen..*s*..

Kommentar af tøseliv

trine*

Du skal bare kommentere på nyheden om novellen, ikke på selve novellen.

Jeg er glad for at du kan lide historien. Det er jo en historie, så jeg er nødt til at koncentrere det hele og skabe noget handling hele tiden. Jeg tror at du kan holde til mere end du tror. Det er mest et spørgsmål om at ville. *s*

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren




Skriv et svar

