Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Slavinde for en uge – del 4
24 februar 2008, 11:24
Filed under: dominans, novelle, slavinde

Så er 4. del af Slavinde for en uge lagt frem til offentlig beskuelse.


21 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Kære SommerHerre

Hmm, jeg har nu også læst del 4 i serien, og tror faktisk – at jeg begynder at forstå mine modstridende følelser. Både i forhold til novellen – men også dine flot formulerede og spændende skriverier i det hele taget. Jeg mærkede forøvrigt det samme ske for mig, i nogle af Greys blog-indlæg.

Tadaaa … jeg kan simpelthen ikke holde det ud følelsesmæssigt, hvis ikke jeg fornemmer kærlighed bag dominansen.

Nu ved jeg godt, at handlingen spænder over en uge og at den ikke beskriver et kæresteforhold – og det er nok præcis dét, som gør den samtidigt urealistisk og svær at forholde sig til – for mig.

Pyh, jeg er helt lettet over at have fundet ud af, hvorfor jeg i grunden reagerer så modstridende.

Som altid, flot skrevet SommerHerre. Du har en helt utrolig fantasi og sans for detaljer🙂

Mange hilsner
submilla

Kommentar af Submilla

Kære submilla

Du har ret i at kærligheden er fraværende i novellen. Det er ikke det jeg har lagt vægt på. Hvilket nok gør den noget urealistisk, som du skriver. Jeg har også svært ved at forestille mig et D/s forhold uden kærlighed. Men når jeg skriver koncentrerer jeg mig om andre ting. Tak for roserne.

Hilsen SommerHerren

Kommentar af SommerHerren

Godaften SommerHerren,
Mange tak for Din meget flotte besked i min gæstebog! Den glædede mig!

Jeg har også læst del 4 nu, og nød den ligeså meget som de andre dele. Noget jeg virkelig fanger, er netop som submilla skriver, sansen for detaljerne! Det er virkelig… føles.. gennmtænkt.

Jeg læser Dine noveller som inspiration, og jeg havde slet ikke tænkt over at der manglede noget. jeg får til gengæld et sus i maven, og jeg synes Din slavindes karakter er rigtig fin!

Et specielt stort tak skal der til, for novellen jeg sidder med, er gået i stå. men nu glider tankerne igen.. så.. Tak!!

LK

Kommentar af LilleKvinde

Tak for roserne, alle sammen. I giver mig lyst til at fortsætte skrivningen. Men der går jo nok noget tid inden næste kapitel.

@LilleKvinde

Jeg havde heller selv tænkt på at kærligheden manglede før submilla nævnte det. Det er ikke det jeg har lagt vægt på. Men jeg tror nu heller ikke at jeg kunne skrive en glødende kærlighedshistorie.

Det glæder mig at du får sus i maven. Jeg havde en idé om at historien nok ville appellere til dig, at dømme ud fra hvad du tidligere har skrevet.

Det bliver spændende at se hvad der kommer ud af din historie.

@Gråskæg

Du har ret med hensyn til ventetiden. Men det passede ikke rigtig ind i historien lige her. En anden gang måske. Tak for tippet. I øvrigt har hun ikke noget armbåndsur.

Med hensyn til del 5, så er der da sket så meget at jeg har fundet ud af hvad den skal handle om. Men længere er jeg heller ikke nået. *S*

@tøseliv

Kære trine*. Så du kender området. *S* Det glæder mig at du kan følge beskrivelserne. Du skal ikke spekulere på hvor Herren bor, det er et fiktivt kvarter. Men du kan nok regne ud nogenlunde hvor jeg har tænkt at det skulle ligge.

SommerHerren

Kommentar af SommerHerren

SommerHerre,
langt om længe *s*, men del 4 var værd at vente på. Helt enig i roserne du får fra submilla og lille kvinde.
Nu glæder jeg mig til del 5 *s*

Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

SommerHerre..

Okay.. sparer på krudtet.. og venter på den 5. del..

Gråskæg.. har du en blog?.. du er springfyldt med gode ideer..*g*

Kommentar af tøseliv

Kære SommerHerre

4. del var ganske rigtigt værd at vente på. Velskrevet og som nævnt sans for deltaljer. Detaljerne gør bl.a. at jeg kan følge slavinden i sind .. men også i lokaliteterne. Kommer i det område/butikker som er beskrevet.*s*..

En fantasi.. fræk.. tja.. nogen sekvenser som jeg finder bizare, men det meste bare ophidsende…*s*

Tak fordi du “kom igen”.. *s*

Kommentar af tøseliv

SommerHerre,

kommer lige til at tænke på ventetiden på torvet. lang tid at vente, mens hun kunne følge som tiden gik. Ventetiden ville have virket endnu længere, hvis hun havde været placeret, så hun ikke kunne se/høre nogle ure. Af samme årsag bør hun ikke have lov til at gå med armbåndsur.

Bare lige en tanke, en detalje til den rigdom af detaljer du fletter ind i historien og som er med til at gøre det hele så velkontrolleret. Lækkert!!

Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

Tøseliv,

jeg har ingen blog (kan ikke finde ud af det *s*).
Jeg har sendt dig en mail.

Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

Godmorgen SommerHerren,
Jo tak, den appellere ganske fint!
Kærlighedshistorien… Ja… Den skal jeg nok skrive for Dig😉

Og godmorgen til Gråskæg,
Jeg må tilslutte mig tøseliv igen, igen! Jeg kunne savne, et sted jeg kunne læse Dine ideer. Så måske skulle Du lære det. Det med at blogge. Det er ganske nemt!😉

LK

Kommentar af LilleKvinde

Godmorgen SommerHerre og I andre.

Jeg har nu læst fjerde dag igennem igen. Stadig lækker, flere og flere detaljer kkommer frem, du har virkeligt blik for selv små virkemidler.
Om aftenen, da begge ser film, han sidden og hun stående, der tror jeg nu han kunne have fået hende til at være endnu mere koncentreret om Ham. Ind imellem nyder hun ligefrem filmen! Jamen hun skulle da kun være fokuseret på Ham. Et par svømmebriller, malet sorte på den indvendige side og hudfarvede på den udvendige side vil blinde hende effektivt. Det vil øge hendes andre sanser, og også hendes koncentration. Den hudfarvede yderside giver en spændende virkning, hun bliver mere dukkeagtig, mindre menneskelig, måske lidt mere tingsliggjort.

SommerHerre, jeg glæder mig til femte dag.

Hvad angår påklædning, så kan du måske tage det op igen i sjette dag. Hvorfor nu det? Jo, ifølge den hellige skrift, så på den sjette dag skabtes alt det som krøb. *s*

Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

Hmmm….

Kommentar af tøseliv

God aften SommerHerre.

Jeg beklager at jeg lod min humoristiske side løbe af med mig i sidste afsnit af min kommentar. Upassende i den ellers så seriøse blog.

Jeg nyder at følge med i de mange gode indlæg på bloggen og ser frem til dag fem.

Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

@lillekvinde

Jeg glæder mig til din historie.

@Gråskæg

Der er ikke noget galt med lidt humor. Det liver altid op. Jeg er nu ikke sikker på at jeg forstod den.
Tak for tippet med svømmebrillerne.

Kommentar af SommerHerren

Kære SommerHerre

Skynder lidt på dig.. kom så med fortsættelsen.. *g*

Kommentar af tøseliv

Ups.. det er ikke pænt gjort.. Men omvendt har jeg aldrig hævdet at være tålmodig..*s*

SommerHerre, du har jo allerede tilkendegivet at du skriver når det er rette tid.. for dig og det er fair nok.. *s*

Kommentar af tøseliv

SommerHerre, enig med trine *s*

Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

Hmmmm… trine*. Hvis du var min ejendom, skulle du vist lære lidt tålmodighed. *G*

Jeg skriver når jeg har tid og lyst, og offentliggør det når et kapitel er helt færdigt.

Men jeg kan alligevel ikke lade være med at blive lidt beæret over at du er så interesseret at du rykker for den. *s* Tak for det.

Kommentar af SommerHerren

SommerHerre..

Trænger nok bare til en røvfuld.. *g*.. ikke at jeg ville blive mere tålmodig af det.. meeen… fnis

Kommentar af tøseliv

trine,

jeg tror du vil have mere respekt for 400 linjer end for en røvfuld. *s*

Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

Gråskæg.. Du har helt ret… gaaaaaaab.. *g*

Kommentar af tøseliv




Skriv et svar

