Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Straf
20 februar 2008, 4:12
Filed under: disciplin, dominans, straf

Straf er et emne som der er meget forskellige holdninger til. Som sædvanlig vil jeg fortælle jer lidt om hvad jeg synes om.

 

Smæk

Smæk

For mange er straf et legetøj. Kvinden provokerer og får sin “velfortjente” straf. Oftest i form af smæk. Og det var også det der var meningen med provokationen. En meget almindelig og egentlig også meget sympatisk måde at spille spillet på. Det siger bare ikke mig så meget. Når jeg oplever en kvinde der bevidst provokerer for at få en straf, føler jeg at hun overtager kontrollen. Det siger mig ikke så meget at være den der skal give smæk på kommando.

Derfor vil jeg også helst have en kvinde der ønsker at adlyde. Som tænder på det at blive kontrolleret, ikke blot på at få smæk. En som accepterer at det er mig der har det sidste ord, og at jeg har ret til at straffe hende hvis jeg føler det nødvendigt. Ikke pligt til at straffe når hun har lyst. Det kan sagtens være at hun tænder på at blive straffet, da det jo er en effektiv måde at udtrykke dominans på. Det kan også være at jeg bevidst stiller hende en opgave som hun ikke kan løse, og som derfor udløser en straf. Det skal bare være mig der styrer, ikke den submissive. For mig er straf et middel, ikke et mål.

Da mange submissive kvinder tænder på at få smæk, kan jeg også godt lide alternative straffe. Straffe som hun ikke bryder sig synderligt om. Først derved bliver det jo en rigtig straf. Smæk, pisk, bondage og tilsvarende kan så gemmes til en legestund. Det at tilføre hende smerte eller at binde hende udelukkende for min (vores) fornøjelses skyld, er jo også en måde at demonstrere dominans på. Men det er et andet emne.

Skammekrog

Skammekrog

Som nævnt, så kan jeg godt lide alternative straffe. F.eks. at sætte hende i skammekrogen. Det kan enten være straffen i sig selv, eller det kan være efter en god gang smæk at hun må stå i skammekrogen og vise sin røde mås frem. I skammekrogen har hun ikke andet at lave end at stå og tænke over tingene. Fortryde at hun har skuffet sin mand. Eller måske glæde sig over at hun har en mand der kan sætte hende på plads.

En anden straf kan være at skrive linier. Måske skrive 100 gange “Jeg må ikke bande.”, eller hvad forseelsen nu går ud på. Igen en straf der giver tid til at tænke over tingene, samtidig med at den stadige gentagelse kan bruges som et opdragende middel. Linierne skal naturligvis skrives pænt uden sjusk. En enkelt fejl og hele arket bliver kasseret. Igen kan straffen kombineres med en fysisk afstraffelse. Jeg kan f.eks. forlange at hun sidder og skriver med bar numse på en hård træstol efter en god gang smæk.

Knæler på hårde ærter

En straf som jeg har læst om, men ikke selv prøvet, er at knæle på ris eller lignende på et hårdt underlag. Det skulle meget hurtigt blive smertefuldt. På billederne her er det ærter hun knæler på.

Knæ efter knæle-straf

Knæ efter knæle-straf

En anden måde at straffe på er at fratage hende privilegier. F.eks. at forbyde hende at se fjernsyn i nogle dage. Eller surfe på internettet. Eller at gå med lange bukser og/eller trusser, afhængigt af hvad hverdagens regler nu siger. I det hele taget alt hvad der får hende til at savne noget og derved tænke på sin straf og sin Herre.


38 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Det med ærterne kunne du måske starte med at teste på dig selv …? Mine knæ vil i hvert fald ikke have det godt i flere dage efter. Selv at stå på et trægulv på knæ i længere tid gør faktisk rigtig nas – og det er ikke på den gode måde.

Men flot ser det nu ud.

Kommentar af lonemor

Ooh jammer – jeg føler simeplthen SÅ modstridende når jeg læser din artikel (og lignende). Det snurrer vildt dejligt – men samtidig frastødes mit fornuftsvæsen.

Måske handler det om, at jeg ikke kan “klare” straffen – men ville elske dominansen?

Er du overhovedet klar over, hvor nas det gør, blot at sidde på knæ? Ovenpå ærter … av, av, av, av, av, av !!!

Spændende indlæg, som vækker både tanker og fornemmelser😉

Vh
submilla

Kommentar af Submilla

Fin artikel SommerHerre; som altid med mange provokerende og spændende tanker og ideer.

Jeg er enig med dig i at man ikke så godt kan straffe en kvinde med smæk, hvis hun nu gerne vil have smæk. Hvis straffen skal virke adfærdsregulerende (lidt væmmeligt ord, men med en spændende tone), så må det nødvendigvis være noget kvinden ikke ønsker sig.

Ved aftenbordet kan man lade hende øse en portion op til sig selv, men uden at give hende det efterfølgende nik der betyder, at hun nu må spise. Hun må nu sidde og se på at en selv nyder maden, men uden at hun selv må spise. Efter at have taget ud og ryddet op kan hun så komme i seng uden aftensmad.

Din ide om at skrive linjer kan udbygges en smule ved at montere en skrivepult på væggen ved siden af fjernsynet. Så kan hun stå ved pulten og skrive linjer, mens hendes yndlingsprogram kører på skærmen. Samtidigt kan man overvåge hende og nyde synet af hende, mens man følger udsendelsen.

Linjerne kan skrives på papir med 20 linjer. Der skal skrives på alle linjerne, selv om der kommer en fejl. Det vil sige, at hvis hun nu laver en fejl i linje fem, så må hun fortsætte med at skrive de resterende 15 linjer, selv om hun ved, at siden bliver kasseret.

Ingen smerter, men mange frustrationer og ærgrelser over ikke at have opført sig ordentligt. God opdragelse og en kontant understregning af dominansen.

Mange hilsener fra Gråskæg

PS. enige med I andre omkring ærterne. smertefuldt, men flot og på sin vis spændende *s*

Kommentar af Gråskæg

Der er noget, som jeg bare ikke forstår … hvorfor må hun ikke tænde på straffen? Skal det ikke være til begges glæde og lyst? Handler det mere om at udholde smerten, adfærdsreguleringe osv. alene for for den dominantes lyst?

Vh
submilla

Kommentar af Submilla

Tak for jeres svar alle sammen. Meningen med mine indlæg er netop at lufte nogle tanker og så se jeres reaktion. Det er ikke nær så farligt at afprøve det her som i virkeligheden.

@lonemor

Du har helt ret. Man bør altid afprøve på sig selv først, hvis muligt. Det er lidt svært med spanskrøret, men kan sagtens gøres her. Og det vil jeg nok også gøre, hvis jeg nogensinde vil bruge metoden.

@Attila

Tja, hvorfor? Jeg synes at straf kan være en spændende del af dominansen. Dermed ikke være sagt at det er det eneste saliggørende. Man skal spille på alle strenge.

@tøseliv

Jeg udelukker skam heller ikke smæk som straf. Men som nævnt, jeg kan godt lide variation. F.eks. smæk kombineret med skammekrog.

@Gråskæg

Tak for dine gode ideer. Specielt den med skrivepulten kan jeg godt lide. Hun må naturligvis ikke kunne se fjernsynet fra sin plads ved pulten.

@Submilla

Det er bestemt meningen at det skal være til begges glæde og lyst. Det er lidt svært at forklare. Hun skulle gerne tænde på det at blive straffet, som en del af dominansen. Men hvis den handling som straffen består i, er noget som hun under alle omstændigheder ville nyde, vil det så ikke tage piften fra selve dominansen?

Kommentar af SommerHerren

Du har læt for meget Maria Marcus *griner* De bruger ris på gulvet, og som Line skriver, så er det ikek sundt for dine knæ på længere sigt.

Hvorfor skal straf være så håndgribelig? Fang hende på hendes tanker, udfordre hendes usikkerhed, meget mere raffineret, og kan gøres uden at der er nogen som helst risiko for andet end at hun elsker dig højere end nogensinde før.

Kommentar af Attila

Hmm, jeg misforstår muligvis … men jeg kan altså ikke forstå ideen med at staffe og dominere – hvis ikke det indebærer nydelse for begge.

Som jeg oplever det, kan man da sagtens dominere og nyde indenfor nogle afstukne rammer – også så det er aldeles ægte ment og følt😉

Du bryder vel heller ikke din sub’s grænser f.eks? Hvis du kan nyde at dominere og kontrollere indenfor dem – hvorfor så dette?

Du skiver i dit indlæg, at du kan kan lide at udsætte hende for straffe, som hun ikke bryder sig (syndeligt) om (dropper lige det der “synderligt”)🙂 – men er det ikke bare magtdemonstration uden følelser?

Eller fatter jeg bare stadigvæk ikke en dyt?

Vh
submilla

Kommentar af Submilla

Kors.. SommerHerre..*s*

Den med ærterne.. avs.
Når det er sagt.. så er jeg helt enig i din opfattelse af straf. Smæk og straf er ikke nødvendigvis det samme. Smæk kan også være en “belønnning”.

Men hvorvidt det bliver en fornøjelse/leg eller straf afgøres jo også af indstillingen. Min påstand er at en submissiv (også selvom det er en m’er) vil opfatte smæk givet som straf, anderledes end smæk for ophidselsens skyld.
Der er smæk som ophidser.. og smæk som sætter en på “plads”.

Jeg kan desværre ikke beskrive det nærmere.. det er en følelse som “sidder” i mig…og måske andre.

I øvrigt dejligt at høre fra dig igen, SommerHerre *s*

Kommentar af tøseliv

Kære submilla

Du fatter ikke en dyt! *S* Hvilket betyder at jeg ikke har udtrykt mig godt nok.

Nej, så galt er det ikke. Men det kan være svært at forstå hvorfor andre tænder på noget som man ikke selv tænder på.

Lad mig blot tilføje at jeg selvfølgelig respekterer min subs grænser. At jeg ikke kunne finde på at praktisere et sådant “regime” over for en der ikke tænder på det. Og at det nok er en magtdemonstration, men absolut ikke uden følelser.

Og ja. Selvfølgelig kan man dominere på en anden måde. Hvad jeg da også gør. Jeg beskriver ikke mit eksisterende forhold, blot nogle tanker jeg kan lide.

Kommentar af SommerHerren

He, he – jamen altså! Vil jo gerne forstå. Helt ærlig, så er mine følelser for dette emne SÅ modstridende. Et eller andet sted, såååå … er der jo noget der tænder mig – og så alligevel ikke !?!

Nå, men det glæder mig at få konstateret (sort på råhvid) – at du trods alt er human😉

Tak.
submilla

Kommentar af Submilla

Hej med Jer,
Tak for Dine ord SommerHerre, som igen her, er nydt og har givet mig et par tanker i løbet af dagen. Jeg læste Dine ord i går.

Jeg kan ikke lade være med at skrive; og sagde det også til en veninde i dag, som også læser med på Din blog, at jeg virkelig helt nede i maven kan følge Dine tanker indenfor dominans, SÅ godt! Jeg mærker både den fysiske og psykiske mening i det Du skriver, og det er ikke så tit det mærkes på den måde. Ikke kun i dette indlæg, også i andre Du har skrevet.

Jeg kan egentlig ikke kommentere så meget på metoderne i denne tråd, men jeg kan skrive, at i denne tråd, de kommentarer der er, læser jeg meninger om HENDE, det gør ondt på HENDE, gøre godt for HENDE, grænser for HENDE, dominere HENDE HENDE HENDE HEDNE….!

I “min verden” er det slet slet ikke HENDE det handler om. I “min verden” handler det hele om Ham. Det er ligegyldigt hvad der tænder mig, hvad der ikke gør, hvad der i diskussioner om, er dominerende eller ej.

Det er HAM det handler om. Det er HANS ord der gælder. Det er det HAN tænder på, der tænder mig, og derfor er metoden ligegyldig for mig! Jeg deler meningen til fulde, at får jeg smæk som straf, når jeg har “lyst” til det.. Så forsvinder straffen. Jeg lærer af mine fejl, overfor Ham, hvis jeg straffes som en straf = noget jeg ikke kan li. At det så i sidste ende giver mig forløsning fordi Han kan li det, det er så min bonus.

Jeg tænder på at Han tænder. Uanser hvordan Han tænder. Jeg tænder på at gøre noget for Ham. Uanset hvad Han vil jeg skal gøre. Nyder Han, at se mig, sidde på knæ på ris (er prøvet, det er meget smertefuldt), og græde af smerte, jamen så er det det jeg gør, FOR Ham. Ikke for min nydelses skyld, men for HANS nydelses skyld. Min nydelse kommer i sidste række, og udløses af at jeg rent faktisk gennemføre de ting Han ønsker og jeg ser Han er tilfreds. Hans tilfredsstillelse er min forløsning. Jeg ER grænseløs overfor Ham. Helt grænseløs. Ris, ærter, skrivepult, whatever. Det er ikke handlingen der er betydningsfuld, det er meningen med det der er.

Hmm.. Nu kom jeg vist mere til at skrive ud fra submillas skriverier😉 Jeg blev lige forført af hendes undren.

En enkelt ting kan jeg dog bidrage med, i forbindelse med straf. Lad hende skrælle pillekartofler eller asparges kartofler, gerne en hel masse, i en vask fyldt med iskoldt vand. Ved I hvor smertefuldt det er efter 10-15 kartofler? og hvor svært det er at skrælle, når fingrene er kolde? Det er en straf jeg HADER! Og jeg har stået vrælende over den forpulet vask flere gange!

Tak for Dit indlæg SommerHerrer. Jeg ønsker Dig og alle andre her, en dejlig weekend!

Kommentar af LK

Undskyld… Der kom lige lidt mere!

SommerHerre Du skriver:
Det kan også være at jeg bevidst stiller hende en opgave som hun ikke kan løse, og som derfor udløser en straf.

Den sad jeg lige og så lidt på. For straffen for mig ligger ikke nødvendigvis kun i, at få en straf for en opgave der ikke kan udføres. Den største straf for mig er nok, at jeg får en opgave, Han ønsker jeg skal udføre, men som jeg ikke kan. Jeg kan ikke opfylde Hans ønske, og det i sig selv, er meget meget ydmygende og smerteligt i mit sind. Jeg vil jo gerne, gøre alt Han befaler mig, og skuffes over mig selv, hvis jeg ikke kan lykkes.

Kommentar af LK

LK.. lige mine ord.. tak..*s*

Kommentar af tøseliv

lillekvinde … du kan altså noget rigtig godt med dine ord *S* Lige nu, sidder jeg og tænker … jamen kærlighed er da nøgleordet. Det er alt sammen betinget af den betingelsesløse kærlighed.

Har jo selv været dér, men fik det vendt til, at hans lyster til at dominere – var et perfekt match til mine lyster og behov.

Men måske – uanset … aii, det er da forvirrende !!! Skal lige tænke lidt mere *S*

Kommentar af Submilla

Hej submilla,
Det er ikke min mening at forvirre dig🙂

Selvfølgelig er kærlighed nøgleordet, ellers når Han slet ikke til at dominere. Det er derfor jeg ikke kan “lege, bare”. For det får jeg ikke noget ud af. Skal jeg derhen hvor Hans nydelse er mit liv, så skal jeg elske Ham, og omvendt🙂

For at Han elsker mig, skal Han kende mig. Og kender Han mig, så ved Han også, om jeg har knæ der ikke går i stykker af at sidde på ærter😉

LK

Kommentar af LilleKvinde

Hmmm… straf…. For mig er det eneste form for straf at ignorere den anden, nægte enhver form for kontakt, gøre som om den anden ikke eksisterer…
Det de fleste kalder for “straf” i denne sammenhæng er min fornøjelse…
Deler 100% LK’s syn, blot med omvendt fortegn… *S*

Kommentar af Master Cæsar

MC… der ramte du plet ihvertfald i min verden. hvis noget er straf så er det hvis man vælger at ignorere mig, værre straf findes ikke i min verden.
Igen igen må jeg tilslutte mig LK også .. min lyst er hos ham, vi er symbiose jeg er et med ham og har ingen vilje ingen lyst andet end hans.

Ps. jeg overvejer lige det med bryllup igen ik ;-D

Kommentar af Tøsensverden

Det er jo lidt komplekst det her.
Jeg tænder på at Herren tænder… og hvis jeg ikke må “få noget ud af det”.. kan det altså kun lade sig gøre, hvis Herren heller ikke får det..*g*
Tag den!!!!

Okay.. det er så ikke helt sandt.. for noget vil være så meget i modstrid med mine ønsker, at det alligevel godt kan være, at det fornøjer Herren og ikke mig..*s*

I øvrigt ret udspekulerede sanktioner Gråskæg og SommerHerren udvikler.

Kommentar af tøseliv

@tøseliv

Ups! Hvordan kringler jeg lige den? *S*
På den anden side, så besvarer du netop submillas uudtalte spørgsmål: Hvad får hun ud af det?

Kommentar af SommerHerren

@LK

Kære lillekvinde
Tak for dit dejlige indlæg. Det gør ikke spor at du svarer på submillas spørgsmål. Du udtrykker langt bedre end jeg hvad det er jeg prøver at forklare.

Tak for bidraget med kartoffelskrælningen. Det lyder effektivt, det må jeg huske. Det må være en kvinde der har fundet på det. *S*

Det sætning du nævner i din anden kommentar (“Det kan også være at jeg bevidst stiller hende en opgave som hun ikke kan løse, og som derfor udløser en straf.”), var jeg faktisk noget i tvivl om da jeg skrev den. I nogle forhold vil den være passende, i andre ikke.

Som du skriver, vil det at hun ikke magter at udføre opgaven, ofte være en straf i sig selv. Så er det ikke sikkert at der skal puttes mere på. Det kan også være at hun ville betragte det som ikke værende Herren værdigt at “snyde”. Det er helt afhængigt af de to menneskers personlighed om det kan bruges.

Kommentar af SommerHerren

@SH
Mmm, specielt skammekrogen er en yndling!

Kommentar af Frække Rikke

@Master Cæsar

Det er nok den eneste straf jeg ikke vil bruge. Uanset hvad, så skal min kvinde altid føle at jeg elsker hende og passer på hende. Det kan godt være at det gør ondt, det kan godt være at det udelukkende er for min fornøjelses skyld, men det er altid gjort i kærlighed.

Om det andet er straf eller fornøjelse afhænger vel af hvor længe du har knælet på de ærter? *G*

Kommentar af SommerHerren

@Frække Rikke

Den er nu ikke værst. Du taler måske af personlig erfaring? *G*

Kommentar af SommerHerren

Hvem skal du giftes med Tøsens? *GG*

Kommentar af Master Cæsar

Kære lillekvinde …

Det var nu slet ikke dine ord der forvirrede mig, men mine egne tanker og modstridende følelser omkring SomerHerrens artikel (emnet).

Tværtimod, så får dine ord nogle ting til at falde på plads i mig🙂

Indtil videre, har jeg hovedsageligt set det som en absolut nødvendighed, at være et perfekt seksuelt match før ovenstående kunne praksiseres.

Nu vender jeg det hele lidt på hovedet og spørger mig selv, om det i grunden er af så afgørende betydning?

Hvis kærligheden er gensidigt til stede, eller som minimum en overbevisning om at den er det – ville ALT så være muligt? Ville det være kærligheden der styrede og drev (os) frem for vore individuelle og specifikke lyster indenfor dominans/submission?

I så fald – hvor placerer det mig selv? Er det overbevisningen om gensidig kærlighed der får det til at føltes perfekt for mig, eller er det fordi jeg bilder mig selv ind, at vi er et perfekt seksuelt match? Kan han i virkeligheden drive mig endnu længere i min submission, end jeg umiddelbart tror muligt?

Kan kærligheden drive min submission til hvad som helst? Ærter f.eks?😉

Tja, sådan kredser mine tanker … lige nu. Bær venligst over med mig, hvis det lyder som det rene tågesnak.

Pyh🙂

submilla

Kommentar af Submilla

Hej tøseliv
Jeg er faktisk ret enig med dig, delvist!
Det er nemlig også de følelser der gå rind og trikker mig, tvivlen! Derfor er det ret vigtigt den ikke køres for langt ud, med ignoreringen.

For min fornuft ved godt, hvordan tingene hænger sammen, men er jeg sårbar, og “ligger ned”, så suser den slags ufiltreret ind i mig, og sætter følelser i gang.

LilleKvinde
(Hvis side kører igen)🙂

Kommentar af LilleKvinde

Master Cæsar

Dit forslag med at ignorere.. at nægte nogen form for kontakt..Du har ret. Den værste straf af alle.
Men for mig vil det være dødsstødet for forholdet. Jeg ville komme i tvivl om hans følelser for mig.. tro han var ligeglad med mig. Derved ville min tillid til ham forsvinde.. ligeså stille.
For at give mig hen og modtage straffe og opgaver.. så urimelige de kan føles, er jeg nødt til at vide mig sikker på at Han ønsker mig det bedste… ikke er ligeglad.
Stole på hans kærlighed.

Kommentar af tøseliv

@SH
Jep😛

Kommentar af Frække Rikke

Kommentar til gl. debat!!
Tavshed ER dødsstødet i ethvert forhold!!!
Det virker ikke, er tarveligt og letkøbt!!
Så hellere en ordenlig skideballe, det andet er at bære nag!!

Men uhh, hvor vil jeg gerne gøre mig umage med, at gøre ham tilpas – uanset hvor svært det er…
Blodet pibler frem i fingerspidserne af ophidselse over den opmærksomhed, der ligger i at udtænke alle de ting!!!
Sikke tankekraft der ligger bag alle ordrerne.. tænk på det søde tøser, når vi synes det virker barskt og råt!!
Kh. LegeTøsen
ps. Som er på toppen igen efter pylder, sygdom og nederlag!!;-)

Kommentar af LegeTøsen

Kære LegeTøs

Tak for din kommentar. Jeg er glad for at du er på toppen igen og håber at du får succes med din nye herre.

Soher

P.S. Dit indlæg dukkede op to gange. Jeg har tilladt mig at slette det ene.

Kommentar af sommerherren

Godaften kære Soher!!
Tusind Tak!
Det er rigtig spændende…. uha!
Vi tales ved meget snart…
Kh. LegeTøsen

Kommentar af LegeTøsen

Godaften.

Tillader mig at bryde ind i debatten da jeg også kan undre mig.
Straf er vel beregnet til at opdrage, en straf er for mig personligt ikke en nydelse, og bør ikke være det, for så er der ingen effekt af straffen, selv vil jeg til enhver tid gøre alt for at overholde regler, og bliver dybt ulykkelig når jeg straffes, men gør mig derefter endnu mere umage med at behage min Herre.
Derfor skal en straf for mig ikke være noget jeg tænder på eller nyder, for mig er en straf for alvor..

Men efter en afstraffelse, er jeg glad, for jeg ved at så er jeg kommet endnu tættere på mit mål, og jeg ved at Herren kun gør det af kærlighed til mig, fordi han ønsker jeg skal være perfekt, og gerne vil kunne være stolt af mig..

Knus
slavinden.

Kommentar af slave in heart

Kære slavinde

Tak for din kommentar.

Din undren skyldes måske at der er to opfattelser af straf i BDSM-kredse. Den ene er at straf er en fornøjelse for begge. Og “ulydigheden” bliver dermed en slags forspil, en “undskyldning” for straffen.

Den anden er den som du giver udtryk for, og som jeg også deler. At straf ikke er et mål, men et middel. Hvor straffen ikke er til slavindens nydelse, men et middel i hendes opdragelse.

Jeg er meget enig i din holdning. Selve straffen skal være ubehagelig. Men når den er overstået, så skal den have knyttet et tættere bånd mellem herre og slavinde.

Knus,
Soher

Kommentar af sommerherren

ved godt at dette punkt opfattes forskelligt fra person til person, og at ikke alle deler min opfattelse.
Men tror også at meget af forskellen ligger i hvad Bdsm betyder for hver især, er den ren leg, eller er det ens livsgrundlag, er man feks. tøs eller slavinde osv. osv.

Heldigvis er vi alle forskellige, men det er altid sundt at se og høre andres mening til de forskellige emner.

Men din side er god at læse, rart at kunne se tingende fra en S’ers side også, da forståelsen mellem parterne bliver større den vej..

Kommentar af slave in heart

Jeg tror at du har ret i at det beror på hvordan man bruger BDSM.

For ikke at blive misforstået, skal jeg lige understrege at jeg også hylder forskelligheden og ikke betragter den ene måde som bedre end den anden.

Kommentar af sommerherren

dejlige sider, skønt at se at mange erotiske forretninger også er velbesøgt af kvinder som vil have mere optakt til det frække og det frække på den hårde måde…. min pige og jeg har den ide at når hun må op for at få en tur af ” fars flade” hånd skal vi begge være uden en trævl… det er meget ophidsende at mærke hvordan hun er helt varm af ophidselse…. en endefuld starter altid med en tur af fars flade hånd på tøjet – derefter med den flade…. og til slut med det indkøbte spanskrør fra England….vi får vores ugentlige tur og det har vi gjort i næsten 20 år….vi nyder livet som også har givet os 3 raske drenge….nogen gange fniser vi lidt ved tanken om at vi tror nok at de ved hvad der foregår når dobbeltsengen højlydt giver sig i det røde værelse på 1. sal….knus fra inge og leif

Kommentar af emieell

Hej Inge og Leif.

Ja, mange kvinder i dag ved bestemt godt hvad de vil have. Dejligt at høre at I nyder tilværelsen og har fundet jeres måde at udleve drømmene på. Og at I kan gennemføre det selv om I har børn.

Knus, Soher

Kommentar af sommerherren

skønt, billeder med spanskrør og skammekrog specielt

Kommentar af Mr Emieell




Skriv et svar

