Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Nylonstrømper og hofteholder
30 januar 2008, 11:00
Filed under: hofteholder, kjole, nederdel, nylonstrømper, påklædning


Jeg har tidligere fortalt at jeg foretrækker min kvinde i kjole eller nederdel. Det skyldes dels at jeg synes at det er mere feminint, dels at det gør hende let tilgængelig for mig. Men der er en grund mere: jeg vil gerne kunne se hendes ben. Jeg kan vældig godt lide at se på dameben, og hvorfor skulle min kvinde ikke unde mig den fornøjelse.

Når nu man kan se hendes ben, vil jeg gerne have at de præsenterer sig så godt som muligt. Og her synes jeg at nylonstrømper er en vidunderlig smuk indpakning. Et par nylonklædte dameben ser bare rigtig godt ud. Og så er det vidunderligt at kærtegne et par ben gennem strømperne. Et andet element der fremhæver benene, er højhælede sko. Men dem vil jeg skrive om en anden gang.

Jeg bryder mig ikke om strømpebukser. De er grimme, og de fjerner den lette tilgængelighed som er en af årsagerne til at min kvinde går i skørter.

Strømpebukser er grimme!

Strømpebukser er grimme!

Så er selvsiddende strømper straks langt kønnere. De fremhæver benene og de er ikke i vejen.

Selvsiddende strømper

Selvsiddende strømper

 

Men min favorit er nu strømper til hofteholder. Det bølgende svej på toppen af strømperne mellem holderne er smukkere end de selvsiddendes lige kant. Og selve hofteholderen indrammer såvel skødet som bagdelen på den smukkeste måde.

Hofteholder

Hofteholder

 

Desværre er hofteholdere næsten forsvundet. Jeg har svært ved at forstå hvorfor. Jeg kan forstå at de forsvandt med strømpebuksernes indførelse i 1970’erne, hvor alting skulle være så kedeligt og hvor kjoler og nederdele i øvrigt også næsten forsvandt. Men siden er skørterne kommer tilbage. Undertøjet er blevet lækkert igen. De højhælede sko er kommet tilbage og de selvsiddende strømper med deres brede blondekant er kommet til. Men hofteholderen er stadig tabu.

Måske skyldes det at de fleste af de hofteholdere man kan købe i dag, ikke er beregnet til at holde et par strømper oppe. De kan pynte lidt sammen med et par selvsiddende strømper, men helst ikke mere end 20 minutter og helst ikke uden for soveværelset. Jeg kan forestille mig at en kvinde der én gang har prøvet sådan en, måske konkluderer at hofteholdere ikke kan bruges til noget. Hvis du skal købe en hofteholder, så sørg for at gå i en rigtig lingeriforretning. Og sørg for at få noget der ikke er til pynt. Men så kan du også få en beklædningsgenstand der er behagelig, pålidelig, smuk og som din mand vil være vild med. Og der er efterhånden ved at komme et udvalg, også af kvalitetshofteholdere. I København kan jeg anbefale Femme Fatale.

Nylonstrømpeklædte ben

Nylonstrømpeklædte ben

Synet af en kvinde i smukt undertøj med hofteholder og strømper er vidunderligt. Men det er også meget erotisk at mærke stropperne fra hofteholderen gennem nederdelen. Så selv om min kvinde er i nederdel og ingen kan se at hun har hofteholder på, så kan jeg nyde det når jeg lægger hånden på hendes lår eller stryger hende over bagdelen.

Hvor er det sørgeligt at en så lækker bekædningsgenstand næsten er forsvundet. Og hvor er det dejligt at jeg som Herre så kan befale hvad min kvinde skal have på.


39 kommentarer so far
Skriv en kommentar

God eftermiddag, SommerHerre,
Dejligt indlæg! Dejligt at læse hvad Du tænker om, nylonstrømper.

Jeg må så bidrage, ud fra mig selv!
Neylon strømpebukser, er bare en… brugsgenstand. De bruges til at skjule de hvide vinterben, trods det måske er krævende at iføre sig en form for skørt. De er anvendelige, når man skal passe på de stride frostgrader, men stadig vil have nogle, fine ben. De er anvendelige, når man stadig vil klæde sig i skørter, trods en nylig underlivsbetændelse.

Strømpebukser.. er.. anvendelige, mere er der ikke at sige til det, for mit vedkommende. De er blot, ja, en brugsgenstand.

Selvsiddende strømper, der kan jeg desværre ikke bidrage med noget, for jeg har endnu ikke fundet nogle jeg kunne passe.

Hofteholdere, og neylonstrømper. Se det har en helt speciel effekt på mig. Det gør, for det første noget ved min kropsholdning. Det får mig til at gå anderledes. Det får mig til at strække benene helt, når jeg trisser rundt på høje hæle, noget jeg synes er krævende i det hele taget, med høje hæle. Det ER altså grimt, når en kvinde ikke kan gå med høje hæle, og stavre krumbøjet afsted.

For hvert skridt jeg tager, kan jeg mærke hofteholderen give efter. Det er en god fornemmelse. Hvis ikke jeg passer på min kropsholdning, kommer strømperne til at sidde forkert, og det føles ubehageligt hvor hofteholderen hviler på mine hofter. Je får mig også til at rette lænden!

Så de gør uden tvivl noget ved min holdning. Også fordi, jeg skal være obs på ikke at få dem revet så de løber!

Dernest, er det en fræk tanke for mig, at jeg er så tilgængelig. Der er desuden også lidt exhibitionist over mig. Jeg er vild med det sidste billede!!

Jeg gør meget ud af at købe noget ordentligt, når jeg handler neylonstrømper og hofteholdere. Og kan jeg få fat i dem, vil jeg helst have silkestrømper. Det er sagen!!

Derudover.. Gør de, at det er LGETIL OG NEMT, med noget impulsiv her og nu sex, f.eks. i det tilstødende rum til en vaskehal😉

Tak for Dit indlæg her!
Dejligt!

LK

Kommentar af LK

Hold op hvor må det kræve megen opmærksomhed og koncentration at gå med stiletter og hofteholdere. Der er dyb respekt herfra til de kvinder, der bruger den slags i hverdagen og får det til at fungere.

Og ellers deler jeg SommerHerrens syn på sagerne… skørter slår bukser anytime og nylonstrømper er sexede. Faktum!

Kommentar af Mørk Sjæl

@LK

Tak for din dejlige beskrivelse af din brug af hofteholder.

@Mørk Sjæl

Også jeg har dyb respekt for de kvinder der går mod strømmen og klæder sig så dejligt. Jeg tror dog ikke at det er lige opmærksomhedskrævende for alle.

Kommentar af SommerHerren

Det er nok øvelse som med så meget andet.

Kommentar af Mørk Sjæl

Tja.. som nævnt SommerHerre.. jeg er til “nøgen og barfodet”.. men er nu ret begejstret for mine selvsiddende.. når man nu skal have strømper på.

Meeeen.. nu har jeg snart hørt så meget om strømpeholdere.. hofteholdere.. at jeg må afprøve det.. *s*

Kommentar af tøseliv

@tøseliv:

Det synes jeg at du skulle. Men hvem ved. Måske bliver det ikke dig der kommer til at træffe beslutningen. *S*

Kommentar af SommerHerren

Kære SommerHerre

God pointe.. (den havde jeg ikke set komme)*g*.

Kommentar af tøseliv

Hej Viggo

Jeg ved ikke hvorfor, men for mig er nylonstrømper en kvindeting. Jeg tror at det bare er tradition. Og måske fordi jeg forbinder nylonstrømper med skørter. For mig er nylonstrømper udviklet til at forskønne et par kvindeben under en kjole eller nederdel. Men det er bare min personlige synsvinkel.

Sommerherren

Kommentar af SommerHerren

Hej,
Det gav da egentlig stof til eftertanke!
Nylonstrømper er for mig, noget der fremhæver de kvindelige ben på en sofistikeret måde. Det er en fin elegant stilfuld indpakning der kræver omtanke at bære.

Jeg forbinder ikke en mand med elegance.. Og egentlig heller ikke omtanke *griner*
kan heller ikke forbinde en mand med nylonstrømper.

Jeg synes faktisk slet ikke det klæder mandeben med nylonstrømper. Det fremhæver de helt forkerte ting.. synes jeg… Specielt dem i bukseform, det virker helt forkert for mig, og jeg får egentlig den tanke at befri de ædlere dele for den forfærdelige byrde at være sådan pakket ind!

LK

Kommentar af LilleKvinde

hej jeg går selv med nylonstrømper hver dag mest knæstrømper eller strømpebukser det har jeg gjort i over 25 år da jeg synes at nylonstrømper er behagelige at have på og ikke skal være forebeholdt kvinder er der nogen der ved hvorfor nylonstrømper mest betrates som kvindebeklædning så hører jeg gerne fra ligeledes hvor vidt at det i sydeuropa er mere og japan er mere almindelig og accepteret at mænd bruger nylonstrømper

Kommentar af viggo burkarl

tak for de gode kommentarer jeg modtager gerne flere jeg bruger nylonstrømpebukser under de lange bukser især om vinteren da jeg synes at de sidder bedre og er meget mere behagelige en de gammeldags lange underbukser når det sy blir lunere bruger jeg knæstrømper ligeledes under de lange bukser og når det blir rigtig sommer bruger jeg ankelstrømper eller i de lidt køllige perioder strømpebukser sammen shorts og som bekendt har kvinderne jo snuppet de lange bukser fra os mænd så jeg mener at vi jo så fint kan tage nylonstrømperne i bytte desuden har jeg hørt at de i sydeuropa og japan er mere almindelig og accepteret at mænd bruger nylonstrømper er der nogen der ved noget om det

Kommentar af viggo burkarl

Jeg ser som sådan ikke noget galt i at mænd begiver sig ind på kvinders traditionelle område, eftersom kvinder jo i mange år har kunnet gå i herretøj uden at blive set skævt til.

Jeg er bare selv lidt gammeldags og ser gerne at der er forskel på kvinder og mænd, også i påklædningen. Jeg foretrækker i øvrigt også kvinder i skørter frem for bukser.

Jeg ved ikke noget om hvad der sker andre steder i hverden.

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

Kære sommerherre!!
Nu tager jeg chancen og skriver forsigtigt på din Blog..
Hva´ skal jeg nu kalde mig?
Hvor er du i øvrigt??
Længe siden du er kommet med indlæg…
Check lige den fedeste butik i KBH ud!!
“Agent provocateur”…
Her er bundløse trusser, flotte gangstertrusser med indbyggede hofteholdere, Marlene Dietrech undertøj, pikante strømper og boudouir sko, sexede noveller på engelsk og dufte pynt til brystvorter lettere SM- legetøj…
Så er det elegant, flot og DYRT!!!
Kram til alle de liderlige
“Legetøsen”

Kommentar af LegeTøsen

Kære LegeTøs.

Du er meget velkommen på min blog. 🙂
Jeg er her endnu, har bare ikke været så meget i skrivehumør på det sidste. Har haft andre ting i hovedet.

Tak for tippet om Agent provocateur. Det ser ikke ud til at de har en hjemmeside, så jeg må finde butikken en dag.

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

Kære Sommerherre!!
Tak for velkomsten…
Det glæder mig!!
Besøg gerne butikken, hvor personalet gå i pink silkekitler med pikante strømper under..

Her er adressen til Agent Provocateur:
Pilestræde 6, 1112 Kbh. K

der findes en international hjemmeside:
http://www.agentprovocateur.com

LegeTøsen

Kommentar af LegeTøsen

Tak, LegeTøs

Jeg har været inde at kigge på siden. Det ser flot ud! Dog synes jeg at det ser mest ud til at være legetøj. Der er ikke mange af deres hofteholdere der ser ud til at kunne holde et par strømper oppe. Men flot, det er det.

Jeg må ind i butikken en gang. *S*

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

Kære Sommerherre!
Måske, er det bare visuelt lir..
Meeen jeg har lige købt: Nogle bundløse sorte satin trusser med rød påsyet kant forneden (forstærker det de er bundløse)..;-)
Et par vinrrøde (Cartierrøde) satin/gangsterhipsters med stømpeholdere m. metalspænder.. samt et sæt bestående af: bh og strømpeholder i sort -ligeledes med metalspænder.. Det ser “solidt” ud.. Har lige fået det så må prøve det af!!
Egentlig er jeg ikke så vild med sæt, hverken i tøj eller lingeri
Er det ikke lidt småborgerligt eller lidt for konet??
Måske bare mig??
Eller det må være op til min herre;-)
Hva´ kan du li´ Sommerherre?

LegeTøsen

Kommentar af LegeTøsen

Kære LegeTøs

Det lyder da solidt nok, det du har købt. Og metalspænder tegner da også godt. Lad os vide om det holder, når du har prøvet det af. Prøv det af med “rigtige” strømper beregnet til strømpeholdere, ikke selvsiddende.

Send mig et billede af dig med det på. Så lægger jeg det op på bloggen, så vi alle kan vurdere om det ser godt ud. *G*
Nå, spøg til side.

Jeg kan godt lide sæt. Jeg synes at det ser elegant ud. Bestemt ikke hverken småborgerligt eller konet. Specielt kan jeg godt lide sæt med jakke og nederdel. Men det behøver ikke være et sæt for at være elegant. Specielt lingeri sælges ofte i sæt, men kan i mine øjne lige så godt være enkeltdele, bare de passer sammen.

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

He He, det ku´du li´ kære Sommerherre!!
Det med billedet har jeg faktisk tænkt mig….
Nok mere for egen og min Herres fornøjelses skyld!!
Heldigvis er jeg ikke blufærdig… Meeen på din blog!
Så hellere “Playboy”, hvis jeg ellers udfyldte kriterierne;-)
Mangler måske lige lidt silikone og nolge centimeter..
Men lover dig, at melde tilbage….
Jeg må nok hellere revudere min smag vedr. “Sæt”!!!!
Drøm sødt……..
LegeTøsen

Kommentar af LegeTøsen

Playboy betaler også bedre. 🙂
Jeg glæder mig til din tilbagemelding.
Tak i lige måde.
Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

Fryd,fryd…
Kan godt li´ din humor…
Må lige se om Playboy bider på…
Sad lige og nærlæste “lillekvindens” blog… følte mig varm og truffet på mange punkter!! Det er jo lige mig!

Kan allerede nu, melde tilbage…
Det ene SÆT fra Agent provocateur gjorde lykke i fredags!!

Min herre udbrød:
JAH, sådan skal det være – da jeg mødte op hos ham i sort pencilnederdel (næsten for kort til at dække mit stykke med bart), sort push-up bh, trusserne ud over hofteholderen – som man jo skal og en stram sort top…
og små sorte sko! Str.35!;-)…….
Beholdte strømper, hofteholdere på fra jeg kom til jeg gik…
Det var meget intenst og vildt! Metalspænderne holdte til det!!! Solidt nok lingeri fra “AP”!
Følte mig i øvrigt rigtig sekretær-agtig og lady-like på job resten af dagen… Hvor komplimenterne haglede ned over mig fra alle herrene!!
Havde specielt en fræk flirt med “en græsk gud” af et mandfolk…. indtil hans kone kom til syne;-(
Nej, bedst af alt og helt fra mit hjerte…
Min herre blev glad, jeg gjorde ham glad……
Han kyssede mig dybt igen og igen og stirrede mig i øjenene!
Min lykke var gjort…
Du har helt ret i, at påklædningen betyder rigtig meget!!!!!
Godaften kære Sommerherre!
Kh Legetøsen
p.s. Så her virkede “Sættet”

Kommentar af LegeTøsen

Dejligt at høre at du har fået sådan glæde af dit nye sæt. Din herre har vist ikke ment at du så “konet” ud. 🙂

Og du gik på job med det bagefter! Igen dejligt at høre at lingeri bruges uden for soveværelset. Jeg forstår mændenes reaktion, også selv om de ikke kunne se undertøjet.

Tak for tilbagemeldingen. Det er rart at høre at det “virker”. At det altså både kan se godt og pikant ud og stadig være funktionelt. Og at AP leverer kvalitet.

Sjovt det med trusserne uden på eller inden under hofteholderen. De skal naturligvis udenpå, som du skriver. Det andet er for upraktisk. Men på næsten alle billeder sidder trusserne under hofteholderen. Og jeg har en gang i et eller andet forum set en diskussion mellem kvinder om hvad der var det rigtige. Jeg tvivler på at det var kvinder der talte af erfaring. 🙂

Men det vigtigste af det hele er jo, at både du og din herre blev glade. Det er i brud og grund det det hele drejer sig om.

Sommerhilsen fra Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

Lige en mere pikant kommentar til ovennævnte…
En lille fræk gevinst ved strømpeholderen “under selve agten”…
Forestil jer :
Begge ligger på ryggen, hun med højre ben svunget over ham..
hofteholderstroppen er viklet om og strammer om hans dunkende, stive, pik mens hun spiller den af på ham!!!!!!
Skønt syn og dejlig visuel oplevelse……(for begge i øvrigt)
Mmmmmmm – han ender med, at sprøjte ud over det hele!
Det billede har brændt sig ind på min nethinde og
er lagt ind på “Harddisken” under uforglemmelige oplevelser.😉
LegeTøsen

Kommentar af LegeTøsen

Hmmm… En spændende brug af hofteholder. 😉
Det må have været en dejlig oplevelse.

Kommentar af Sommerherren

Kære Sommerherre!!
Jahhh, det var…. en lækker oplevelse!!!!!!!!
Jeg var ellers spændt på, om du syntes jeg sværtede din flotte BLOG til…
Det er jo “din tryksværte” og “dine penselstrøg” – der bør præge siden… og ikke mine beskidte erfaringer.;-)
Jeg holder allerede meget af, at følge din gøren og laden!!
Har også på fornemmelsen at “folk som os” og “de andre læsere” – er meget glade for at sætte ord på deres oplevelser og fantasier!
Tror uden og generalisere, også vi alle er ret visuelle.;-)
Meget lune aftenhilsner
LegeTøsen

Kommentar af LegeTøsen

@LegeTøsen:
Det er da dejligt at der er lidt liv. Jeg skriver ikke rigtigt selv for tiden. Men selvfølgelig skal det helst være relateret til de emner jeg skriver om.

@M:
Jeg har haft anden korrespondance med LegeTøsen, så jeg er ikke i tvivl om at hun er god nok.

Sommerherren

Kommentar af Sommerherren

Er det kun mig der tænker at “LegeTøsen” lyder som en drømmer? Eller en mand?

Kommentar af M

Ha, ha..
Det med “drømmer”, er der nok noget om!!
Lidt dagdrømmeri – er nu skønt!
Men en mand – er jeg nu aldrig blevet forvekslet som;-)
Tror, jeg ser meget piget ud!!
Nå, men nu er det mig der tier lidt….
Står med et ben ude af døren – på vej på ferie!!

Tak for din kommentar – Kære Sommerherre……;-)

Kommentar af LegeTøsen

God ferie

Kommentar af Sommerherren

nej hvor lyder det skönt -jeg gär altid med nylonströmper og hofteholder, det giver en skön fornemmelse og jeg föler mig meget mere feminin.
Pröv de rigtige strömper uden strecht, de sidder bedre og er glattere sä töjet glider behagelgt, og sä strammer de ikke ubehageligt i hofteholderen, der blot skal väre lidt bredere.

Kommentar af Lone

Kære Lone

Hvor er det dejligt at høre fra en der bruger disse dejlige strømper til hverdag. Jeg er sikker på det ikke bare er dig der føler dig mere feminin, men også alle mænd der måtte komme i tilstrækkelig nærkontakt med dig til at finde ud af det.

Tak for det gode råd med strømperne.

Soher

Kommentar af sommerherren

Kære sommerherre…

Jeg vil mene, at grunden til, at nylonstrømper med hofteholder er ved at forsvinde, da det ikke er parktiske i hverdagen – (dog synes jeg, at de, de sidste par år har fået stor comeback, og det fleste lingeributikker med respekt for sig selv, har et større udvalg af hofteholdere med ordentlige hægter).
Jeg bruger selv tit hofteholder, men det er begrænset til de gange, hvor jeg også bruger højhælede sko, da jeg synes, at nylonstrømper rynker grimt ved anklen i flade sko. Og i en travl hverdag, hvor man måske skal gå eller stå meget, er det ikke praktisk med højhælede sko.

Personligt må jeg være uenig med dig om strømpebukser. Selv bruger jeg dem tit, især hvis jeg skal have en meget kort kjole på, som jeg ved ville afsløre alt for meget af strømpen (på den ikke elegante og lækre måde). Desuden synes jeg, at strømpebukser er sexede, især når de er hudfarvede. Jeg elsker f.x en scene fra filmen secretary, hvor hun står foroverbøjer og trækker sine strømpebukser ned. Jeg vil sige, at strømpebukser signalerer en lettere uskyldig og naiv seksualitet. Og denne form for seksualitet kan være ligeså fræk i mine øjne, som den erfarne seksualitet er.
🙂 Lucy

Kommentar af Lucy

Kære Lucy

Jeg vil ikke sige at strømper med hofteholder er ved at forsvinde, men snarere at de har været forsvundet og er ved at få et mindre comeback, som du også nævner. Jeg tror ikke at de nogensinde bliver almindelige igen, men det er rart at se at det ikke længere er helt yt at gå med dem.

Du har da ret i at strømper med hofteholder er mindre praktiske end strømpebukser eller bare ben. Og det er da en væsentlig årsag til at de er forsvundet. Desværre er en anden årsag at det for mange er blevet noget som “pæne piger ikke går med”. Desværre!

Jeg kan ikke huske den scene fra Secretary, så den har nok ikke sagt mig så meget. Jeg synes stadig ikke at strømpebukser er kønne, når man kan se det hele. Men jeg indrømmer at de har den fordel at de tillader de meget korte kjoler. Og det kan jeg jo som mand kun synes om. *S*
Jeg kan også bedst lide de hudfarvede.

Jeg er enig i at hvis kjolen er alt for kort, så ser det ikke godt ud med strømper med hofteholder. Det kan godt blive vulgært hvis man ser for meget. Og hudfarvede strømpebukser er bestemt pænere til de meget korte kjoler end bare ben.

Så jeg fordømmer på ingen måde strømpebukser. Men hvis jeg kunne vælge ……😉
Også selv om det betyder at kjolen skal være lidt længere.

Tak for din kommentar.

Soher

Kommentar af sommerherren

For mig hænger nylonstrømpen tit sammen med en kjole af 50’er snit, og det er sådan jeg som oftest bruger dem, for mig er de en luksus og forkælelse, og derfor kan jeg godt lide at bruge dem kun engang imellem.

Jeg elsker at vise, at jeg har nylonstrømper og hofteholder på jf. dit indlæg om ferien i London. Men det skal være diskret. Det er altid skønt at efterlade noget til fantasien..

Lucy

Kommentar af Lucy

Netop det at få et kort glimt af hofteholderstroppen eller låret over strømpen synes jeg er utrolig pirrende. Eller at ane stroppen gennem en stram nederdel. Der skal bestemt være noget til fantasien.

Soher

Kommentar af sommerherren

Hofteholder, og strømper, det er rygraden i min kvindelighed, har jeg i perioder intet “tøseliv” har jeg følelsen af min kvindelighed, styrke som tøs i mine hofteholder, jeg mærker stropperne smyge sig for hvert et skridt,om mine lår og fornemmer den kærtegnede faste kant på strømpen, det er rygraden i min påklædning…

Kommentar af o`Negai

Kære o`Negai.

Tak for din kommentar. Det er dejligt at høre at der er nogen der bruger hofteholder og strømper på den måde. Jeg forstår udmærket at de styrker din kvindelighed. Sammen med skørter er de næsten indbegrebet af kvindelig påklædning.

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren

Hej Soher

Jeg kigger jævnligt forbi din blog, og nyder dine historier og dine billeder.
Jeg faldt for nylig over denne lille sekvens på youtube, – se den og nyd den . . .

Du ønskes en god sommer

Venlig hilsen Biskop Absalon

Kommentar af Biskop Absalon

Hej Absalon

Tusind tak for den dejlige video med de lækre billeder.
Tak i lige måde med hensyn til sommeren. Lige nu ønsker jeg mig en dejlig kølig sommer. 🙂

Hilsen Soher

Kommentar af sommerherren




Skriv et svar

