Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Ny novelle i flere dele: Slavinde for en uge
13 januar 2008, 2:11
Filed under: dominans, høje hæle, kjole, novelle, påklædning, slavinde, ydmygelse

Novellen “Slavinde for en uge” er anderledes end mine første to små noveller. Den handler om et herre-slavinde forhold af en uges varighed.

Den er delt i flere kapitler, hver omhandlende én dag. Kun de første tre kapitler er færdige. Jeg er begyndt på det fjerde, men hvornår det bliver færdigt, ved jeg ikke. Jeg vil heller ikke love at det nogensinde bliver færdigt.

Novellen handler om dominans. Der er næsten ikke noget sex i den, og slet ingen udførlige beskrivelser af sex. Ydmygelse er en væsentlig del af ingredienserne. Den handler om at leve en fantasi ud, men jeg forsøger at holde den på et realistisk plan.


11 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Kære SommerHerre
Ja.. din novelle sætter slavindedrømme lidt i perspektiv..*s*
Novellen er yderst velskrevet og der er tænkt alle detaljer ind i historien.
Jeg finder novellen ophidsende.. men på samme tid kan jeg ikke undlade at tænke; “Det er sgu da for stygt” eller “hvad skal det til for?”. Jeg undres og forarges – f.eks. over måden hun bliver “fordret” på, men samtidig forstår jeg tanken bag.

Jeg håber vi får fortsættelse..🙂

Kommentar af tøseliv

Kære trine*
Tak for din kommentar. Mine første to noveller blev skrevet for at vise en kvinde hvilke interesser jeg havde i et D/s forhold. Derfor er de begrænset til noget som jeg kunne finde på i virkeligheden.

Med denne novelle forsøger jeg at skrive en erotisk historie. Jeg har brugt elementer som jeg selv finder pirrende. Jeg har forsøgt at være realistisk på den måde, at det skulle være muligt at gennemføre i praksis. Men da det er en historie, er der trængt en masse ting sammen på meget kort tid og i overdrevet form.

Jeg kunne godt finde på at bruge en sådan “fodring” i virkeligheden. Men som en enkelt episode, ikke som en konsekvent regel. Jeg har faktisk prøvet en enklere udgave af den sammenblandede mad.

Jeg er glad for at du forstår tanken bag. Og at du finder den ophidsende. Det viser at jeg ikke har ramt helt ved siden af.

Kommentar af SommerHerren

Kære SommerHerre

Hm.. min første tanke er.. GOSH tøser!!.. tag aldrig imod en middagsinvitation fra ham..griner..sorry🙂

Iøvrigt har jeg tænkt mig at kommentere på livet løs… nu jeg ikke har mit eget fristed. He he..

Kommentar af tøseliv

Submilla

Tak for roserne. For der var da roser iblandt, ikke? 😉

Det er helt i orden at du ikke synes om historien. man kan ikke skrive noget som alle synes om. Jeg kender i øvrigt udmærket det med at springe afsnit over, så det skal du ikke have dårlig samvittighed over.

Historien handler om udlevelsen af en fantasi. Og det er vel hvad historier er beregnet til. Der er nok mange der ikke er interesseret i at opleve deres fantasier i virkeligheden. Og det er selvfølgelig heller ikke alle der har samme fantasier.

Tak for kommentaren.
SommerHerren

Kommentar af SommerHerren

Jo, der var masser af roser SommerHerre – men som du sikkert allerede ved … ingen roser uden torne😉

Kommentar af Submilla

SommerHerre

Jeg synes, at novellen er utrolig velskrevet. Du anvender et sprog og en skrivestil, som på bedste vis komplettere selve historien. Ekstremt detaljeret, farvefattigt, ordnet og velovervejet.

Nødigt indrømmet, men jeg finder simpelthen historien i historien gabende kedelig. Jeg måtte tvinge mig selv til, ikke at springe små-bidder over – og det lykkede ikke helt😉 Jeg sad mange gange under læsningen og tænkte … hvaaa, mon ikke der snart kommer lidt skred i tingene?

He, he – lige indtil det gik op for mig, at netop dén reaktion, handler mere om mig selv, end om din novelle🙂

En ting står lysende klart for mig … jeg skal aldrig nogensinde være slavinde på de betingelser. Jeg ville dø en langsom og frygtelig pinefuld død.

Flot skrevet SommerHerre. Flot sprogbrug, en fantastisk indlevelsesevne og sans for detaljer.

Gaaab, nu kan jeg sove😉 Tak.

Ps. Håber du stadigvæk synes om min humor🙂

Nat, nat
submilla

Kommentar af Submilla

hm… SommerHerre

Kom så igang.. igen..*s*

Kommentar af tøseliv

Det kniber gevaldigt med tiden i øjeblikket. Men jeg er ca. halvvejs igennem dag fire. Så det kommer nok en dag.

SommerHerren

Kommentar af SommerHerren

SommerHerre, jeg tror vi er mange, der ser frem til at læse om dag fire. Jeg håber at du bruger noget af uge 7 til dette formål.

Mange hilsener og venlige tanker fra

Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

SommerHerre, godt at høre, at du er på vej med dag fire.

Trine,

nu håber vi snart der sker noget *s*

Mange hilsener fra

Gråskæg

Kommentar af Gråskæg

Lyder rigtigt godt.. ser frem til det..

*nikker til Gråskæg.*.. griner

Kommentar af tøseliv




Skriv et svar

