Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Start på denne blog
10 januar 2008, 10:37
Filed under: Uncategorized

Hvordan starter man en blog? Jeg ved det ikke. Jeg har ikke prøvet det før, og jeg har heller ikke læst særlig mange. Men jeg kan jo fortælle lidt om hvad jeg vil med denne blog.

Jeg vil fortælle lidt om min interesse for dominance and submission (D/s) og domestic discipline (DD) og ting der interesserer mig i denne forbindelse. Jeg håber selvfølgelig på at få en dialog med ligesindede. Så har du samme interesse, så er du velkommen til at skrive en kommentar eller sende mig en mail.

Jeg vil også lægge nogle små noveller op som jeg har skrevet gennem tiden.

I hvert fald velkommen til min blog.

Sommerherren

4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jamen velkommen i blogland SommerHerre… Glæder mig til at følge din blogs udvikling *S*

Kommentar af Forvirret Femininum

Tak for velkomsten, FF.

Dejligt sådan at blive budt velkommen. Vi må se hvor meget jeg får skrevet på bloggen. Men nu er den i hvertfald startet.

Kommentar af SommerHerren

Kære SommerHerre
Jeg vil da også sige velkommen i blogland 🙂

Den lover godt..*s*

Kommentar af tøseliv

Hej trine*

Tak skal du have.

Kommentar af SommerHerren




Skriv et svar

