Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Ny novelle; En hverdagsaften
10 januar 2008, 11:07
Filed under: dominans, novelle

Min første novelle, En hverdagsaften, er lagt op.

Se i kolonnen til højre.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Kære SommerHerre

Under læsningen af novellen blev jeg i tvivl om det var mig som var kvinden. Jeg har haft en tilsvarende oplevelse. Så tak fordi du lige gav mig et dejligt flashback*s*..

Kommentar af tøseliv

Det var da dejligt at høre at du kunne nyde novellen på den måde. Jeg er glad for at du kunne nyde at føle dig som kvinden.

Den blev skrevet en gang til en kvinde jeg havde kontakt med. For at fortælle lidt om mine lyster. Forholdet blev ikke til noget, men novellen har jeg da stadig.

Kommentar af SommerHerren




Skriv et svar

