Sommerherrens blog om dominans og underkastelse


Vennesangen
3 maj 2009, 9:38
Filed under: dominans, poesi

En veninde legede i et lukket forum i Kink Republic med Vennesangen af Benny Andersen. Jeg er normalt ikke meget for poesi,  men jeg kunne alligevel ikke slippe denne sang de næste par dage. Så nu har jeg også lavet min egen udgave.

Her er så min udgave af Vennesangen:

Jeg elsker at sidde alene,
og drømme om at dominere,
men har jeg været længe nok alene,
så vil jeg ikke være alene mere.
Så er det godt at ha’ en rigtig ven,
og ha’ nogen man kan smække på igen.
Ikke en med bukser, men med kjole på,
det har jeg bestemt, det kan du stole på.
Det er rart at være alene – men
det er bedst at ha’ en ven.

Det er dejligt at vandre alene,
og kigge på brændenælder,
og på lange smidige grene,
så vil jeg ikke være alene mere.
Så er det godt at ha’ en rigtig ven.
og ha’ nogen man kan piske på igen.
Hun vil være køn med sine lænker på,
det er netop sådan én jeg tænker på.
Det er rart at være alene – men
det er bedst at ha’ en ven.

Jeg tænker mine hemmelige tanker,
som de andre slet ikke aner,
og kun en ven skal man lade opleve,
sine hemmelige planer.
Så er det godt at ha’ en rigtig ven,
at opdrage til sin egen lille én.
En som jeg kan holde i et lille bur,
eller pynte op og så gå ud en tur.
Det er rart at være alene – men
det er bedst at ha’ en ven.

Jeg hader at gå her alene
og se på kedelige piger.
Så vil jeg hel’re have min egen,
der gør lige hvad jeg siger.
Så er det godt at ha’ en rigtig ven,
og ha’ nogen som vil lyde mig igen.
Nylonstrømper og en hofteholder på,
stiletterne gi’r smukke ben at kigge på.
Det er rart at være alene – men
det er bedst at ha’ en ven.

Jeg elsker at stramme korsettet
så du dårligt kan trække vejret.
Og så vandre en tur hen ad Strøget,
når de kigger, ja så bli’r jeg beæret.
Så er det godt at ha’ en rigtig ven,
som vil pynte sig så fint for mig igen.
Klæde sig som kvinde selv om det er koldt,
det er noget der kan gøre mig så stolt.
Det er rart at være alene – men
det er bedst at ha’ en ven.

Jeg elsker at sidde og læse
med dig sid’ne ved mine fødder.
Så jeg kan række ned og kæle
for dine smukke nøgne nødder.
Så er det godt at ha’ en rigtig ven,
og ha’ nogen som vil tjene mig igen.
Tilgængelig og altid til min rådighed,
der er lige noget for min grådighed.
Det er rart at være alene – men
det er bedst at ha’ en ven.

Jeg elsker at sidde alene
og se dig i skammekrogen.
Og tænke på hvor rød du bli’r i ho’det,
hvis der sku’ komme nogen.
Så er det godt at ha’ en rigtig ven,
og ha’ nogen man kan kæle for igen.
En med hverken bukser eller trusse på,
tilgængelig så hun er nem at nusse på.
Det er rart at være alene – men
det er bedst at ha’ en ven.

Jeg elsker at træne alene
og øve min svage side.
Men jeg vil hel’re træne en kvinde
i netop det som jeg kan lide.
Så er det godt at ha’ en rigtig ven,
en som følger ordrer om og om igen.
Neje dybt og rigtigt er en prøvelse,
rette strømpesømmen kræver øvelse.
Det er rart at være alene – men
det er bedst at ha’ en ven.

Jeg har været i fremmede egne
og set på Jelling-stenenes mærker.
Men jeg vil hel’re lave mine egne
små kunstneriske værker.
Så er det godt at ha’ en rigtig ven,
og ha’ nogen jeg kan binde fast igen.
Snøre kvinder ind og sætte klemmer på,
det er smukt og gør mig glad at kigge på.
Det er rart at være alene – men
det er bedst at ha’ en ven.

Der er nok af selvstændige kvinder,
som kræver deres ret her i livet.
Men jeg vil hel’re have min egen,
som tjener uden at være pivet.
Så er det godt at ha’ en rigtig ven,
som kommer når jeg kalder uden men.
En jeg kan betragte som min ejendom,
og som jeg kan forme som jeg synes om.
Det er rart at være alene – men
det er bedst at ha’ en ven.

8 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Klapper i mine små hænder….sikke du digter Soher….er meget imponeret

Kommentar af ~Laura~

Mange tak, Laura. :-)

Kommentar af sommerherren

Kære SommerHerren.

Det var da en dejlig sang at sidde og små synge for mig selv, sådan en mandag morgen…. Tak for den.

mandagssmil
fannie

Kommentar af fannieskriblerier

@fannie: Velbekomme! Jeg er glad for at kunne fremkalde et smil sådan en trist mandag morgen.

Soher

Kommentar af sommerherren

Fascinerende tekst..*s*

Kommentar af tøseliv

Hov, tøseliv, der er jo kommet liv i din blog igen. Der er vist lige noget jeg skal have læst! Det glæder jeg mig til. :-)

Tak for rosen til min tekst. :-)

Soher

Kommentar af sommerherren

Er helt imponeret…….*S*
Nynne

Kommentar af nynne

Tak! Så kan du nynne med på den. Nej undskyld, den var for langt ude. *S*

Tak for kommentaren.
Soher

Kommentar af sommerherren




Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

